مقالات علمی و تخصصی مرجع تخصصی طلا و جواهر ایران

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۸ از ۲۵۳
  • تاثیرگذاری پول بر روابط اجتماعيتاثیرگذاری پول بر روابط اجتماعي

    اگرچه طبق باور عمومی افرادی که دارای خصوصیات مشترک می‌باشند بیشتر جذب یکدیگر می‌شوند، اما به گفته‌ Small، استاد بازاریابی وارتون، در مورد خصوصیات مرتبط با پول تضاد بین افراد، جذاب است.

  • هويت نام تجاری (Brand identity) هويت نام تجاری (Brand identity)

    هويت نام تجاري (Brand identity) تصويري است كه ما براي آن نام تجاري مي‌سازيم. حال هرچقدر كيفيت اين شخصيت و حقيقت به ايماژ و هويتي كه ما از طريق تبليغات به آن داده‌ايم نزديك باشد، درصد موفقيت آن‌ نام تجاري بيشتر است. براي درك بيشتر مطلب مثالي...

  • ویکتور پینچاک کارآفرین و میلیاردر اوکراینیویکتور پینچاک کارآفرین و میلیاردر اوکراینی

    ویکتور پینچاک کارآفرین و میلیاردر اوکراینی است که با ثروت 1/3 میلیارد دلار در سال 2010 در رده سیصد و هفتم فهرست میلیاردرهای مجله فوربز قرار گرفت.

  • ارزیابی ایده‌های کاری شماارزیابی ایده‌های کاری شما

    آیا یک ایده کاری دارید؟ چگونه متوجه می شوید که آن امکان‌پذیر است؟ از کجا شروع می‌کنید؟ این همان معمای قدیمی‌راه اندازی یک کسب و کار جدید می‌باشد. در زیر چند راه برای آزمایش ایده شما وجود دارد.

  • پنج گام براي ارزیابی ایده و فرآیند توسعه کسب و کارپنج گام براي ارزیابی ایده و فرآیند توسعه کسب و کار

    یک جنبه مهم کسب‌ و کار موفق چگونگی ارزیابی شما از یک ایده یا مفهوم (پروژه) تجاری و نیز نحوه پیشبرد پروژه و ایجاد کسب‌ و کار ( در صورت اتخاذ تصمیم برای اجرا) است.

  • میلیاردر نیوزلندی در سنگاپورمیلیاردر نیوزلندی در سنگاپور

    ریچارد چاندلر، یکی از خیرترین و نوآورترین سرمایه‌گذاران آسیا است که در سال 2010 با ثروت 1/3 میلیارد‌دلار در رده سیصد و هفتم فهرست ثروتمندان مجله فوربز قرار گرفت.

  • هایدی هورتن، موسس چهارمین فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در آلمانهایدی هورتن، موسس چهارمین فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در آلمان

    هایدی هورتن بیوه هلموت هورتن، موسس چهارمین فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در آلمان است که ثروت خود را از همسرش به ارث برده است.

  • رابطه بین پول و شاد زیستن چیست؟رابطه بین پول و شاد زیستن چیست؟

    اکثر ما با‌این عبارت آشنا هستیم «هر کس که می‌گوید پول خوشبختی نمی‌آورد فقط نمی‌داند که از کجا خرید کند». هر چند که ‌این یک باور رایج است ولی یک سوال مهم در ذهن‌ایجاد می‌کند: دقیقا رابطه بین پول و شادکامي ‌چیست؟

  • بازاريابي منحصر به فردبازاريابي منحصر به فرد

    هر تبليغ بايد حاوي يك پيشنهاد فروش و بازاریابی منحصر به فرد براي مصرف‌كننده باشد و جهت اثرگذاري اوليه در خصوص آن برند، بايد به صراحت بگويد ‌اين محصول را بخريد و از‌ اين فايده منحصر به فرد آن بهره‌مند شويد.

  • ايده‌های مناسب برای مقالات تبليغاتیايده‌های مناسب برای مقالات تبليغاتی

    وقتی به سردبیران، مقاله‌ای از نوع مقالاتی كه خودشان معمولا چاپ می‌كنند، ارائه دهید، شانس شما در به چاپ رساندن مقاله‌تان سخت افزایش پیدا می‌كند

  • از کلنلي ارتش تا ثروتمند شدناز کلنلي ارتش تا ثروتمند شدن

    نیکولای تسوتکوف میلیاردر روسی و ريیس بنگاه خدمات مالی اورالسیب است. مجله فوربز در سال 2010 تسوتکوف را با ثروت 3/2 میلیارد دلار در رده دویست و نود و هفتم ثروتمندان جهان قرار داد.

  • لیو ژانگ تیان، غول آلومینیوم چین لیو ژانگ تیان، غول آلومینیوم چین

    لیو ژانگ تیان بنیانگذار و ريیس مجموعه شرکت‌های ژانگ وانگ است که با ثروت 2/3 میلیارد دلار در سال 2010 در رده دویست و نود و هفتم ثروتمندان جهان قرار گرفت.

  • صفحه ۸ از ۲۵۳