اخبار بانک و بیمه

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۲ از ۱۲۶
  •  خطای بانکی در برداشت قسط خطای بانکی در برداشت قسط

    دبیرکل کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی با تاکید بر اینکه برداشت بیشتر از یک قسط از حساب دارندگان وام قرض‌الحسنه خطای بانکی است، گفت: طبق اعلام بانک مرکزی دارندگان وام می‌توانند سه ماه – بحران کرونا – از پرداخت وام پرهیز کنند و مبلغ مان...

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۸:۴ بعد از ظهر
  •  پایان خوش ادغام بانک‌های نظامی پایان خوش ادغام بانک‌های نظامی

    روند ادغام ۵ بانک نظامی در بانک دولتی سپه، به آخرین مراحلش نزدیک می‌شود. تاکنون دو بانک با انتشار گزارش کارشناسی ارزش ویژه و تصویب ادغام به خط پایان رسیده‌اند. اما سهامداران سه بانک دیگر هنوز باید منتظر بمانند. «بانک انصار» (وانصار) که به‌...

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۶:۵ بعد از ظهر
  •  دارندگان وام‌های قرض‌الحسنه نقره‌داغ شدند! دارندگان وام‌های قرض‌الحسنه نقره‌داغ شدند!

    در حالیکه به دستور بانک مرکزی باید اقساط وام‌های قرض‌الحسنه اشخاص در فاصله سه ماهه اسفند تا پایان اردیبهشت‌ امسال به تعویق می‌افتاد و هیچ جریمه‌ دیرکردی به آن تعلق نمی‌گرفت، اکنون با پایان مهلت تعیین شده برخی بانک‌ها مشتریان را جریمه کرده و...

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۷:۰ بعد از ظهر
  • چگونه وام جعاله مسکن بگیریم؟چگونه وام جعاله مسکن بگیریم؟

    بانک عامل بخش مسکن از استقبال مالکان واحدهای مسکن مهر برای دریافت تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی جعاله مسکن خبر داد.

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۱:۳۹ بعد از ظهر
  •  افزایش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در سه سال گذشته افزایش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در سه سال گذشته

    بررسی روند پرداخت بیمه بیکاری طی سالهای ۹۶ تا ۹۸ نشان می‌دهد که تعداد مقرری بگیران جدید در این مدت روند افزایشی داشته است.

    ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۴۷:۲۳ بعد از ظهر
  •  بازپرداخت بدهی‌های دوران بحران با کیست؟ بازپرداخت بدهی‌های دوران بحران با کیست؟

    بحران‌ها تا پیش از پاندمی کرونا به یکدیگر شباهت داشتند. وقتی همگان متحد می‌شوند تا با بحران مقابله کنند، با رفع شدن خطر این اتحاد از بین می‌رود؛ آیا درمورد بحران کنونی هم چنین خواهد بود. آیا شیوع جهانی ویروس موجب تغییر جهت می‌شود؟

    ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۳:۲۶ بعد از ظهر
  • درج یک شرکت جدید بیمه‌ای در فرابورس ایراندرج یک شرکت جدید بیمه‌ای در فرابورس ایران

    بر اساس اعلا فرابورس ایران، شرکت بیمه زندگی خاورمیانه پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از تاریخ 31 اردیبهشت 1399 به عنوان دویست و شانزدهمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

    ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۴۵:۱۳ بعد از ظهر
  • بیمه‌نامه‌های فیزیکی حذف شدندبیمه‌نامه‌های فیزیکی حذف شدند

    بیمه مرکزی اعلام کرد فراهم‌آوردن شرایط لازم برای حذف فیزیکی بیمه‌نامه‌های شخص ثالث ارتباطی با صدور برخط و الکترونیکی بیمه‌نامه‌ها ندارد و این برنامه هیچ‌گونه مشکلی برای شبکه فروش ندارد.

    ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱:۲۹:۱۰ بعد از ظهر
  •  توضیح بانک رفاه درباره گواهی سپرده سکه توضیح بانک رفاه درباره گواهی سپرده سکه

    در پی انتشار برخی اخبار در فضای مجازی و رسانه‌ها مبنی بر خرید و فروش سکه طلا توسط برخی بانک‌ها، بانک رفاه توضیحاتی را برای تنویر افکار عمومی منتشر کرد.

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۷:۵۹:۸ قبل از ظهر
  •  ویروس کرونا چه تاثیری بر فرآیند حسابرسی خواهد داشت ؟! ویروس کرونا چه تاثیری بر فرآیند حسابرسی خواهد داشت ؟!

    شیوع اپیدمی « Coronavirus » در دوماه گذشته جهان را تحت‌تاثیر قرارداده و بازارهای مالی در سراسر جهان را به لرزه درآورده است به‌طوری‌که شاخص S&P ۵۰۰ در ماه گذشته تجربه بزرگترین افت روزانه خود را در تاریخ با حدود ۱۶ هزار میلیارد دلار تجربه کر...

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۶:۱۵:۱۴ قبل از ظهر
  •  تغییر نحوه استعلام بیمه‌گذاران حقیقی از سوی بیمه‌مرکزی تغییر نحوه استعلام بیمه‌گذاران حقیقی از سوی بیمه‌مرکزی

    بیمه‌ مرکزی در ابلاغیه‌ای به شرکت‌های بیمه اعلام کرده که با توجه به تغییر رویکرد سازمان ثبت احوال، امکان استعلام اشخاص حقیقی با داشتن سال تولد و کد ملی غیرفعال خواهد شد.

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۷:۳۴ قبل از ظهر
  • آثار و پیامدهای شیوع بیماری کرونا بر صنعت بیمهآثار و پیامدهای شیوع بیماری کرونا بر صنعت بیمه

    سندیکای بیمه گران ایران در گزارشی مفصل آثار و پیامدهای شیوع بیماری کرونا بر صنعت بیمه را بررسی و نوشت: پیش‌بینی می‌شود نرخ رشد حق ‌بیمه عاید شده کل به کمترین مقدار خود در سال‌های گذشته برسد.

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۹:۳۸:۴۰ قبل از ظهر
  • صفحه ۲ از ۱۲۶