سکه | اخبار سکه

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۸ از ۱۷۲
  •  جو روانی حراج، سکه را ۳۷ هزار تومان ارزان کرد! جو روانی حراج، سکه را ۳۷ هزار تومان ارزان کرد!

    درپی افزایش بی رویه قیمت سکه و ایجاد حباب بیش از ۲۰۰ هزار تومانی برای سکه تمام، بانک مرکزی اعلام کرد که ساعت ۱۴ امروز، سکه در بانک کارگشایی عرضه می‌شود. در این میان با اینکه هنوز سکه‌ای در بازار عرضه نشده، قیمت سکه تمام ۳۷ هزار تومان کاهش ی...

    ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۰:۲۹ قبل از ظهر
  • قیمت سکه‌های حراجی مشخص شدقیمت سکه‌های حراجی مشخص شد

    قیمت سکه تمام بهار یک میلیون و ۲۸۸ هزار تومان

    ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۸:۲ قبل از ظهر
  • اعتراض فعالان اقتصادی به حراج سکهاعتراض فعالان اقتصادی به حراج سکه

    دادن مجوز به بانک مرکزی برای دخالت در بازار سکه و دلار با هر نیت و هدفی، به اخلال در بازارهای دیگر منجر می شود و این با هدف سالم سازی اقتصاد و اصلاحات سازگاری ندارد.

    ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۱:۴۹ قبل از ظهر
  • تغییر ساعت حراج امروز سکه با دستور بانک مرکزیتغییر ساعت حراج امروز سکه با دستور بانک مرکزی

    مدیرعامل بانک کارگشایی با بیان اینکه به دستور بانک مرکزی برای شکستن حباب قیمتی سکه، حراج‌ها تا اطلاع ثانوی در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود، گفت: حراج امروز ساعت ۱۴ خواهد بود.

    ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۲۷:۴۵ قبل از ظهر
  •  سقوط سکه با خبر حراج سقوط سکه با خبر حراج

    امروز ساعت ۱۱ صبح، سکه‌های تمام و نیم بهار آزادی در بانک کارگشایی حراج می‌شوند. امری که به قصد کاهش حباب قیمت‌ها صورت می‌گیرد. خبر حراج در حالی روز جمعه رسمیت یافت که شایعه آن در روز پنج‌شنبه کافی بود تا سکه بیشترین افت را در ۱۱ ماه گذشته ...

    ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۲۱:۱۳ قبل از ظهر
  •  حباب بی‌سابقه قیمت سکه از کجا آب می‌خورد؟ حباب بی‌سابقه قیمت سکه از کجا آب می‌خورد؟

    محمد کشتی‌آرای اظهار کرد: قیمت سکه تمام در روز گذشته به یک میلیون و ۴۴۰ هزار تومان رسیده بود که امروز با حدود ۱۰ هزار تومان کاهش همراه شد.

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۲:۲۴ بعد از ظهر
  •  حباب سکه در قله ۵۳ ماهه حباب سکه در قله ۵۳ ماهه

    روز گذشته، سکه بی‌توجه به روند آرام دلار و اونس جهانی، ۳۰ هزار تومان افزایش را تجربه کرد و به قیمت یک میلیون و ۴۳۷ هزار تومان رسید. صعود سه کانالی سکه در غیاب افزایش عوامل اثرگذار اونس و دلار موجب شد که حباب آن به بیش از ۱۸۰ هزار تومان برس...

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۸:۲۸:۲۷ قبل از ظهر
  • سکه تمام، مرزشکنی می‌کند؟ سکه تمام، مرزشکنی می‌کند؟

    در آخرین روز کاری هفته گذشته، سکه تمام بهار آزادی چهارمین افزایش متوالی را تجربه کرد تا به آستانه مرز روانی یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان برسد. روز چهارشنبه، سکه ۵ هزار تومان رشد کرد و به بهای یک میلیون و ۳۴۹ هزار تومان رسید. به گفته برخی بازی...

    ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۳:۵۹ قبل از ظهر
  •  مهم‌ترین رخدادهای تاثیرگذار بر بازار آتی سکه طلا در روزهای اخیر مهم‌ترین رخدادهای تاثیرگذار بر بازار آتی سکه طلا در روزهای اخیر

    کاهش نزدیک به 8 درصدی ارزش معاملات آتی سکه طلا در بورس کالا که با وجود یک روز تعطیلی نشان‌دهنده شرایطی آرام در این بازار است.

    ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۹:۹:۴۸ قبل از ظهر
  • قیمت سکه در اوج ۵۳ ماهه قیمت سکه در اوج ۵۳ ماهه

    روز گذشته، سکه تمام بهار آزادی از مرز یک میلیون و ۳۳۰ هزار تومان عبور کرد تا به بیشترین قیمت از اواخر خرداد ۹۲ برسد. رکوردزنی فلز گرانبهای داخلی تحت‌تاثیر رشد جزئی اونس و دلار کلید خورد؛ ولی آنچه سرعت رشد قیمت را بالا برد به تحرکات معامله‌گ...