بازاریابی اینترنتی

تعداد کل: 111 صفحه 6 از 6
  • وقتی کار نکردن ارزش می شودوقتی کار نکردن ارزش می شود

    غول بازاریابی شبکه ای همچنان می تازد. شاید در ابتدا کسی گمان نمی کرد این مسئله تا به این حد گسترش یابد. نمونه های قبلی چنین مسائلی بسیار زود از گردونه خارج شدند و از رونق افتادند، اما این دفعه قضیه فرق می کند.

    ۱۷ آبان ۱۳۸۸
  • قواعد رسمی و غیررسمی بازارقواعد رسمی و غیررسمی بازار

    حتی در کشورهایی با سیستم حقوقی عالی نیز قانون بدون اصطکاک کار نمی‌کند. برای این که به دادگاه بروید باید پول وکیل پرداخت کنید و خود را برای فرآیندی طولانی با نتیجه‌ای نامعلوم آماده کنید که بعضی وقت‌ها ارزشش را ندارد.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • در دفاع از اقتصاد «بازار آزاد اسلامی»در دفاع از اقتصاد «بازار آزاد اسلامی»

    اسلامی» در دستگاه مفهومی‌نویسنده، آشکار شود، آنگاه «بازار آزاد اسلامی» قابل تامل‌ و قابل دفاع می‌نماید....

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • مردم چگونه خرید می‌کنند!؟مردم چگونه خرید می‌کنند!؟

    اندکی پیرامون «دانش خرید»

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • توصیه هایی برای فروش آسانتوصیه هایی برای فروش آسان

    فرآیند بازاریابی و فروش همچون رشد یک نهال آرام و همیشگی است. روشی تحت عنوان فروش برق آسا نداریم. موارد استثنا و فروشهای شانسی را جزئی از فرآیند فروش به حساب نیاوریم.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • اطلاعات و مکانیزم بازار غیرقانونیاطلاعات و مکانیزم بازار غیرقانونی

    ی اصلاح قیمت‌‌ها می‌‌‌یابند....

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • کشف ارزش از طریق رقابتکشف ارزش از طریق رقابت

    برای مقایسه چانه‌زنی با رقابت، تجربیات آزمایشگاهی مختلفی صورت گرفته‌است. در یکی از این آزمایش‌ها، از دانشجویان لیسانس خواسته شد تا ۱۰دلار را تقسیم کنند.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • شعار تجاری و تبلیغاتی شباهت ها و تفاوت هاشعار تجاری و تبلیغاتی شباهت ها و تفاوت ها

    ار) دوام بیاورد می بایست در هر دو مورد بهترین ها را برای خود انتخاب کند....

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • نگرشی نوین به بازاریابینگرشی نوین به بازاریابی

    اش می کنند، شاید این نکته کمتر موردتوجه قرار گرفته باشد....

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • بازار یابی و تحول در مدیریتبازار یابی و تحول در مدیریت

    عموما در سازمانهای سنتی و سلسله مراتبی که مدیریت بازاریابی پیرو دیدگاه «فرماندهی و کنترل » است، تنها مقدار بسیار ناچیزی از ظرفیت بازار هدف به کار گرفته می‌شود.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • بازاریابی آن چیزی که همه می گویند نیست!!!بازاریابی آن چیزی که همه می گویند نیست!!!

    اگر بخواهیم درباره اصول بازاریابی صحبت کنیم، بلافاصله مبانی ونکاتی خاص به ذهنمان می‌آیند که بسیار درباره‌شان شنیده‌ایم یا در کسب و کارمان به کار برده‌ایم.

    ۹ آبان ۱۳۸۸
تعداد کل: 111 صفحه 6 از 6
نتایج یافت شده: 0 مورد