مديران

تعداد کل: 161 صفحه 1 از 9
  •  یک دروغ بزرگ: محیط کار جای خوش گذراندن نیست یک دروغ بزرگ: محیط کار جای خوش گذراندن نیست

    ارشان را واقعا دوست دارند اما بقیه فقط برای امرار معاش کار می‌کنند. بعضی از دوستانم معتقدند که ماهیت کار همین است. آنها می‌گویند: «مگر می‌شود کار را دوست داشت؟ اصلا مگر کسی پیدا می‌شود که سر کار به او خوش بگذرد؟» خودم هم تا همین امروز اعتقاد داشتم که کار اساسا جذاب نیست....

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
  •  دو برابر مدیران دیگر زمان داشته باشیم دو برابر مدیران دیگر زمان داشته باشیم

    زمانی که شما رهبر یک کسب‌وکار باشید، زمان برای شما تبدیل به یکی از ارزشمندترین منابع‌تان خواهد شد. گروه‌های مختلف ذی‌نفعان چشم به تصمیمات شما و شیوه راهبری شرکت در بازه‌های زمانی مشخص دارند.

    ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
  • مدیریت موثر جلساتمدیریت موثر جلسات

    که چگونه می‌توان آنها را با کیفیت بیشتر و کارآمدتر برگزار کرد....

    ۲۸ تیر ۱۳۹۰
  • نقش مديران ارشد در ارتباط با مشتریاننقش مديران ارشد در ارتباط با مشتریان

    چرا بسیاری از شرکت‌ها رابطه غیردوستانه با مشتریان خود دارند؟ به چه دلیل مدیران ارشد شرکت‌ها اجازه می‌دهند چنین وضعیتی پیش آید؟ پاسخ ساده است، زیرا تعداد معدودی از مدیران اقدام به ایجاد سازمان‌های مشتری‌مدار می‌کنند.

    ۲۲ تیر ۱۳۹۰
  • زمانی که اولویت‌های مردانگی به مردان زور می‌گویدزمانی که اولویت‌های مردانگی به مردان زور می‌گوید

    تخاب اشیا را به‌گونه‌اي بررسی می‌کنند تا دیگران آنها را افرادی با رفتارهای زنانه نبینند....

    ۲۲ تیر ۱۳۹۰
  • آیا زنان مديران بهتری نسبت به مردان هستند؟آیا زنان مديران بهتری نسبت به مردان هستند؟

    ارت‌های بین فردی زنانه هستند....

    ۱۹ تیر ۱۳۹۰
  • چطور مدیران با وجود مشکلات به کار خود ادامه می‌دهند؟چطور مدیران با وجود مشکلات به کار خود ادامه می‌دهند؟

    امروزه مديران مسوولیت‌های زیادتری به عهده دارند و نسبت به گذشته با استفاده از منابع محدود‌، به نتایج بهتری می‌رسند. یکی از نتایج جالب چالش‌های اقتصادی‌، افزایش کارآیی هر فرد است.

    ۱۸ تیر ۱۳۹۰
  • توصيه‌هايي براي مديرانتوصيه‌هايي براي مديران

    در انجام كارها به سه نكته بيش از بقيه نكات توجه كنيد: اعتماد به نفس‌، اعتماد به نفس‌، اعتماد به نفس.

    ۱۶ تیر ۱۳۹۰
  • خطاي ذهن در تشخيص تاثير انتقادخطاي ذهن در تشخيص تاثير انتقاد

    صرف صحبت در مورد کمبودها و کاستی‌ها خواهید کرد....

    ۱۴ تیر ۱۳۹۰
  • سه دیدگاه رهبران تجاری چین سه دیدگاه رهبران تجاری چین

    بزرگ‌ترین رهبران فلسفه تائوئیسم عمیقا به ارتباط بین (یین و یانگ) مثبت و منفی (مفهوم یگانگی متضادها) ‌ايمان دارند. مدیران عامل موفق چینی نیز به تاثیر حضور چرخه یین و یانگ در آينده شرکت‌ها معتقدند.

