بازاریابی | بازاریابی اینترنتی

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۱ از ۲
  • بازاریابی در وب سایت بازاریابی در وب سایت

    استراتژی وب سایت شما تا چه اندازه قدرتمند است؟ آیا آنها كسب و كار شما را در مسیر دستیابی به اهدافتان یا اهداف كلی هدایت می كنند؟

  • كسب و كار اينترنتی - طرح توجیهی كسب و كار اينترنتی - طرح توجیهی

    براي ايجاد يك كسب و كار اينترنتي بايد نكته مهمي را همواره به خاطر داشته باشيد: «هيچگاه بدون داشتن يك برنامه دقيق و از پيش تعيين شده شروع به ايجاد يك كسب و كار اينترنتي نكنيد!»

  • نکات کلیدی تبلیغات موفق نکات کلیدی تبلیغات موفق

    ویراستارهای خبری روزانه سرگرم كار هستند و در كار غرق شده‌اند و مطمئنا شما نمی‌خواهید در این شلوغی گم شوید.

  • تبلیغات آنلاین | تبلیغات در دنیای مجازی چگونه است؟تبلیغات آنلاین | تبلیغات در دنیای مجازی چگونه است؟

    در این مقاله به بررسی موضوع تبلیغات آنلاین در جهان مجازی می‌پردازیم تا شما بدانید در پس پرده تبلیغات سایت‌ها که شاید سرعت کار در اینترنت و باز شدن صفحات را از شما می‌گیرد و خیلی از این موضوع شکایت دارید، چه می‌گذرد.

  • نقطه اشباع تبلیغاتنقطه اشباع تبلیغات

    رشته بازاریابی دوران ابتدایی شکل گیری خود را پشت سر می‌گذاشت که جان وانامیکر اسطوره فروشگاه های زنجیره ای قرن نوزدهم اظهار داشت : «نیمی از پولی را که صرف تبلیغات کردم به هدر رفته است و مشکل در این است که من نمی‌دانم کدام بخش از پول به هدر ر...

  • اهمیت ارزش در نظام بازاریابیاهمیت ارزش در نظام بازاریابی

    عصر حاضر با ویژگیهایی همچون فراوانی عرضه، گسترش رقابت، تحولات فناوری، جهانی شدن و... همراه است که بعضی از ثمرات آن برای مشتریان انفجار انتخاب، افزایش قدرت چانه زنی و دستیابی به ارزش بیشتر است.

  • بازاریابی مستقیم - Direct Marketingبازاریابی مستقیم - Direct Marketing

    بازاریابی مستقیم (Direct Marketing) یکی از اجزای پنجگانه ابزارهای ترویج است که به همراه تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی و فروش شخصی، در برقراری ارتباط با مخاطبان هدف استفاده می ‌شود.

  • مديريت ارتباطات با مشتری یا همان CRM مديريت ارتباطات با مشتری یا همان CRM

    مدیریت ارتباطات با مشتری (CRM) روش هوشمندانه یافت، بازاریابی، فروش و خدمات به مشتری است. CRMاصطلاحی است که به طور وسیعی توسط شرکت ها، NGOها و سازمان های عمومی برای ارتباط با مشتریان و ارباب رجوع ها استفاده می شود.

  • پیچیدگی بازاریابی و نگهداری مشتریان پیچیدگی بازاریابی و نگهداری مشتریان

    نگهداری مشتریان از لحاظ اقتصادی برتری زیادی نسبت به جستجوی دائم مشتریان جدید دارد.

  • بازاریابی عمودی چیست؟بازاریابی عمودی چیست؟

    به تعبیر ساده‌ بازاریابی عمودی، پیش‌رفت هدفمند در صنایع خاص معنا می‌شود. هزینه‌های این نوع بازاریابی بسیار گزاف است.

  • نكات مهم تبلیغات در اینترنت نكات مهم تبلیغات در اینترنت

    یكی از روشهای مهم بازاریابی الكترونیكی، تبلیغات الكترونیكی است. در این مقاله سعی شده است ۱۰ نكته مهم تبلیغات در اینترنت كه اهمیت زیادی دارند را برای شما بازگو كنیم.

  • برندسازی وب سایت در عصر بازاریابیبرندسازی وب سایت در عصر بازاریابی

    عصر بازاریابی در حال تغییر است. محصولات، خدمات، فروشندگان، فروشگاه ها، مدیران، شرکت ها همگی در دنیای اینترنت حضور خود را جدی تر دنبال می کنند و اکنون در جست وجوی جای مطمئنی در موتورهای جست وجو هستند.

  • صفحه ۱ از ۲