اخبار بانک و بیمه

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۱ از ۱۲۶
  •  فعالیت بانک‌های تحریم شده ادامه دارد فعالیت بانک‌های تحریم شده ادامه دارد

    مدیرکل امور بین‌الملل بانک مرکزی گفت: اعلام مجدد تحریم ۱۸ بانک ایرانی تنها جنبه تبلیغی دارد و آنچه باید در این مسیر تصمیم‌گیری شود، دو سال پیش اتفاق افتاده است. بنابراین، بانک‌هایی که طرف قرارداد ایران بودند، تصمیم خود را برای ادامه یا توق...

    ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۲۴:۱۷ قبل از ظهر
  •  استقبال از اوراق رهنی بانک مسکن استقبال از اوراق رهنی بانک مسکن

     هفته گذشته ۱۰ میلیون ورقه اوراق تحت عنوان اوراق رهنی بانک مسکن در بازار سرمایه عرضه شد تا با فروش آن، منابع نقد برای پرداخت تسهیلات جدید خرید مسکن تامین و به خریداران خانه پرداخت شود.

    ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۶:۲۱ قبل از ظهر
  •  رکورد شکنی رشد منابع بانک‌ها رکورد شکنی رشد منابع بانک‌ها

    بررسی‌ها نشان می‌دهد که در فروردین‌ماه رشد نقطه‌به‌نقطه منابع بانک‌ها به ۳۳ درصد و رشد مصارف بانک‌ها به ۵/ ۲۹ درصد رسیده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد رشد نقطه‌به‌نقطه منابع بیشترین سطح از خرداد ماه سال ۱۳۹۳ است.

    ۲۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۳:۲۲ قبل از ظهر
  • افزایش ۲۹.۵ درصدی تسهیلات بانکیافزایش ۲۹.۵ درصدی تسهیلات بانکی

    به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری صداو سیما، گزارش وضعیت کل مانده سپرده‌ها و تسهیلات ریالی و ارزی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به تفکیک استان در پایان فروردین ماه سال ۹۹ حاکی از آن است که مانده کل سپرده‌ها بالغ بر ۲۷۷۶۶.۷ هزار میلیارد ریال گردیده ...

    ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۶:۲۲ قبل از ظهر
  • چرا نرخ سود در بازار بین بانکی تغییر کرد؟چرا نرخ سود در بازار بین بانکی تغییر کرد؟

    سومین حراج بزرگ اوراق دولتی در بازار بین بانکی برگزار شد. در آخرین حراج، فروش ۹۰۰ میلیارد تومان اوراق دولتی به تایید وزارت اقتصاد رسید. نکته جدید این بود که بانک مرکزی نرخ بازدهی اوراق تا سررسید، را با ۶/ ۰ درصد افزایش، معادل ۶/ ۱۵ درصد اعل...

    ۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۹:۵۱ قبل از ظهر
  • کدام بانک‌ها بیشتر وام دادند؟کدام بانک‌ها بیشتر وام دادند؟

    گزارش بانک مرکزی از تسهیلات اعطایی در پایان سال گذشته نشان می‌دهد که بانک‌ها و موسسات اعتباری و بانک‌های غیردولتی و موسسات اعتباری به ترتیب بیشترین تسهیلات را در سال گذشته پرداخت کرده‌اند.

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۵:۱۴ قبل از ظهر
  •  سپرده‌های بانکی ۲۷.۵ درصد افزایش یافت سپرده‌های بانکی ۲۷.۵ درصد افزایش یافت

    آمار‌های بانک مرکزی از افزایش ۲۷.۵ درصدی مانده سپرده‌ها و ۲۴.۳ درصدی مانده تسهیلات بانکی در پایان بهمن ماه ۹۸ نسبت به مقطع مشابه سال قبل حکایت دارد.

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۵:۳۰ بعد از ظهر
  •  مجوز انتشار دومین مرحله از اوراق رهنی بانک مسکن صادر شد مجوز انتشار دومین مرحله از اوراق رهنی بانک مسکن صادر شد

    عضو هیئت مدیره بانک مسکن از آمادگی این بانک به منظور انتشار دومین مرحله از اوراق رهنی خبر داد.

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۴:۳۳ بعد از ظهر
  •  خطای بانکی در برداشت قسط خطای بانکی در برداشت قسط

    دبیرکل کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی با تاکید بر اینکه برداشت بیشتر از یک قسط از حساب دارندگان وام قرض‌الحسنه خطای بانکی است، گفت: طبق اعلام بانک مرکزی دارندگان وام می‌توانند سه ماه – بحران کرونا – از پرداخت وام پرهیز کنند و مبلغ مان...

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۸:۴ بعد از ظهر
  •  پایان خوش ادغام بانک‌های نظامی پایان خوش ادغام بانک‌های نظامی

    روند ادغام ۵ بانک نظامی در بانک دولتی سپه، به آخرین مراحلش نزدیک می‌شود. تاکنون دو بانک با انتشار گزارش کارشناسی ارزش ویژه و تصویب ادغام به خط پایان رسیده‌اند. اما سهامداران سه بانک دیگر هنوز باید منتظر بمانند. «بانک انصار» (وانصار) که به‌...

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۶:۵ بعد از ظهر
  •  دارندگان وام‌های قرض‌الحسنه نقره‌داغ شدند! دارندگان وام‌های قرض‌الحسنه نقره‌داغ شدند!

    در حالیکه به دستور بانک مرکزی باید اقساط وام‌های قرض‌الحسنه اشخاص در فاصله سه ماهه اسفند تا پایان اردیبهشت‌ امسال به تعویق می‌افتاد و هیچ جریمه‌ دیرکردی به آن تعلق نمی‌گرفت، اکنون با پایان مهلت تعیین شده برخی بانک‌ها مشتریان را جریمه کرده و...

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۷:۰ بعد از ظهر
  • چگونه وام جعاله مسکن بگیریم؟چگونه وام جعاله مسکن بگیریم؟

    بانک عامل بخش مسکن از استقبال مالکان واحدهای مسکن مهر برای دریافت تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی جعاله مسکن خبر داد.

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۱:۳۹ بعد از ظهر
  • صفحه ۱ از ۱۲۶