    ۲۳ اسفند ۱۳۸۹
  • چرا مدیران عامل به ندرت اخراج می‌شوند؟چرا مدیران عامل به ندرت اخراج می‌شوند؟

    «لوک تایلر» استاد امور مالی دانشگاه وارتون‌ اين گفته را بارها شنیده است که «هيات‌های مدیره اغلب در برکناری مدیران عامل موفق نیستند».

    ۴ اسفند ۱۳۸۹
  • مديران: مانند مهندسان بياندیشیدمديران: مانند مهندسان بياندیشید

    از توصیه‌های ساشا گورک کارآفرینی موفق برای بقای کسب و کار شما: «فقط به بازخورد مشتری اعتماد نکنید وبا صرف مدت زمانی مناسب به محاسبه ریسک وبررسی آن بپردازید.»

    ۴ اسفند ۱۳۸۹
  • حضور زنان در سمت‌های مدیریتیحضور زنان در سمت‌های مدیریتی

    طی دهه‌های اخیر زنان در اقتصاد‌های پیشرفته دنیا موجب سود آوری قابل‌توجهی در محل کاری خود بوده‌اند. با این حال، هرچه به رده‌های بالاتر شغلی بنگریم درصد کمتری از زنان را مشاهده مي‌کنیم.

    ۱ اسفند ۱۳۸۹
  • رييس، رييس استرييس، رييس است

    رييس، رييس است. او نه رفیق شماست و نه رازدارتان. ممکن است روابط کاری نزدیکی داشته باشید، اما این تضمین کننده این نیست که روابط دوستانه‌ای نیز برقرار خواهید کرد.

    ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
  • درمان 9 مرحله‌اي مدیران سرسختدرمان 9 مرحله‌اي مدیران سرسخت

    رييسم دوست دارد چگونه اطلاعات را به دست بیاورد، به عبارت دیگر، چگونه اطلاعات را به رييسم بدهم؟

    ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
  • مدیران موفق همیشه افراد برون‌گرایی نیستندمدیران موفق همیشه افراد برون‌گرایی نیستند

    معمولا‌ مديران افرادی هستند با استقامت که بی‌پرده سخن می‌گویند، دستور می‌دهند‌، برنامه‌ریزی می‌کنند و در میان اعضای یک گروه دارای شخصیتی برجسته و اجتماعی هستند‌، اما همیشه اوضاع به این منوال نیست‌.

    ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
  • آنچه هر رهبر سازمانی باید در مورد پیروان خود بداندآنچه هر رهبر سازمانی باید در مورد پیروان خود بداند

    هیچ رهبر سازمانی بدون پیرو نیست.‌اين مساله کاملا روشن است، ولی صنعت مدرن رهبری امروز، بر‌اين پایه استوار شده است که رهبران سازمان‌ها اهمیتی بسیار بیشتر از پیروان دارند.

    ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
  • رهبر موثر چه کسی است؟رهبر موثر چه کسی است؟

    یک رهبر موفق نیاز دارد تاثیرگذار باشد‌. او باید بتواند بر افراد اعمال نفوذ کرده تا از‌اين طریق حمایت آنان را برای پذیرش پیشنهادات و اجرای تصمیماتش جلب نماید.

    ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
  • مهارت‌های مدیریتی اداره کسب و کارمهارت‌های مدیریتی اداره کسب و کار

    برای اداره کسب‌و‌کار خود به مهارت‌های مدیریتی زیادی علاوه بر دانش بازار نیاز دارید.

    ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
  • چالش‌هاي جانشيني يك مدير قدرتمندچالش‌هاي جانشيني يك مدير قدرتمند

    تشییع جنازه به خوبی برگزار شد. «جک دونالی» آدم بزرگی بود و احترام زیادی معطوف به او بود. استفانی، جانشین او در سازمان با خودش فکر کرد که نشستن بر جای او کار بسیار دشواری خواهد بود.

    ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
تعداد کل: 161 صفحه 1 از 9
نتایج یافت شده: 0 مورد