سکه | اخبار سکه

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۲ از ۱۸۳
  • چرا سکه هم‌جهت با دلار حرکت نکرد؟چرا سکه هم‌جهت با دلار حرکت نکرد؟

    در دومین روز هفته، سکه به رشد دلار بی‌محلی و در جهت کاهشی حرکت کرد. روز یکشنبه سکه ۵۰ هزار تومان افت قیمت را به ثبت رساند و به بهای ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید. حتی در اواخر روز در بازار گفته می‌شد سکه به سوی ارقام پایین‌تری نیز حرکت ک...

    ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۲:۲۱ بعد از ظهر
  • ربع سکه از ابتدای تیرماه ۳۹ درصد رشد کردربع سکه از ابتدای تیرماه ۳۹ درصد رشد کرد

    در آخرین روز هفته، بازار سکه، طلا و دلار شاهد اصلاحی جزئی شدند و از سقف‌های قیمتی عقب نشستند، با این حال روند افزایشی در طول هفته چنان حکم‌فرما بود که در نهایت بازدهی‌های قابل توجهی به ثبت رسید.

    ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۵۳:۴۷ قبل از ظهر
  • بورس در هفته گذشته از طلا و سکه جاماندبورس در هفته گذشته از طلا و سکه جاماند

    بورس تهران معاملات هفته گذشته را با صعود ۷/ ۸ درصدی نماگر اصلی پشت سر گذاشت. در این هفته دو رکورد در بازار سهام ارتقا پیدا کرد. یکی شاخص کل و دیگری ارزش معاملات خرد سهام. شاخص کل برای اولین بار در تاریخ سطح یک میلیون و ۷۵۰ هزار واحدی را تصا...

    ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۲:۵۲ قبل از ظهر
  • سقوط کانالی در بازار سکهسقوط کانالی در بازار سکه

    روز گذشته سکه تمام بهار آزادی به زیر مرز ۱۰ میلیونی رفت. در سومین روز هفته سکه تمام بهار آزادی ۷۵۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۹ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید.

    ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۵۴:۵۹ قبل از ظهر
  •  آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار دوشنبه آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار دوشنبه

    جدیدترین قیمت‌ها در بازار امروز از مانور قیمت سکه زیر مرز ۱۰ میلیون تومان و دلار بالای ۲۱ هزار تومان خبر می‌دهد.

    ۱۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۲:۱۶ بعد از ظهر
  • توانمندی تبدیل‌شدن به چهارمین بازار آتی طلاتوانمندی تبدیل‌شدن به چهارمین بازار آتی طلا

    یک کارشناس بازارهای مالی معتقد است اگر معاملات آتی سکه طی دو سال گذشته و همزمان با اقبال به بازار سرمایه به کار خود ادامه می‌داد اکنون یکی از بزرگ‌ترین بورس‌های آتی طلا در جهان متعلق به بورس کالای ایران بود و به راحتی می‌توانست بعد از بورس ...

    ۱۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۳:۶ قبل از ظهر
  • سکه؛ برنده هفتگی بازارها؟سکه؛ برنده هفتگی بازارها؟

    در دومین هفته تابستان، سکه تمام‌بهار آزادی بیش از ۱۳ درصد افزایش یافت و به ۵۰۰ قدمی ۸ رقمی شدن رسید. چنین بازدهی در بازار ارز به ثبت نرسید و سایر سکه‌های طلا نیز بازدهی کمتری داشتند.

    ۱۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۱:۷ قبل از ظهر
  • چرا قیمت سکه بیش از ۹ میلیون تومان شد!؟چرا قیمت سکه بیش از ۹ میلیون تومان شد!؟

    نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه روند قیمت سکه همچنان سینوسی است، علت افزایش عجیب قیمت سکه در روز گذشته را ناشی از اخبار جلسه شورای امنیت ملی دانست که پس از آن و آرام بودن شرایط، امروز روند قیمت برعکس شده و نسبت به روز ...

    ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۷:۳۸ قبل از ظهر
  • حرکت سکه در مرز ۹ میلیون تومانحرکت سکه در مرز ۹ میلیون تومان

    روز سه‌شنبه، قیمت دلار افزایش ۳۰۰ تومانی را نسبت به روز قبل تجربه کرد و بهای دلار در بازار آزاد به سطح ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان رسید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازار در روزهای اخیر این است که نوسان قیمت در اسکناس کاهش یافته است که این موضوع می‌ت...

    ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۸:۱۸ قبل از ظهر
  • افزایش عجیب قیمت سکه در بازارافزایش عجیب قیمت سکه در بازار

     در بازار امروز (سه‌شنبه) هر گرم طلای ۱۸ عیار ۸۷۲ هزار و ۶۱۲ تومان در طلافروشی‌ها معامله می‌شود که نشانگر افزایش ۲۰ هزار تومانی نسبت به دیروز است. این در حالی است که در بازار جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلا به ۱۷۶۸ دلار رسیده که نشانگر کاهش ۴...

    ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۲:۲۳ بعد از ظهر
  • بررسی تاثیر بانک‌ها و خزانه‌های بورس کالا بر قیمت سکهبررسی تاثیر بانک‌ها و خزانه‌های بورس کالا بر قیمت سکه

    معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران با تاکید بر اینکه بانک‌ها و خزانه‌های بورس کالا هیچ دخالتی در روند معاملات سکه ندارند، گفت: درواقع فقط انباردار و خزانه‌دار سکه‌ها هستند و بانک‌ها خرید و فروش را در بازار انجام نمی‌دهند.

    ۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱:۴۷ بعد از ظهر
  • امکان ثبت تمام معاملات طلا و سکه تا اسفند فراهم می شودامکان ثبت تمام معاملات طلا و سکه تا اسفند فراهم می شود

    عضو هیات رئیسه اتحادیه طلا و جواهر استان تهران گفت:با توجه به احتمال بروز سواستفاده جهت افزایش قیمت طلا وگسترش فعالیت های زیر زمینی، اپلیکیشنی را برای ساماندهی کلیه معاملات ایجاد خواهیم کرد.

    ۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۸:۱:۳۲ قبل از ظهر
  • صفحه ۲ از ۱۸۳