فناوری اطلاعات | تجارت الکترونیکی

تعداد کل: 95 صفحه 2 از 5
  • آشنایی با حقوق تجارت الکترونیکی آشنایی با حقوق تجارت الکترونیکی

    در روزگاران قدیم مردم برای برطرف ساختن نیازهای خود از مبادله كالا با كالا استفاده می‌كردند. شیوهٔ معمول این‌گونه معاملات بدین ترتیب بود كه فرد كالای مازاد بر نیاز خود را با كالای مورد نیاز خود مبادله می‌كرد.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • انتخاب سایت‌های حاوی اطلاعات مفیدانتخاب سایت‌های حاوی اطلاعات مفید

    استفاده از فناوری‌های جدید اینترنتی مانند خوراک‌های متنی (RSS) و پیوند به شبکه‌های انسانی اینترنتی برای تبادل آسان مقالات

    ۳ اسفند ۱۳۸۹
  • چگونه اجتماعات از رايانه‌ها عقب ماندند؟چگونه اجتماعات از رايانه‌ها عقب ماندند؟

    همه در مورد سیستم‌ها صحبت مي‌کنند.

    ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
  • نتورک مارکتینگ، ایجاد کاریزمای مصنوعینتورک مارکتینگ، ایجاد کاریزمای مصنوعی

    نتورک مارکتینگ در ایران مانند هر پدیده دیگری از آفات سود جویان بی نصیب نمانده است. ایجاد کاریزمای مصنوعی یکی از همین آفتهاست.

    ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
  • عوامل اصلي  موفقيت هر سازمانيعوامل اصلي موفقيت هر سازماني

    عوامل اصلي كه براي موفقيت هر سازماني لازم است، عبارتند از: 1- كيفيت يا محصول منحصر به فرد 2- زمان‌بندي مناسب 3- سرمايه كافي 4- منابع انساني 5- مديريت كارآمد.

    ۱۶ بهمن ۱۳۸۹
  • ۱۶ بهمن ۱۳۸۹
  • کاهش قیمت برای فروش بیشتر در مقیاس بزرگ‌تر؟کاهش قیمت برای فروش بیشتر در مقیاس بزرگ‌تر؟

    با رقابت در حوزه عملکرد به جای قیمت، رقابت را به جایی می‌کشانید که شرکت شما در آن توانا‌تر است. یعنی آن را به فضایی می‌برید که می‌توانید در آن خدمات منحصر به فردی را ارائه کنید.

    ۱۴ بهمن ۱۳۸۹
  • تاثير فناوري اطلاعات بر اشتغال تاثير فناوري اطلاعات بر اشتغال

    امروزه فناوري اطلاعات به سرعت در حال رشد و گسترش است كه نه تنها باعث از دست رفتن مشاغل نمي شود بلكه مشاغل متعددي را در همه بخش‌هاي صنعتي، كشاورزي و خدماتي ايجاد مي كند. كه البته اشتغال در آنها نياز به داشتن تخصص لازم در زمينه فناوري است.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • بازار پرسود تبليغات موبايلي بازار پرسود تبليغات موبايلي

    آن ها اين اطلاعات شخصي را به طور وسيعي دائما پخش مي كنند....

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • آيا اينترنت انگيزه كاركنان را كاهش مي‌دهد؟آيا اينترنت انگيزه كاركنان را كاهش مي‌دهد؟

    آیا برخوردهای کوتاه و چند دقیقه‌ای با یک نفر می‌تواند بهره‌وری و کارآیی هفتگی کارکنان را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد؟

    ۳۰ دی ۱۳۸۹
  • نقطه اشباع تبلیغات و بازاریابینقطه اشباع تبلیغات و بازاریابی

    تشخیص دادن نقطه اشباع تبلیغات برای یک خودرو ساز آسان تر ازسازندگان سایر محصولات است، چراکه هزینه خرید بسیار بالا است . خودرو مانند نوشیدنی یا حبوبات نیست و مصرف کنندگان آن را از روی تحریک آنی یا زودگذر نمی خرند .

    ۲۰ دی ۱۳۸۹
  • لوگوهای تجاریلوگوهای تجاری

    به عنوان یک انسان، من به طبیعت عشق می‌ورزم و هرگز فریفته چشم ‌نوازی بیل‌بوردهای تبلیغاتی نبوده‌ام. لذا می‌توان با سرنگون کردن هر بیل‌بورد، زیبایی را به طبیعت بازگرداند.

    ۲۰ دی ۱۳۸۹
  • هشت روش برای افزایش درآمد وب سایت شما از طریق تبلیغات متنی هشت روش برای افزایش درآمد وب سایت شما از طریق تبلیغات متنی

    اکنون سایت‌ها برای کسب مجدد درآمد گذشته خود، به شیوه های نوین تبلیغاتی رو آورده اند، خصوصا صاحبان وب سایت‌های کوچک با رضایت از روش های جدید تبلیغاتی استقبال کرده‌اند.

    ۲۰ دی ۱۳۸۹
  • یک ابزار رایگان و سودآور بازاریابی یک ابزار رایگان و سودآور بازاریابی

    اگر در روی شبكه گسترده جهانی مقاله بنویسید و به رایگان روی وب قرار دهید،‌می‌توانید خود را در شبكه‌ای پول‌ساز قرار دهید.

    ۲۰ دی ۱۳۸۹
  • قیمت گذاری در بازارهای الکترونیکقیمت گذاری در بازارهای الکترونیک

    ورود به بازارهای الکترونیک و تلاش به منظور بقا در این بازارها مستلزم بازنگری در کلیه ابعاد، مباحث و استراتژیهای کسب و کار در بنگاههاست. یکی از این مباحث «قیمت‌گذاری» است.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • تجارتي كه قرار است الكترونيكي باشدتجارتي كه قرار است الكترونيكي باشد

    برای دست یابی به داده های كیفی در داخل و بین بنگاه ها لازم است راه حل هایی وجود داشته باشد تا بر اساس آنها بتوان داده ها را مدون كرد. اما این امر چگونه محقق می شود، یا به عبارت دیگر كیفیت در داده ها چه مفهومی دارد؟

    ۲ آذر ۱۳۸۹
  • لپتاپولوژيلپتاپولوژي

    بررسي روشمند دسته بندي محصولات ديجيتالي

    ۲ آذر ۱۳۸۹
  • انطباق شغلی و کاهش نرخ بیکاری با اقتصاد اینترنتیانطباق شغلی و کاهش نرخ بیکاری با اقتصاد اینترنتی

    ازجمله شگفت انگیزترین پدیده های اخیر ، می توان از رشد فوق جهشی ICT و بویژه اینترنت یاد کرد که عرصه های فعالیت اقتصادی را به تسخیر خود درآورده است.

    ۲۵ آبان ۱۳۸۹
  • پردرآمدترین مشاغل IT کدامند؟پردرآمدترین مشاغل IT کدامند؟

    هر یک از ما حداقل یک بار صفحه نیازمندی شغلی روزنامه‌ها یا سایت‌های اینترنتی را ورق زده‌ایم و در آن با انواع و اقسام شغل‌‌ها روبه‌رو شده‌ایم.

    ۱۷ آبان ۱۳۸۹
  • درگاه هایی برای گم کردن مخاطباندرگاه هایی برای گم کردن مخاطبان

    اصلی جز اتلاف وقت و هزینه برای گردانندگان و مخاطبان ندارند....

    ۲۸ مهر ۱۳۸۹
تعداد کل: 95 صفحه 2 از 5
نتایج یافت شده: 0 مورد