همکاری گریت‌وال و بی‌ام‌و

 همکاری گریت‌وال و بی‌ام‌و
شرکت خودروسازی «گریت‌وال» توانست مجوز‌های نظارتی لازم را برای ساخت یک کارخانه مشترک با بی‌ام‌و در چین کسب کند و این کارخانه می‌تواند تولید خودروهای برقی برند مینی از بی‌ام‌و را نیز در دستور کار خود قرار دهد. در ماه فوریه ۲۰۱۸، بی‌ام‌و و گریت‌وال توافقی را برای تولید مینی‌های برقی در چین به امضا رساندند.

شرکت خودروسازی «گریت‌وال» توانست مجوز‌های نظارتی لازم را برای ساخت یک کارخانه مشترک با بی‌ام‌و در چین کسب کند و این کارخانه می‌تواند تولید خودروهای برقی برند مینی از بی‌ام‌و را نیز در دستور کار خود قرار دهد. در ماه فوریه ۲۰۱۸، بی‌ام‌و و گریت‌وال توافقی را برای تولید مینی‌های برقی در چین به امضا رساندند. این همکاری مشترک قرار است ساخت یک کارخانه خودروسازی در منطقه ژانگ‌جیانگ را با ظرفیت تولید ۱۶۰ هزار خودروی بنزینی برای صادرات و ۱۶۰ هزار خودروی برقی نسل جدید را شامل شود.

آغاز این پروژه به‌دلیل تعویق در صدور مجوزهای نظارتی با تاخیر مواجه شده بود. گریت‌وال اعلام کرد پروژه مذکور با سرمایه‌گذاری ۴/ ۷۲۴ میلیون دلاری آغاز خواهد شد و کار ساخت آن تا ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد. اگرچه هنوز ظرفیت تولید خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی توسط این کارخانه باید به تایید نهادهای نظارتی برسد. بی‌ام‌و برخی از پروژه‌های خود برای تبدیل چین به قطب صادراتی را به دلیل جنگ تجاری واشنگتن و پکن به حالت تعلیق درآورده است.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۵۸:۳۶ قبل از ظهر
برچسب ها:
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد