فناوری اطلاعات

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۱ از ۱۵
  • هويت نام تجاری (Brand identity) هويت نام تجاری (Brand identity)

    هويت نام تجاري (Brand identity) تصويري است كه ما براي آن نام تجاري مي‌سازيم. حال هرچقدر كيفيت اين شخصيت و حقيقت به ايماژ و هويتي كه ما از طريق تبليغات به آن داده‌ايم نزديك باشد، درصد موفقيت آن‌ نام تجاري بيشتر است. براي درك بيشتر مطلب مثالي...

  • آمادگی الكترونیكیآمادگی الكترونیكی

    آمادگی الكترونیكی، طبق تعریف واحد اطلا‌عات اكونومیست، وضعیتICT كشورها از نظر زیرساخت‌های مورد نیاز و توانایی مصرف‌كنندگان دولت و فضای كسب ‌‌و كار است كه در این راستا منابع مصر‌ف‌كنندگان شامل دولت، مردم یا بخش خصوصی، بررسی می‌شود

  • معماری سرویس گرا مبتنی بر تكنولوژی سرویس های وبمعماری سرویس گرا مبتنی بر تكنولوژی سرویس های وب

    معاری سرویس گرا (SOA) روشی جدید و در حال تكامل برای ساخت برنامه های توزیع شده با Distributed Application است.

  • معایب کسب و کار الکترونیک معایب کسب و کار الکترونیک

    در یک نگاه کلی می توان گفت کسب و کار الکترونیک عبارتست از کاربردی کردن کلیه سیستمهای اطلاعاتی برای تقویت و کنترل فرآیندهای کسب و کار.

  • رمزنگاری و معاملات اینترنتی امن رمزنگاری و معاملات اینترنتی امن

    امروزه مرورگرها از تکنیکی به نام SSL (Secure Socket Layer) استفاده می کنند تا اطلاعاتی را که بین مرورگر شما و وب سرور مبادله می شود، رمزنگاری کنند.

  • موانع و مشکلات تجارت الکترونیک موانع و مشکلات تجارت الکترونیک

    سخن از تجارت الکترونیک است و موانع و مشکلات پیاده سازی آن در ایران. به نظر می رسد خواننده می بایست با یک سری دلایل و بهانه هائی که حکایت از عدم امکان وجود تجارت الکترونیک در ایران است مواجه شود.

  • اشتباهات بزرگ در تجارت الکترونیکاشتباهات بزرگ در تجارت الکترونیک

    هر روز داستانی درباره خرید كالایی از اینترنت پخش می‌شود كه باعث ترس و در نتیجه انصراف خریدكنندگان بعدی از خرید اینترنتی می‌گردد.

  • تجارت الکترونیکی و زنجیره های تأمینتجارت الکترونیکی و زنجیره های تأمین

    از آغاز انقلاب صنعتی در اروپا، نزاعی بر سر فواید و مضرات توسعه تکنولوژی و نیز توسعه ارتباطات در میان طیف گسترده ای از صاحب نظران درگرفت که تا به امروز نیز ادامه دارد.

  •  نگاهی جامع به تجارت الکترونیک نگاهی جامع به تجارت الکترونیک

    بسیاری از اقتصاد دانان و متخصصان بر این عقیده اند که در سالهای اخیر انقلابی مشابه انقلاب صنعتی به وقوع پیوسته که جهان را وارد عصر اطلاعات ساخته و بسیاری از جنبه های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی حیات بشر را دستخوش تحولی عمیق نموده است.

  • وب سایت؛ کلید ورود به تجارت الکترونیک وب سایت؛ کلید ورود به تجارت الکترونیک

    امروزه بازار، بازاریابی و فروش تحتتاثیر توسعه تکنولوژی ارتباطات از طریق رایانهها قرار گرفته است.

  • تجارت الکترونیک و وفاداری مشتری تجارت الکترونیک و وفاداری مشتری

    در هجوم برای ایجاد کسب و کارهای اینترنتی، خیلی از مدیران تمام توجه خود را معطوف به جلب مشتریها می‌کنند، تا نگهداری آنها.

  • هشت روش برای افزایش درآمد وب سایت شماهشت روش برای افزایش درآمد وب سایت شما

    در‌اواخردهه‌ ۹۰ میلادی، درآمد قابل توجهی از طریق تبلیغات بنری نصیب صاحبان وب سایتها می‌شد.

  • صفحه ۱ از ۱۵