مقالات علمی و تخصصی مرجع تخصصی طلا و جواهر ایران

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۱۴ از ۲۵۳
  • بانک ملی یونان NBG بانک ملی یونان NBG

    بانک ملی یونان NBG ، از زمان آغاز به کار در بهار 1841، نقطه مرکزی تجارت یونان در طول عمر فعالیت‌های مالی در‌ اين کشور است.

  • مدیریت زمان برای صاحبان تجارتمدیریت زمان برای صاحبان تجارت

    اغلب صاحبان تجارت، با فعالیت‌هایی که مي‌تواند آنها را در آن واحد در جهت‌های مختلف هدایت کند، آشنایی زیادی دارند.

  • کسب‌وکار‌ها و برنامه‌هاي وفاداری مشتریانکسب‌وکار‌ها و برنامه‌هاي وفاداری مشتریان

    برنامه‌هاي وفاداری تلاش‌هاي سازمان‌یافته بازاریابی هستند که با دادن پاداش به رفتارهاي خرید وفادارانه (رفتارهای سودآور برای سازمان) سعی در گسترش دادن آنها در مشتریان دارند.

  • وی چو یاو ريیس  بزرگترین بانک سنگاپوروی چو یاو ريیس بزرگترین بانک سنگاپور

    وی چو یاو ريیس بانک یونایتد اورسیز (UOB)، بزرگترین بانک سنگاپور است. مجله فوربز در سال 2010 آقای وی را با ثروت 5/3میلیارد دلار به عنوان دویست و پنجاه و هشتمین ثروتمند جهان معرفی کرد.

  • آمادگی الكترونیكیآمادگی الكترونیكی

    آمادگی الكترونیكی، طبق تعریف واحد اطلا‌عات اكونومیست، وضعیتICT كشورها از نظر زیرساخت‌های مورد نیاز و توانایی مصرف‌كنندگان دولت و فضای كسب ‌‌و كار است كه در این راستا منابع مصر‌ف‌كنندگان شامل دولت، مردم یا بخش خصوصی، بررسی می‌شود

  • معماری سرویس گرا مبتنی بر تكنولوژی سرویس های وبمعماری سرویس گرا مبتنی بر تكنولوژی سرویس های وب

    معاری سرویس گرا (SOA) روشی جدید و در حال تكامل برای ساخت برنامه های توزیع شده با Distributed Application است.

  • معایب کسب و کار الکترونیک معایب کسب و کار الکترونیک

    در یک نگاه کلی می توان گفت کسب و کار الکترونیک عبارتست از کاربردی کردن کلیه سیستمهای اطلاعاتی برای تقویت و کنترل فرآیندهای کسب و کار.

  • رمزنگاری و معاملات اینترنتی امن رمزنگاری و معاملات اینترنتی امن

    امروزه مرورگرها از تکنیکی به نام SSL (Secure Socket Layer) استفاده می کنند تا اطلاعاتی را که بین مرورگر شما و وب سرور مبادله می شود، رمزنگاری کنند.

  • موانع و مشکلات تجارت الکترونیک موانع و مشکلات تجارت الکترونیک

    سخن از تجارت الکترونیک است و موانع و مشکلات پیاده سازی آن در ایران. به نظر می رسد خواننده می بایست با یک سری دلایل و بهانه هائی که حکایت از عدم امکان وجود تجارت الکترونیک در ایران است مواجه شود.

  •  مشتری مداری، صیانت از محصول و مصرف کننده مداری مشتری مداری، صیانت از محصول و مصرف کننده مداری

    توسعه صنعت فن آوری اطلاعات در کشورهای مختلف جهان در راس برنامه های کاری و اولویت ها دولت ها و دولت مردان قرار گرفته است.

  • اشتباهات بزرگ در تجارت الکترونیکاشتباهات بزرگ در تجارت الکترونیک

    هر روز داستانی درباره خرید كالایی از اینترنت پخش می‌شود كه باعث ترس و در نتیجه انصراف خریدكنندگان بعدی از خرید اینترنتی می‌گردد.

  • تجارت الکترونیکی و زنجیره های تأمینتجارت الکترونیکی و زنجیره های تأمین

    از آغاز انقلاب صنعتی در اروپا، نزاعی بر سر فواید و مضرات توسعه تکنولوژی و نیز توسعه ارتباطات در میان طیف گسترده ای از صاحب نظران درگرفت که تا به امروز نیز ادامه دارد.

  • صفحه ۱۴ از ۲۵۳