اخبار طلا

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۱۰ از ۲۷۸
  •  مارپیچ نوسان در بازار طلا و ارز مارپیچ نوسان در بازار طلا و ارز

    روز گذشته، نوسانات دلار و سکه شکل مارپیچی به خود گرفت. شاخص ارزی در ابتدای روز به سرعت افزایش یافت، در ادامه کمی آرام گرفت و در انتهای روز یک بار دیگر با افزایش سطح تغییرات خود را به آستانه ۴ هزار و ۱۹۰ تومان رساند. نوسانات انتهای روز دلار،...

    ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸:۲۰ قبل از ظهر
  •  آیا اونس به پایین مرز حمایتی نزول می‌کند؟ آیا اونس به پایین مرز حمایتی نزول می‌کند؟

    ارزش قرارداد‌های فروش طلا در بازار آتی از ارزش معاملات خرید سبقت گرفتند تا برخی از کارشناسان، فلز زرد را با احتمال سقوط به زیر مرز حمایتی ۱۲۷۰ دلاری مواجه بدانند. قراردادهای خرید تسویه نشده در بازار آتی طلا، طی ۱۰ روز گذشته، ۱۳ درصد کاهش یا...

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۹:۵۸ قبل از ظهر
  •  همه چیز علیه اونس طلا!؟ همه چیز علیه اونس طلا!؟

    اونس طلا به واسطه تقویت شاخص دلار به سراشیبی تندی رهنمون شد. سه گزارش جدید از نوع آمریکایی، فلز زرد را از گردش در قیمت‌های بالای ۱۲۹۰ دلاری تا مرز ۱۲۷۰ دلار پایین کشیدند. اونس طلا با اینکه بی‌اطمینانی‌ ژئوپلیتیک شرق آسیا (آزمایش موشک بالستی...

    ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱:۳۲ قبل از ظهر
  •   فراز و فرودهای قیمت جهانی طلا فراز و فرودهای قیمت جهانی طلا

    ذهنیت افزایش نرخ بهره در کنار عقب‌نشینی سفته بازها از بازار جهانی طلا موجب شد یکی از بزرگ‌ترین افت‌های قیمت‌ در دو ماه اخیر در بازار طلا به ثبت برسد.

    ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۰:۲۰ قبل از ظهر
  • بازار جهانی به بالا رفتن قیمت طلا خوش‌بین ماندبازار جهانی به بالا رفتن قیمت طلا خوش‌بین ماند

    کارشناسان وال استریت و سرمایه‌گذاران در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز انتظار داشتند طلا در هفته جاری به قیمت بالاتری صعود کند و حتی برخی از آنها صعود این فلز ارزشمند به مرز ۱۳۰۰ دلار را پیش‌ بینی کرده‌اند.

    ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۲:۳۳ قبل از ظهر
  • نوسان دلار و طلای جهانینوسان دلار و طلای جهانی

    کاهش ارزش دلار در بازارهای جهانی می‌تواند به‌عنوان سیگنالی حمایتی از بازار طلا خودنمایی کند، اگرچه این روند کاهشی با سرعت بیشتر از انتظار محقق شده تا جایی که در فاصله چند روز، کمتر از یک درصد از ارزش دلار آمریکا در مقایسه با سبدی از ارزهای ...

    ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۸:۴۷ قبل از ظهر
  • ازسرگیری روند افزایش قیمت طلاازسرگیری روند افزایش قیمت طلا

    طلا در بازار جهانی پس از ریزش سنگینی که در معاملات روز گذشته داشت، روز سه‌شنبه در آستانه انتشار گزارش نشست سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا اندکی افزایش پیدا کرد.

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۱:۲۳ بعد از ظهر
  • طلا زیر سقف مقاومتیطلا زیر سقف مقاومتی

    اونس طلا بی‌توجه به افت شاخص دلار، دوشنبه را در یک کانال کاهشی آغاز کرد و تا عصر دیروز در همان کانال حرکت کرد.

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۸:۲۶:۳۲ قبل از ظهر
  • دو مورد از بزرگترین الماس‌های زرد جهان به فروش گذاشته شددو مورد از بزرگترین الماس‌های زرد جهان به فروش گذاشته شد

     به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، دو مورد از بزرگترین الماس‌های جهان که تاکنون به فروش گذاشته شده‌اند، روز چهارشنبه در ژنو به مزایده گذاشته می‌شوند.

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۸:۴:۵۷ قبل از ظهر
  • ترس از تنش‌های سیاسی، طلا و اوراق‌بهادار را پناهگاه سرمایه‌گذاران کرد ترس از تنش‌های سیاسی، طلا و اوراق‌بهادار را پناهگاه سرمایه‌گذاران کرد

    عربستان، هسته مرکزی وقوع تحولات بازار جهانی به سود اونس طلا و به ضرر شاخص دلار شد. درگیری‌های داخلی سعودی‌ها پس از دستگیری شاهزادگان و مقامات بلندپایه این کشور به جرم فساد، با شلیک موشک‌های یمنی به سمت ریاض، به تنش‌های منطقه‌ای تبدیل شد. اس...

    ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۲:۵۶ قبل از ظهر
  •  بازار فیوچرز چه واکنشی در برابر اتفاقات موثر بر بازار طلای جهانی نشان خواهد داد؟ بازار فیوچرز چه واکنشی در برابر اتفاقات موثر بر بازار طلای جهانی نشان خواهد داد؟

    بازار آتی سکه طلا در هفته گذشته همان روند هفته‌های قبل را تجربه کرد یعنی باز هم شاهد رشد نسبی قیمت‌ها در طول هفته بودیم. این وضعیت در حالی تجربه شد که حجم معاملات به ۷۵ هزار و ۲۰۶ قرارداد رسید که به نسبت مدت مشابه در هفته قبل از کاهش ۸ درصد...

    ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۸:۵۸:۱۱ قبل از ظهر
  • کاهش قیمت طلا پس از افزایش ۱۲ دلاریکاهش قیمت طلا پس از افزایش ۱۲ دلاری

    طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی پس از این که سرمایه‌گذاران به سودگیری از افزایش قیمت‌ها در روز گذشته پرداختند، با کاهش قیمت روبرو شد.

    ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۷:۱ قبل از ظهر
  • صفحه ۱۰ از ۲۷۸