صدور آنلاین بیمه‌نامه در کشور شتاب بیشتری می‌گیرد

 غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی در مراسم افتتاح ساختمان مرکزی بیمه سامان گفت: رضایتمندی بیمه‌گذاران در هنگام دریافت خسارت در گرو حذف کاغذبازی اداری و بهره‌گیری صنعت بیمه از ابزار الکترونیکی و فناوری برای پرداخت سریع و بی واسطه است. رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر این نکته که صنعت بیمه باید در کمترین زمان ممکن مشکلات زیرساختی شبکه آنلاین را برطرف کند، تصریح کرد: افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور مستلزم تسهیل عملیات بیمه گری است و شرکت‌هایی که در صدور بیمه‌نامه‌های آنلاین پیشقدم شوند سهم بیشتری از بازار را در اختیار خواهند داشت.
غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی در مراسم افتتاح ساختمان مرکزی بیمه سامان گفت: رضایتمندی بیمه‌گذاران در هنگام دریافت خسارت در گرو حذف کاغذبازی اداری و بهره‌گیری صنعت بیمه از ابزار الکترونیکی و فناوری برای پرداخت سریع و بی واسطه است. رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر این نکته که صنعت بیمه باید در کمترین زمان ممکن مشکلات زیرساختی شبکه آنلاین را برطرف کند، تصریح کرد: افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور مستلزم تسهیل عملیات بیمه گری است و شرکت‌هایی که در صدور بیمه‌نامه‌های آنلاین پیشقدم شوند سهم بیشتری از بازار را در اختیار خواهند داشت.

 غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی در مراسم افتتاح ساختمان مرکزی بیمه سامان گفت: رضایتمندی بیمه‌گذاران در هنگام دریافت خسارت در گرو حذف کاغذبازی اداری و بهره‌گیری صنعت بیمه از ابزار الکترونیکی و فناوری برای پرداخت سریع و بی واسطه است. رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر این نکته که صنعت بیمه باید در کمترین زمان ممکن مشکلات زیرساختی شبکه آنلاین را برطرف کند، تصریح کرد: افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور مستلزم تسهیل عملیات بیمه گری است و شرکت‌هایی که در صدور بیمه‌نامه‌های آنلاین پیشقدم شوند سهم بیشتری از بازار را در اختیار خواهند داشت.

سلیمانی ضمن ابراز خرسندی از تلاش‌های صورت گرفته در واحدهای مختلف شرکت بیمه سامان بر ضرورت نوآوری و کشف بازارهای جدید بیمه‌ای تاکید کرد و گفت: در کنار تلاش برای همگانی‌سازی رشته بیمه‌های زندگی باید فرهنگ بیمه‌نامه‌هایی نظیر بیمه‌های مسوولیت حرفه‌ای نیز در کشور گسترش یابد. وی از نیروهای جوان، افکار خلاق و سیستم مبتکر به‌عنوان سرمایه‌های اصلی شرکت بیمه سامان نام برد و افزود: بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص، ضریب سودآوری را بالا می‌برد و زمینه حضور شرکت‌های بیمه را در سطوح بین‌المللی بالا می‌برد. رئیس شورای عالی مقدمات صدور بیمه‌نامه شهروندی را یک حرکت ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: صنعت بیمه باید ضمن ایجاد جذابیت در محصولات بیمه‌ای موضوع خوداظهاری شهروندان را به رسمیت بشناسد و اعتماد شهروندان را با اعتماد به آنها پاسخ بدهد. وی ابزار دیجیتالی را به‌عنوان راهکار اصلی کاهش تقلبات بیمه‌ای دانست و گفت: حفظ منابع صنعت بیمه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید تمامی روش‌های کاهش تقلب در این صنعت به کار گرفته شود.  همچنین احمد رضا ضرابیه مدیرعامل شرکت بیمه سامان به تشریح آخرین وضعیت شرکت بیمه سامان پرداخت و گفت: بیمه مرکزی، رهبری صنعت بیمه را بر عهده دارد و انتظار ما این است که علاوه بر نگاه نظارتی به موضوع طرح و توسعه‌ای شرکت‌های بیمه نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد.  وی هدف نهایی گروه مالی سامان و این شرکت بیمه را حضور و مشارکت در توسعه کشور ارزیابی کرد و گفت: با برنامه ریزی توسعه محور و بهره‌گیری از نیروهای مبتکر و خلاق به افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور می‌اندیشیم.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲:۴۴:۲ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید: