مديريت کارکنان

تعداد کل: 99 صفحه 2 از 5
  • چه ارتباطی بین لامپ و کار گروهی وجود دارد؟چه ارتباطی بین لامپ و کار گروهی وجود دارد؟

    در زندگی همه افراد‌، افکار روشنی که منجر به اختراع مي‌‌شوند و همچون لامپ بالای سر افراد ظاهر مي‌‌شوند مي‌توانند در هر زمانی‌، میان روز، شب یا حتی هنگام ترافیک به ذهن خطور كنند.

    ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
  • حفظ كارمندان كليدی در زمان تغييراتحفظ كارمندان كليدی در زمان تغييرات

    بسياری از شركت‌ها در زمان تغييرات به مديران ارشد و كاركنان درجه يك خود تشويق‌های مالی ارائه مي‌دهند، در حالی كه راه كم هزينه‌تر و بهتری وجود دارد.

    ۲۸ بهمن ۱۳۸۹
  • پرطرفدارترین مشاغل در آمریکاپرطرفدارترین مشاغل در آمریکا

    فروشندگان خرده فروشی دارای رتبه 1 در لیست مشاغل مي‌باشند که شاید شاهدی بر آمار مصرف باشد. این افراد در کنار مهارت‌های ارتباطی و خدمات به مشتری‌، باید بدانند که فروش را چگونه ببندند و اینکه درآمد این افراد مبتنی بر کمیسيون مي‌باشد.

    ۲۸ بهمن ۱۳۸۹
  • چگونه به کارکنان بی‌تفاوت خود انگیزه بدهیمچگونه به کارکنان بی‌تفاوت خود انگیزه بدهیم

    بیشتر ما در محل کار خود افرادی را مي‌شناسیم که نسبت به کار بی تفاوت هستند و چندان خود را درگیر کار نمي‌کنند و اگر بخواهیم صادق باشیم، بسیاری از ما مي‌دانیم حس عدم ارتباط چگونه احساسی است.

    ۲۸ بهمن ۱۳۸۹
  • مدیریت باهوش‌ترین‌‌ها مدیریت باهوش‌ترین‌‌ها

    مدیریت باهوش‌ترین‌‌ها کار ساده‌اي نیست، ولی در عین حال غیرممکن هم نیست وکاری است که بسیاری از مدیران در طول زندگی کاریشان مجبور به انجام آن مي‌شوند.

    ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
  • زمانی که با فردی عصبانی مواجه مي‌شویدزمانی که با فردی عصبانی مواجه مي‌شوید

    احساسات و مشکلات فرد عصبانی باید قبل از هر اقدام دیگری مورد توجه قرار بگیرند تا فرد عصبانی بتواند به صورت سازنده رفتار کند. هر چه فرد عصبانی تر باشد، توجه کردن به احساسات او و شنیدن حرف‌هایش اهمیت بیشتری مي‌یابد.

    ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
  • راهکارهایی برای موفقيت کارفرمایانراهکارهایی برای موفقيت کارفرمایان

    باب ساتن استاد دانشگاه استنفورد در مورد چگونگی برخورد با زیردستان راهکارهایی را ارائه کرده است. وی معتقد است کارمندان نیاز به پشتیبانی و حمایت ريیسان خود دارند تا بتوانند در محیطی امن و به دور از دغدغه به کار خود بپردازند.

    ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
  • بررسی عکس‌العمل‌های مدیران با اشتباهات زیردستانبررسی عکس‌العمل‌های مدیران با اشتباهات زیردستان

    یکی از بهترین روش‌های ارزیابی رهبری و مدیریت در یک سازمان، بررسی عکس‌العمل‌های مدیران آن در برابر اشتباهاتی است که زیردستان مرتکب مي‌شوند.

    ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
  • مهارت‌هاي مديريتي - خوش‌بین‌ها در كار موفق‌ترندمهارت‌هاي مديريتي - خوش‌بین‌ها در كار موفق‌ترند

    اخیرا محققان شواهدی یافته اند که نشان مي‌دهد خوش‌بین‌ها در شکار شغل و ارتقاي شغلی بهترند.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • كارگران حرفه‌اي جذبه را دوست دارندكارگران حرفه‌اي جذبه را دوست دارند

    آيا مي‌توانيد زمان‌هايي را به ياد آوريد كه چنان غرقه در كاري بوده‌ايد كه هيچ چيز ديگر برايتان اهميتي نداشته است؟ در اين لحظه‌ها كار مربوطه چنان شما را به طور كامل مجذوب خود مي‌كند كه گذشت زمان را از ياد مي‌بريد.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • انتخاب و گزینش کارهای ارزشمند انتخاب و گزینش کارهای ارزشمند

    هیچ کاری بیهوده‌تر از این نیست که تلاش زیادی برای انجام دادن کاری به عمل آورید که اصلاً ارزش انجام دادن را ندارد.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • تصمیم گیری درباره پرسنلتصمیم گیری درباره پرسنل

    تصمیم گیری درباره پرسنل اغلب با پیامدهای وسیعی همراه است . چهار راهکار اساسی در این زمینه به کاهش خطرات کمک می کنند .

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • رازهای رسیدن به جذابیترازهای رسیدن به جذابیت

    همهٔ ما علاقه‌مندیم یادمان در دلهای اطرافیان باقی باشد و این تنها با سلاح خُلق خوش حاصل می‌شود.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • چگونه به رییس خود می‌گویید که اشتباه می‌کند؟چگونه به رییس خود می‌گویید که اشتباه می‌کند؟

    پاسخ کوتاه این است: بسیار محتاطانه.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • مردمان موثر، ابتدا امور نخست را انجام دهیدمردمان موثر، ابتدا امور نخست را انجام دهید

    مردمان موثر به‌جای مدیریت زمان به مدیریت خویشتن می‌پردازند. به جای واکنش نشان دادن به مسائل اضطراری و به جای اینکه به ضخامت امور نازک بپردازند، یا گرفتار امور بی‌اهمیت شوند، به اولویت‌ها و ارجحیت‌های خود می‌پردازند.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • آیا مایلید ثروتمند شوید؟! آیا مایلید ثروتمند شوید؟!

    «پول كه تو خیابان نریخته‌!!» «من هرگز كار خوب پیدا نمی‌كنم‌». «من هیچ وقت پول در نمی‌آورم‌». «لیاقتش را ندارم‌». كدام یك از این اعتقادها، باور شماست‌؟ آیا واقعاً فكر می‌كنید كه چنین اعتقاداتی برایتان چه نتیجه‌ای به بار می‌آورد؟

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • نقش مدیر یا سرپرست در پیشرفت گروههانقش مدیر یا سرپرست در پیشرفت گروهها

    نقش مدیر یا سرپرست در تعیین فضای مناسب برای پیشرفت گروهها اهمیت چشمگیری دارد .

    ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
  • درك بهتر از نحوه رفتار آدمياندرك بهتر از نحوه رفتار آدميان

    چنانچه اطلاعات كافي در اختيارتان باشد، مي‌توانید یک گروه بزرگ از افراد را به انجام هر عملی تحریک کنید.

    ۲۰ بهمن ۱۳۸۹
  • نقاط ضعف مديران فروش و فروشندگان نقاط ضعف مديران فروش و فروشندگان

    هر فروشنده‌اي مي‌تواند ضمن اينكه آدمي‌درستكار، امين و در مجموع خوب باشد؛ ولي در كار و حرفه خود آگاهي پيدا كند و در صدد رفع آنها حركت كند

    ۲۰ بهمن ۱۳۸۹
  • مغرور‌های ناخوشایند، نادان‌های دوست داشتنی و ایجاد شبکه‌های اجتماعیمغرور‌های ناخوشایند، نادان‌های دوست داشتنی و ایجاد شبکه‌های اجتماعی

    یکی از بزرگ‌ترين چالش‌های مدیران از یک کشمکش طبیعی در همه سازمان‌ها بر مي‌خیزد.

    ۲۰ بهمن ۱۳۸۹
تعداد کل: 99 صفحه 2 از 5
نتایج یافت شده: 0 مورد