اخبار راه و مسکن

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۱ از ۵۱
  •  پیشرفت بانک قرض‌الحسنه مهرایران در سایه شفافیت پیشرفت بانک قرض‌الحسنه مهرایران در سایه شفافیت

    بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی شفافیت در دو حوزه عملکردی و عملیاتی، اطلاعات و عملکرد مالی خود را به‌صورت مستمر منتشر می‌کند. به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دو جنبه مهم از شفافیت را می‌توان ...

    ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۵:۱۵ قبل از ظهر
  •  افزایش سقف سن ساختمان در تسهیلات مسکن به ۲۵ سال افزایش سقف سن ساختمان در تسهیلات مسکن به ۲۵ سال

    حداکثر قدمت ساختمان‌ها در دستورالعمل پرداخت تسهیلات فروش اقساطی خرید مسکن برای اوراق گواهی حق تقدم افزایش پیدا کرد. به گزارش «هیبنا» براساس مصوبه هیات مدیره بانک مسکن،‌ حداکثر قدمت ساختمان‌های مشمول سقف تسهیلات از محل اوراق گواهی حق تقدم ا...

    ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۳:۴۵ قبل از ظهر
  •  افزایش قیمت خانه در ایران چقدر است؟ افزایش قیمت خانه در ایران چقدر است؟

    بررسی‌ تازه‌ترین آمار مرکز آمار از تغییر قیمت زمین و ساختمان نشان می‌دهد در بهار امسال نشان می‌دهد که متوسط قیمت فروش هر متر مربع زیر بنای مسکونی معامله شده در سطح کشور حدود سه میلیون و ۵۳۱ هزار تومان بوده با میانگین مساحت ۱۰۶ متر مربع و مت...

    ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۷:۱۲ قبل از ظهر
  •  ترامپ چقدر خانه دارد؟ ترامپ چقدر خانه دارد؟

    دونالد ترامپ پیش از روی کار امدن به عنوان رئیس جمهور امریکا، از فعالان بزرگ و مشهور عرصه املاک در امریکا محسوب می شده است که امپراطوری وی کماکان توسط فرزاندان و دامادهای وی مشغول به ادامه فعالیت است. آن طور که مجله فوربس تخمین زده است، ارز...

    ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۵:۴۶ قبل از ظهر
  •  تابلوی قرمز بازار مسکن کشور تابلوی قرمز بازار مسکن کشور

    تابلوی معاملات مسکن شهرها، قرمز رنگ شد. اطلاعات به‌دست آمده از نبض خرید و فروش آپارتمان در کشور نشان می‌دهد‌ طی ۵ ماه اول امسال حجم معاملات در همه شهرها (بدون احتساب تهران) ۳۹ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل کاهش پیدا کرده است. شیب افت ن...

    ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۴:۱۴ قبل از ظهر
  •  افزایش تنها ۱۵ درصدی قیمت خانه در اروپا طی ۲۰ سال! افزایش تنها ۱۵ درصدی قیمت خانه در اروپا طی ۲۰ سال!

    قیمت مسکن در ۲۰ سال اخیر در سطح اتحادیه اروپا تنها ۱۵ درصد افزایش داشته است.

    ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۸:۵۴ قبل از ظهر
  •  راه تامین مسکن کم‌درآمدها راه تامین مسکن کم‌درآمدها

    خرید مسکن گران‌ترین هزینه خانوار در طول دوران زندگی است، بنابراین بسیاری از خانوارهای موجود در دهک‌های متوسط و پایین درآمدی، به سختی قادر به تامین مسکن مورد نیاز و مناسب از طریق مکانیسم بازار هستند

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۴۱:۳۴ قبل از ظهر
  •  23 متغیر موثر بر قیمت ملک در تهران شناسایی شد 23 متغیر موثر بر قیمت ملک در تهران شناسایی شد

    قیمت مسکن و نرخ بازدهی ساخت‌و‌ساز در 22 منطقه تهران، از «23 متغیر» به‌عنوان «بازیگردانان اصلی» بازار ملک - از بین سایر متغیرهای درونی و بیرونی - تاثیر می‌پذیرد؛ به‌گونه‌ای‌که شرایط کمی متغیرها در مناطق مختلف، «نوسانات متفاوت» را برای شاخص‌ه...

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۳۹:۴۴ قبل از ظهر
  • بازار مسکن از اقدام کور تروریستی تاثیر نمی‌گیردبازار مسکن از اقدام کور تروریستی تاثیر نمی‌گیرد

    یک کارشناس اقتصاد مسکن گفت: اقدام تروریستی دیروز آنقدر ظرفیت و قابلیت ندارد که بتواند فرآیندهای اقتصاد کشور از جمله بازار مسکن را تحت تاثیر قرار دهد.

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۶:۱۸:۲۸ قبل از ظهر
  • بخش مسکن در حال رشد استبخش مسکن در حال رشد است

    وزیر راه و شهرسازی گفت: آمارهای پیش‌نگر نشان می‌دهد که بخش مسکن در حال رشد معاملات است و البته افزایش قیمت نخواهیم داشت.

    ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۹:۳۳ بعد از ظهر
  •  انتظار رونق در بازار بنفش مسکن انتظار رونق در بازار بنفش مسکن

    اعتماد قابل توجه قاطبه مردم به دولت و تدبیر و امید، وظیفه‌ی وزارت راه و شهرسازی دولت دوازدهم را برای ایجاد شرایط رونق غیرتورمی در بازار مسکن به وجود آورده است.

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۵:۲۹ قبل از ظهر
  •  تخلیه جمعیت روستایی استان تهران تخلیه جمعیت روستایی استان تهران

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه‏ریزی استان تهران در جلسه شورای شهر تهران از روند جمعیت‏پذیری تهران ابراز نگرانی کرد و گفت: متاسفانه در طول سال‌های گذشته گستره استان تهران کاهش یافته و این در حالی است که تراکم جمعیتی در این استان افزایش یافته که...