سکه | اخبار سکه

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۵ از ۱۸۳
  •  حرکت سینوسی در بازار سکه با کاهش قیمت حرکت سینوسی در بازار سکه با کاهش قیمت

    محمد کشتی آرای با بیان اینکه در ابتدا قیمت سکه و طلا در بازار امروز(سه‌شنبه) نسبت به روز گذشته افزایشی بود اما از ظهر امروز به بعد به دلیل نوسانات نرخ ارز و کاهش قیمت آن نسبت به صبح، سکه و طلا نیز در بازار با قیمت‌های پایین‌تر معامله شده‌ان...

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۴:۵۶:۴۱ بعد از ظهر
  • معامله حقوقی‌ها در گواهی سکه ممنوع شدمعامله حقوقی‌ها در گواهی سکه ممنوع شد

    بر اساس مصوبه جدید سازمان بورس از امروز تا اطلاع ثانوی معامله حقوقی ها به جز بازارگردان ها و صندوق ها در گواهی سپرده سکه ممنوع شد.

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۴:۴۸:۲۱ بعد از ظهر
  •   آیا بستن معاملات گواهی سپرده سکه طلا راه‌گشای نوسانات بازار خواهد بود؟ آیا بستن معاملات گواهی سپرده سکه طلا راه‌گشای نوسانات بازار خواهد بود؟

    توقف بازار «سکه یک‌روزه»

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۲:۳۲ قبل از ظهر
  •  روز پیشروی دلار و سکه روز پیشروی دلار و سکه

    در دومین روز هفته، دلار و سکه نه تنها به کانال پایین‌تر بازنگشتند که در کانال‌های جدید پیشروی کردند. روز یکشنبه، شاخص بازار ارز ۲۸۰ تومان افزایش یافت و به بهای ۱۷ هزار و ۴۸۰ تومان رسید. دلار برای نزدیک شدن به مرز مقاومتی ۱۸ هزار تومانی نیا...

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۰:۶ قبل از ظهر
  • حذف گواهی سکه در بورس، بازگشت به عقب استحذف گواهی سکه در بورس، بازگشت به عقب است

    افزایش قیمت سکه در بورس کالا نسبت به بازار نقدی درحالی مطرح می‌شود که یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که حذف گواهی سکه، بازگشت به عقب بوده و شفافیت بازار سکه را از بین می برد.

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۲:۳۲ بعد از ظهر
  • طلا و سکه نیازمند بازار شفافی همچون بازار سرمایهطلا و سکه نیازمند بازار شفافی همچون بازار سرمایه

    یک مقام مسئول با اشاره به ضرورت شفاف‌سازی معاملات سکه در بورس گفت: این اقدام می‌تواند به دلیل وجود شفافیت، ایجاد امنیت مالی برای مردم و سرمایه‌گذاران در بورس موثر واقع شود.

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۱:۵۵ قبل از ظهر
  •  سقوط کانالی سکه و دلار سقوط کانالی سکه و دلار

    در آخرین روز هفته، سکه و دلار دومین افت پیاپی را تجربه کردند و از مرزهای حمایتی پایین تر رفتند. روز پنج شنبه، شاخص بازار ارز ۱۹۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و با نزول از کانال ۱۷ هزار تومانی به بهای ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومانی رسید.

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۹:۳۶:۳۴ قبل از ظهر
  • دلیل گرانی سکه: سکه هم به سرنوشت خودرو دچار شده است؟! دلیل گرانی سکه: سکه هم به سرنوشت خودرو دچار شده است؟!

    در پی اختلاف به طور متوسط نیم میلیون تومانی قیمت سکه در بازار آزاد و بورس کالا و همچنین باز شدن پای برخی بانک‌ها به این میدان، نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد که تا پیش از این، بورس بود که از قیمت‌های رسمی بازار طلا اثر می‌گرفت اما ...

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۴:۳۹ بعد از ظهر
  •  تازه‌ترین قیمت سکه و طلا در بازار تازه‌ترین قیمت سکه و طلا در بازار

    قیمت امروز سکه در بازار روند افزایشی داشت؛ به طوریکه سکه تمام طرح جدید ۱۳۰ هزار تومان و طرح قدیم ۵۰ هزار تومان گرانتر شده است.

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۳:۴۳:۵۲ بعد از ظهر
  •  چرا سکه بورسی گرانتر از سکه بازار است؟ چرا سکه بورسی گرانتر از سکه بازار است؟

    این روزها قیمت سکه در بورس کالا بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان بالاتر از قیمت سکه در بازار آزاد است. صرافی‌ها معتقدند حضور تعدادی از بانکها در بورس و اقدام آنها به خرید سکه با حدود ۵۰۰ هزار تومان بالاتر از بازار آزاد سبب شده که مردم اقدام به خری...

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۳:۴۲:۳۷ بعد از ظهر
  • قیمت سکه پشت مرز روانی قیمت سکه پشت مرز روانی

    در روزی که سکه به سقف تاریخی تازه‌ای جهش کرد، دلار توانست از سد مقاومتی ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومانی عبور کند. روز یکشنبه، سکه تمام بهار آزادی ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت و به بهای ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید. چنین قیمتی در گذشته در بازار سک...

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۲:۱ بعد از ظهر
  • راز سبقت قیمت سکه از دلار راز سبقت قیمت سکه از دلار

    در هفته‌ای که سکه تمام بهار آزادی بیش از ۳ درصد رشد کرد، دلار به افزایش ۲/ ۱ درصدی اکتفا کرد. حتی در آخرین روز هفته هم سرعت افزایش سکه تندتر از دلار بود.

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۹:۳۸ بعد از ظهر
  • صفحه ۵ از ۱۸۳