مقالات علمی و تخصصی مرجع تخصصی طلا و جواهر ایران

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۸ از ۲۵۳
  • ویکتور پینچاک، میلیاردر فولادی اوکراینویکتور پینچاک، میلیاردر فولادی اوکراین

    ویکتور پینچاک کارآفرین و میلیاردر اوکراینی است که با ثروت 1/3 میلیارد دلار در سال 2010 در رده سیصد و هفتم فهرست میلیاردرهای مجله فوربز قرار گرفت.

  • توليدكننده لباس‌هاي لوكس چينيتوليدكننده لباس‌هاي لوكس چيني

    ژو چنگ ژیان میلیاردری اهل چین است که با فروش پوشاک و کالاهای لوکس و مد روز به جمعیت عظیم چین به ثروت میلیاردی خود رسیده است.

  • موسس مشهورترين کسب و کار در مصرموسس مشهورترين کسب و کار در مصر

    اونسی ساویریس موسس مشهورترین کسب و کار در مصر،‌ گروه اوراسکام است.

  • میلیاردری که اطلاعات کامپیوتری را به سرتاسر جهان می‌رساندمیلیاردری که اطلاعات کامپیوتری را به سرتاسر جهان می‌رساند

    پاتریک مک گاورن، ريیس و موسس گروه بین‌المللی داده‌ها (IDG)،‌ یک میلیاردر دیگر از‌ایالات متحده آمریکا است.

  • عشق به دارایی‌ها، محرک رشدعشق به دارایی‌ها، محرک رشد

    نتایج پژوهشی که در سال 2006 توسط جامعه‌شناسان انجام شد، بیان می‌کرد در چند دهه اخیر انزوای اجتماعی در آمریکا رو به افزایش بوده است .

  • تعدیل نیروی انسانیتعدیل نیروی انسانی

    با جمعی از فعالان کسب و کار و منابع انسانی به مناسبتی دور هم بودیم. یکی از دوستان باتجربه از زمانی می‌گفت که مجبور شد اپراتور لیفت تراکی را تعدیل کند که حتی پس از تعدیل!

  • هفت راه ارتباط با مشتريان از طريق نام تجاريهفت راه ارتباط با مشتريان از طريق نام تجاري

    اگر يك شركت تمايل دارد كه از طريق نام تجاري خود ارتباط عميق و معناداري با مشتريان خود پيدا كند، ناگزير است در جست‌وجوي نقاط مشترك، تمايلات و علايق واحد با آنها باشد. نام تجاري بايد قادر باشد قلب و روح مخاطب خود را تسخير كند.

  • تاثیرگذاری پول بر روابط اجتماعيتاثیرگذاری پول بر روابط اجتماعي

    اگرچه طبق باور عمومی افرادی که دارای خصوصیات مشترک می‌باشند بیشتر جذب یکدیگر می‌شوند، اما به گفته‌ Small، استاد بازاریابی وارتون، در مورد خصوصیات مرتبط با پول تضاد بین افراد، جذاب است.

  • هويت نام تجاری (Brand identity) هويت نام تجاری (Brand identity)

    هويت نام تجاري (Brand identity) تصويري است كه ما براي آن نام تجاري مي‌سازيم. حال هرچقدر كيفيت اين شخصيت و حقيقت به ايماژ و هويتي كه ما از طريق تبليغات به آن داده‌ايم نزديك باشد، درصد موفقيت آن‌ نام تجاري بيشتر است. براي درك بيشتر مطلب مثالي...

  • ویکتور پینچاک کارآفرین و میلیاردر اوکراینیویکتور پینچاک کارآفرین و میلیاردر اوکراینی

    ویکتور پینچاک کارآفرین و میلیاردر اوکراینی است که با ثروت 1/3 میلیارد دلار در سال 2010 در رده سیصد و هفتم فهرست میلیاردرهای مجله فوربز قرار گرفت.

  • ارزیابی ایده‌های کاری شماارزیابی ایده‌های کاری شما

    آیا یک ایده کاری دارید؟ چگونه متوجه می شوید که آن امکان‌پذیر است؟ از کجا شروع می‌کنید؟ این همان معمای قدیمی‌راه اندازی یک کسب و کار جدید می‌باشد. در زیر چند راه برای آزمایش ایده شما وجود دارد.

  • پنج گام براي ارزیابی ایده و فرآیند توسعه کسب و کارپنج گام براي ارزیابی ایده و فرآیند توسعه کسب و کار

    یک جنبه مهم کسب‌ و کار موفق چگونگی ارزیابی شما از یک ایده یا مفهوم (پروژه) تجاری و نیز نحوه پیشبرد پروژه و ایجاد کسب‌ و کار ( در صورت اتخاذ تصمیم برای اجرا) است.

  • صفحه ۸ از ۲۵۳