بازاریابی اینترنتی

تعداد کل: 111 صفحه 1 از 6
  • زمان اجراي كلينيك محصولزمان اجراي كلينيك محصول

    كلينيك محصول يك روش تحقيق بازاريابي است كه طي آن نظر مشتريان در مورد محصول شركت مورد سوال قرار گرفته و شركت تصميمات خود را در مقاطع مختلف بر مبناي اين نظرات اتخاذ مي‌كند.

    ۲۸ تیر ۱۳۹۰
  • كلينيك محصول نوعي از تحقيقات بازاريابيكلينيك محصول نوعي از تحقيقات بازاريابي

    كلينيك محصول نوعي از تحقيقات بازاريابي است كه با هدف شناخت نظرات مشتريان از محصولات و خدمات جديد يا قديم شركت انجام مي‌گيرد.

    ۲۸ تیر ۱۳۹۰
  • ارزیابی ایده‌های کاری شماارزیابی ایده‌های کاری شما

    آیا یک ایده کاری دارید؟ چگونه متوجه می شوید که آن امکان‌پذیر است؟ از کجا شروع می‌کنید؟ این همان معمای قدیمی‌راه اندازی یک کسب و کار جدید می‌باشد. در زیر چند راه برای آزمایش ایده شما وجود دارد.

    ۱۹ تیر ۱۳۹۰
  • بازاريابي منحصر به فردبازاريابي منحصر به فرد

    هر تبليغ بايد حاوي يك پيشنهاد فروش و بازاریابی منحصر به فرد براي مصرف‌كننده باشد و جهت اثرگذاري اوليه در خصوص آن برند، بايد به صراحت بگويد ‌اين محصول را بخريد و از‌ اين فايده منحصر به فرد آن بهره‌مند شويد.

    ۱۹ تیر ۱۳۹۰
  • بازاریابی هوشمند در دوران رکودبازاریابی هوشمند در دوران رکود

    اخبار اقتصادی و رویدادهای بازارهای سرمایه در سال گذشته (2009) پر از ارقام ناامید کننده در مورد اقتصاد آمریکا بود.

    ۱۶ تیر ۱۳۹۰
  • تاكتيك‌هاي تبليغات فروش خلاقانهتاكتيك‌هاي تبليغات فروش خلاقانه

    اين نكته را بپذيرد كه رسانه‌ها به دنبال اخبارند. اخبار به صورت هر چيزي كه جديد، متفاوت و خلاقانه باشد، تعريف مي‌شود. آن عبارت شگفت‌انگيز «زنده باد تفاوت» هيچ جا بيشتر از تضمين علاقه رسانه‌ها مصداق ندارد.

    ۱۴ تیر ۱۳۹۰
  • دموکراسی بازاریابیدموکراسی بازاریابی

    تصور کنید به منزل جدیدی که در مجاورت ایستگاه قطار است، نقل مکان کرده‌ايد. در ابتدا به نظر بسیار شلوغ می‌آيد اما پس از مدتی شرایط عادی شده و به ندرت متوجه سر و صداها مي‌شوید‌.

    ۱۴ تیر ۱۳۹۰
  • بازاریابی و نقش آن در حل مشکلات فروشبازاریابی و نقش آن در حل مشکلات فروش

    و حتی ایده‌ها (مانند ایده یک کسب و کار جدید برای جذب سرمایه‌گذار و تجاری‌سازی ایده) انجام می‌شود. ...

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۰
  • بازاریابی در وب سایت بازاریابی در وب سایت

    استراتژی وب سایت شما تا چه اندازه قدرتمند است؟ آیا آنها كسب و كار شما را در مسیر دستیابی به اهدافتان یا اهداف كلی هدایت می كنند؟

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • فرآيند تفكر استراتژيك: سه تكنيك دراكرفرآيند تفكر استراتژيك: سه تكنيك دراكر

    اين متن مروري است بر مقاله‌اي تحت عنوان «فرآيند تفكر استراتژيك: سه تكنيك دراكر». هريك از اين استراتژي‌ها با سوالاتي آغاز مي‌شوند و طوري طراحي شده‌اند كه به بطن مشكلات پيچيده تجاري پي ببرند.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • فروش و بازاريابي براي صادراتفروش و بازاريابي براي صادرات

    فروش كالاها و خدمات در خارج تا حدود زيادي شبيه فروش آنها در داخل كشور است.

    ۹ اسفند ۱۳۸۹
  • فيليپ كاتلر، پدر بازاريابي نوينفيليپ كاتلر، پدر بازاريابي نوين

    گفت‌وگوي رو در رو با فيليپ كاتلر، پدر بازاريابي نوين

    ۹ اسفند ۱۳۸۹
  • اثربخش نبودن تبلیغاتاثربخش نبودن تبلیغات

    گاهی مدیران ارشد کسب‌وکارها بر این باورند که آنچه بابت تبلیغات هزینه می‌کنند، اتلاف منابع است.

    ۸ اسفند ۱۳۸۹
  • موفقيت‌هاي تجاريموفقيت‌هاي تجاري

    مصاحبه با دان هيل، نويسنده كتاب علم هيجان

    ۸ اسفند ۱۳۸۹
  • اشتباهات شركت‌ها هنگام بازاريابي اقليت‌هااشتباهات شركت‌ها هنگام بازاريابي اقليت‌ها

    به جاي تمركز بر گروهي خاص، ابتدا تحقيقات خود را انجام داده و سپس بر افراد داراي روابط عمومي قوي تمركز نماييد.

    ۳ اسفند ۱۳۸۹
  • بعضی راه‌ها جهت بازاریابی کالاهایتانبعضی راه‌ها جهت بازاریابی کالاهایتان

    ارائه یک گزارش مجانی در ازای دریافت آدرس ایمیل و اسم بازدیدکننده.

    ۳ اسفند ۱۳۸۹
  • چه چیزی با ارزش‌تر از وفاداری پایدار است؟چه چیزی با ارزش‌تر از وفاداری پایدار است؟

    ود برسند از دور خارج مي‌شوند....

    ۳ اسفند ۱۳۸۹
  • كليدي‌ترين عوامل بازاريابي در فروشگاهكليدي‌ترين عوامل بازاريابي در فروشگاه

    يك فروشنده خوب به مشتري گوش مي‌دهد و در اين ارتباط، حضوري فعال دارد. از طريق گوش دادن است كه مي‌توان به نيازها و خواسته‌هاي مشتري پي برد.

    ۱ اسفند ۱۳۸۹
  • عوامل كليدي بازاريابي در فروشگاهعوامل كليدي بازاريابي در فروشگاه

    عوامل كليدي بازاريابي در فروشگاه يا آميخته بازاريابي درون فروشگاهي، مجموعه عواملي است كه فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي خرده‌فروشي به منظور ايجاد ارزش براي مشتريان خود، مورد استفاده قرار مي‌دهند.

    ۱ اسفند ۱۳۸۹
  • ترفندهای بازاریابی در عصر دیجیتال در چین ترفندهای بازاریابی در عصر دیجیتال در چین

    چگونه نظر مشتریان را جلب کنیم؟

    ۱ اسفند ۱۳۸۹
تعداد کل: 111 صفحه 1 از 6
نتایج یافت شده: 0 مورد