اخبار طلا، سکه و بورس

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۱۱۷۰ از ۱۱۸۱
  • قیمت سکه و طلا ۱۳۸۹/۰۷/۰۷قیمت سکه و طلا ۱۳۸۹/۰۷/۰۷

    یک سکه بهار آزادی 3,399,000 ریال

    ۷ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۶:۴۸:۴ قبل از ظهر
  • حراج سكه روزانه شدحراج سكه روزانه شد

    پس از افزايش قيمت طلا در بازارهاي جهاني و احتمال افزايش كاذب قيمت سكه بانك مركزي بخشنامه‌اي صادر كرده است كه بانك كارگشايي حراج سكه را روزانه انجام دهد.

    ۷ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۶:۴۰:۲۳ قبل از ظهر
  • درخواست از طلا فروشان براي بازگشايي مغازه‌هادرخواست از طلا فروشان براي بازگشايي مغازه‌ها

    رييس اتحاديه كشوري طلاوجواهر خواستار بازگشايي مغازه‌هاي طلافروشي توسط برخي اصناف كه با تعطيلي مغازه‌هاي خود موجب بهره‌برداري نامناسب رسانه‌هاي بيگانه شدند، گرديد.

    ۷ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۶:۳۷:۲۶ قبل از ظهر
  • شلواری الماسی به نام Lederhosenشلواری الماسی به نام Lederhosen

    که دارای یک کسب و کار لباس سنتی در Bad Mitterndorf اتریش است اولین شلوار الماس نشانخود را به یک آلمانی مقیم دبی فروخت

    ۶ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۳:۴۵:۶ بعد از ظهر
  • معافیت سکه از مالیات بر ارزش افزوده معافیت سکه از مالیات بر ارزش افزوده

    معاون سازمان امور مالیاتی گفت: با توجه به اینکه سکه بهار آزادی توسط بانک مرکزی ضرب می‌شود، در این مرحله از اجرای قانون مشمول مالیات بر ارزش افزوده نمی‌شود.

    ۶ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۶:۴۰:۳۶ قبل از ظهر
  •  مالیات بر ارزش افزوده و بیانیه اتحادیه های طلا و جواهر مالیات بر ارزش افزوده و بیانیه اتحادیه های طلا و جواهر

    در پی شایعه های منتشر شده پیرامون اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده از ابتدای مهر ماه و بهره برداری های سیاسی و شیطنت های رسانه های معاند وبیگانه وافراد غیر مسئول، اتحادیه های سراسرکشور با صدور بیانیه ای مشترک کلیه رسانه ها وسازمانهای عمومی...

    ۶ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۶:۳۴:۸ قبل از ظهر
  • قیمت سکه و طلا ۱۳۸۹/۰۷/۰۶ قیمت سکه و طلا ۱۳۸۹/۰۷/۰۶

    یک سکه بهار آزادی 3,313,000 ریال

    ۶ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۶:۲۸:۴۵ قبل از ظهر
  • ساعتی که در نگاه اول شاید زشت ترین ساعت دنیا باشد اما ...!!! (+عکس)ساعتی که در نگاه اول شاید زشت ترین ساعت دنیا باشد اما ...!!! (+عکس)

    این ساعت را شاید بتوان بی قیافه ترین ساعت دنیا دانست و یا حداقل آن را ساعتی دانست که اصلا در نگاه اول نمی توان ساعت ...

    ۵ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۴:۴۲:۱ بعد از ظهر
  • عکس / ماجرای دختر مخترع ایرانی که با رییس جمهور کره دست ندادعکس / ماجرای دختر مخترع ایرانی که با رییس جمهور کره دست نداد

    روز اهدای جوایز که مصادف با عید غدیر بود، هیچ امیدی نداشتم بین این همه آدم دست بالا، جایزه ویژه را دریافت کنم وقتی صدایم کردند اصلا باورم نمی‌شد. آن لحظه جمله‌ای ...

    ۵ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۴:۲۱:۵۸ بعد از ظهر
  • اعتراض طلافروشان اشتباه بود اعتراض طلافروشان اشتباه بود

    متوسط مالیات پرداختی طلافروشان در سال زیر 500 هزار تومان است!

    ۵ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۶:۴۱:۵۵ قبل از ظهر
  • قیمت سکه و طلا  ۱۳۸۹/۰۷/۰۵قیمت سکه و طلا ۱۳۸۹/۰۷/۰۵

    یک سکه بهار آزادی 3,326,000 ریال

    ۵ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۶:۳۱:۲۶ قبل از ظهر
  • توافق طلافروشان با اجراي قانون ماليات بر ارزش افزودهتوافق طلافروشان با اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده

    رئيس اتحاديه كشوري صنف طلا و جواهر با بيان اين كه در نشست روز شنبه اصناف طلافروش و سازمان مالياتي توافق بسيار خوبي به دست آمد گفت: قانون ماليات بر ارزش افزوده لازم الاجرا است و در مورد صنف طلا هم با استقبال مواجه مي شود.

    ۵ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۶:۹:۲ قبل از ظهر
  • صفحه ۱۱۷۰ از ۱۱۸۱