مديران

تعداد کل: 161 صفحه 8 از 9
  • حرکت به سوی مشتری محوری؛ مراحل چهارگانه تمرکز بر مشتریحرکت به سوی مشتری محوری؛ مراحل چهارگانه تمرکز بر مشتری

    ت‌ها امید دارند تمرکز بر مشتری‌ها، الگوی حرکت شرکت‌ها را تعیین کند....

    ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • تغییرات بنیادی به روشی آرامتغییرات بنیادی به روشی آرام

    اگر می‌خواهید در سازمان‌تان به‌نحوی تغییرات فرهنگی مهمی ایجاد کنید که لطمه‌ای به روند کارها وارد نشود، روشی ملایم اتخاذ کنید. در زیر تکنیک‌هائی ملایم، که تأثیری شگفت‌انگیز دارند، ارائه می‌شود.

    ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • شما فرد برجسته‌ای هستیدشما فرد برجسته‌ای هستید

    نقطه آغازین پختگی، درک این واقعیت است که ”هیچکس به کمک شما نخواهد آمد“ هر آنچه که هستید یا خواهید بود، به کلی به‌خودتان بستگی دارد.

    ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • فرصت‌های بی‌انتهافرصت‌های بی‌انتها

    افراد دارای آرزوها امیدهای بزرگ که مایلند به جایگاه‌های رفیع دست یابند امروزه سریع‌تر از هر زمان دیگر در گذشته شرکت‌هائی تأسیس و کسب کارهائی را راه‌اندازی می‌کنند.

    ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • تفکر مناسب پیروزیتفکر مناسب پیروزی

    یکی از موانع بزرگ بر سر راه تفکر خلاق، ترس از انتقاد، استهزاء و منزوی شدن از طرف دیگران است.

    ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • نقش‌های مدیرنقش‌های مدیر

    رفع بحران تخصیص دهنده منابع و مذاکره کننده می‌باشد تفکیک نموده‌اند....

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت تعارضمدیریت تعارض

    هر تعارض یا مخالفتی بد نیست . پدیده تعارض همان سکه‌ای است که دو روی دارد، روی مثبت و روی منفی. بنابراین می‌توان تعارض را بدین گونه تعریف کرد .

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • شش نکته برای مدیریت خود برای پیشرفتشش نکته برای مدیریت خود برای پیشرفت

    برای پیشرفت موفقیت آمیز باید بتوانید کارتان را به طور مؤثر و عالی سازماندهی کنید.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • تجربه ای از مدیریت موفقتجربه ای از مدیریت موفق

    شرکتها، سازمانها و بنگاههای اقتصادی امروزی در فرایند جهانی شدن ضمن روبه رو شدن با چالشهای بی شماری می باید با رقبای قدرتمند رقابت کنند.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • هفده توصیه مهم در مدیریتهفده توصیه مهم در مدیریت

    در اشخاص میل به کار کردن را پدیدآورید .

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت بر افراد با تجربه تر و متخصص تر از خودمدیریت بر افراد با تجربه تر و متخصص تر از خود

    مدیر خوب بایستی مشاوران و دستیاران شایسته داشته باشند. ایده ال این است که هر کدام از افراد تیم در کار خودشان تخصص بیشتری، نسبت به مدیر داشته باشند.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • اصول مدیریتی دلاصول مدیریتی دل

    «مایکل دل» کسب و کار رایانه های شخصی را با روش فروش مستقیم که کاهش هزینه ها و افزایش رضایت مشتری را درپی داشت زیر و رو کرد.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • 7نکته برای مدیریت یک تیم موفق7نکته برای مدیریت یک تیم موفق

    از آنجا که سازمان ها حوزه ی خود را بین جمعیت های مختلف گسترده اند، مدیریت اهمیت ویژه ای پیدا کرده است .

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • رهبری تغییررهبری تغییر

    رهبری و هدایت تغییر در سازمانها می تواند بالاترین و آخرین آزمایش برای شایستگی یک رهبر قلمدار گردد.

    ۱۰ آبان ۱۳۸۸
  • نقش‌های مدیرنقش‌های مدیر

    رفع بحران تخصیص دهنده منابع و مذاکره کننده می‌باشد تفکیک نموده‌اند....

    ۱۰ آبان ۱۳۸۸
  • جلوه های فرهنگ چوپانی در مدیریتجلوه های فرهنگ چوپانی در مدیریت

    یکی از سنتهای الهی درجهت پرورش و آماده سازی پیامبران، برای رهبری و هدایت مردم همانا امر چوپانی بوده است.

    ۱۰ آبان ۱۳۸۸
  • 30روز اول کار شما به عنوان مدیر30روز اول کار شما به عنوان مدیر

    روز بزرگی برای شما فرا رسیده است و به سمت مدیریت منصوب شده اید.

    ۱۰ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت و رهبری تحولمدیریت و رهبری تحول

    تغییر اجتناب ناپذیر است و باید به منظور ایجاد تحولات سازنده و مؤثر در سازمانها، طراحی و مدیریت شود.

    ۱۰ آبان ۱۳۸۸
تعداد کل: 161 صفحه 8 از 9
نتایج یافت شده: 0 مورد