خدمات بانک تجارت برای ایمن‌سازی رمز دوم حساب‌های بانکی

 خدمات بانک تجارت برای ایمن‌سازی رمز دوم حساب‌های بانکی
با بررسی مشکل اعلامی رضا رشیدپور، مجری صدا و سیما در یکی از شبکه‌های اجتماعی روی همراه بانک وی، بروز احتمال هرگونه نقص امنیتی و فیشینگ حساب این مشتری منتفی شناخته شد.

 با بررسی مشکل اعلامی رضا رشیدپور، مجری صدا و سیما در یکی از شبکه‌های اجتماعی روی همراه بانک وی، بروز احتمال هرگونه نقص امنیتی و فیشینگ حساب این مشتری منتفی شناخته شد. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در پی اعلام رضا رشیدپور در فضای مجازی مبنی بر سوءاستفاده احتمالی از حساب بانکی وی در شامگاه هجدهم آبان ماه و دریافت پیامک‌های مشکوک، مسوولان بانک تجارت بلافاصله با وی تماس گرفته و با بررسی جزئیات ماجرا نسبت به رفع ابهام و حل مشکل و راه‌اندازی مجدد همراه بانک تجارت اقدامات لازم را انجام دادند.

براساس بررسی‌های انجام شده احتمال هرگونه فیشینگ و سوءاستفاده از همراه بانک وی رد و مشکل پیش آمده درخصوص دریافت رمز و ورود به اپلیکیشن مرتفع شد.   فیشینگ به‌طور معمول مربوط به سوءاستفاده از اطلاعات رمز دوم اینترنتی کاربران در درگاه‌های پرداخت اینترنتی است و شامل اپلیکیشن همراه بانک نمی‌شود.  بانک تجارت برای افزایش هرچه بیشتر امنیت حساب مشتریان خود به محض ورود به همراه بانک و اینترنت بانک پیامک ورود به سامانه به شماره موبایل وی ارسال می‌کند. همچنین این بانک در سال گذشته در راستای افزایش امنیت رمز دوم حساب مشتریان خود، با راه‌اندازی سامانه همراز، امکان دریافت رمز دوم یک‌بار مصرف را با شرایطی آسان برای مشتریان فراهم کرده است.  

مشتریان بانک تجارت در صورتی که احساس ناامنی در رمز همراه بانک و اینترنت بانک خود داشته باشند، می‌توانند از طریق سامانه دریافت و تغییر فوری رمز همراه بانک تجارت به آدرس my.tejaratbank.ir نسبت به دریافت رمز جدید اقدام کنند. همچنین مشتریان در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانند از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۵۵۴ و شماره‌گیری کد ۱، شماره کارت خود را وارد کرده و سپس رمز دوم را وارد کرده و از طریق کد ۴، کارت و رمز خدمات نوین خود را غیرفعال کنند.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۹:۱۳:۳۱ قبل از ظهر
برچسب ها:
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد