انگشتر تک نگین طلا | طالع بینی الماس بر اساس شخصیت افراد

انگشتر تک نگین طلا | طالع بینی الماس بر اساس شخصیت افراد
انگشتر تک نگین طلا یکی از دلخواسته های هر دختر جوانی در زمان ازدواج می باشد. طالع بینی الماس و نحوه انتخاب شکل الماس برای انگشتر تک نگین الماس را می خوانیم

انگشتر تک نگین طلا الماس به انگشتری گفته می شود که در آن حلقه دارای یک سنگ است که اغلب سنگ جواهر الماس است. این سنگ انفرادی با افتخار روی یک نوار فلزی بدون هیچ سنگ دیگری نصب شده است.

آیا به این فکر کرده‌اید که در خرید انگشتر تک نگین طلا چه شکل الماسی را برای حلقه ازدواج و یا حلقه نامزدی طلا همسرتان انتخاب کنید؟ اگر یک حلقه نامزدی طلا و جواهر سفارشی سفارش می‌دهید، یا صرفاً حلقه ازدواج خاص می‌خرید تا به همسرتان نشان دهید چقدر دوستش دارید، می‌تواند به توجه به ویژگی‌های شخصیتی او برای خرید الماس کمک بگیرد و سنگ مناسب با روحیه محبوب خود را برای خرید انتخاب کند.

انگشتر تک نگین طلا الماس

همان‌طور که در مقاله انواع تراش الماس گفته‌ایم الماس‌ها به اشکال مختلف از جمله باگت، گلابی، مربع، برش زمرد و بسیاری دیگر تراشیده می‌شوند. در این مقاله، اشکال الماس که در بین بانوان محبوب‌تر و ویژگی‌های شخصیتی آنها را نشان می‌دهد را به شما معرفی می‌کنیم تا برای خرید انگشتر تک نگین طلا الماس بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای اطلاع و آشنایی با اشکال الماس و انواع تراش الماس که 10 نوع تراش الماس و شکل الماس داریم می توانید مقاله زیر را نیز بخوانید:

 

 

بعضی اشخاص اعتقاد دارند که شکل الماس موردعلاقه یک خانم زوایای شخصیت او را نشان می‌دهد. پس از تحقیق از ۵۰۰۰۰ خانم برای کتاب، الماس، عشق و سازگاری، نظریه ساموئل اسپرو، جواهرشناس این است که افراد با تیپ شخصیتی خاص به‌سوی شکل‌های فانتزی ویژه‌ای کشیده می‌شوند.

انگشتر تک نگین طلا الماس تراش برلیان، برای زنی با ظرافت جاودانه

انگشتر تک نگین طلا الماس تراش برلیان

ویژگی‌های شخصیتی الماس درخشان تراش برلیان عبارت است از: سنتی، صادقانه، ظریف، کم بیان، عاشقانه، روشن.

سایه اغواگر الماس تراش برلیان که محدودیت زمانی نمی‌شناسد، این نوع الماس را به رایج‌ترین و کلاسیک‌ترین نوع آن تبدیل می‌کند.

این شکل از الماس به‌عنوان حلقه نامزدی و یا انگشتر زنانه و یا آویز زنانه طلا انتخاب خانمی عاطفی و قابل اتکا است که خانواده اش برای او در اولویت قرار دارد. الماس تراش برلیان از درخشان‌ترین الماس‌ها می‌باشد و شخصیتی گرم را ارائه می‌کند.

در میان تمام برش‌ها، کلاسیک‌ترین آن‌ها تا حد زیادی الماس تراش برلیان گرد است. این برش در قرن اول قبل از میلاد آغاز شد و محبوبیت پایداری دارد. یک سنگ خشن به یک سنگ جواهر آتشین و سوزان تبدیل می‌شود که در طول دوره‌های بی‌شماری از سبک، آزمون زمان را پس داده است.

الماس تراش برلیان سنتی که تراش درخشان نیز نامیده می‌شود، محبوب‌ترین گزینه برای یک انگشتر تک نگین طلا الماس است. وقتی کسی به الماس فکر می‌کند، سنگ‌های الماس تراش برلیان درخشان اولین چیزی است که به ذهن می‌رسد. اگر شخص خاص شما عاشق زیبایی و سنت کلاسیک است، انتخاب سنگ برلیان بهترین انتخاب برای وی است.

انگشتر تک نگین طلا الماس تراش پرنس برای بانوان جسور

انگشتر تک نگین طلا الماس تراش پرنس

انتخاب الماس با برش مربعی پرنسسی مخصوص خانم‌های جسور، صریح و مستقل می‌باشد.

ویژگی‌های شخصیتی الماس تراش پرنس عبارت است از جاه‌طلب، باهوش، خلاق، صریح، سرزنده و مدرن.

اشکال الماس مدرن مانند تراش پرنس برای زنان مدرن‌تر مناسب است. یک الماس تراش پرنس دارای زوایای تیز و برجسته است که آن را در بین الماس‌های دیگر برجسته می‌کند. شریک زندگی شما ممکن است عاشق الماس تراش پرنس باشد درصورتی‌که او یک زن خلاق باشد. او جسارت و انگیزه طبیعی برای تبدیل آن رؤیاها به واقعیت دارد. انگشتر تک نگین طلا الماس تراش پرنس در میان زنانی که فرا تز از اندیشه فکر می‌کنند و راه خود را در زندگی تراش می‌دهند محبوب است.

انگشتر تک نگین طلا الماس تراش اشک برای عاشقان ناامید

انگشتر تک نگین طلا الماس تراش اشک

فریبندگی نامتقارن الماس گلابی یا همان الماس تراش اشک شکل، خانم‌های حادثه‌جو و دوستدار جمعیت را مجذوب خود می‌کند. این خانم‌ها بسیار دوست‌داشتنی بوده و تعداد بسیار زیادی دوست و آشنا در اطراف خود دارند.

ویژگی‌های شخصیتی الماس تراش پیر یا گلابی: احساساتی، دوست‌داشتنی، لطیف، عمیقاً عاشقانه، برون‌گرایی می‌باشد.

الماس تراش گلابی شکل یکی دیگر از برش‌های مدرن است که از شکل یک قطره اشک تقلید می‌کند. درخشندگی و کیفیت خیره‌کننده‌ای مانند الماس برلیان گرد را ارائه می‌دهد، اما با شکلی منحصربه‌فرد و احساسی‌تر.

شریک زندگی شما ممکن است انگشتر تک نگین طلا الماس تراش گلابی شکل را دوست داشته باشد اگر عاشق واقعی باشد. اگر در فیلم‌های عاشقانه اشک می‌ریزد و شب قرار ملاقات را بر همه چیز ترجیح می‌دهد یا برای یک خانواده بزرگ برنامه‌ریزی می‌کند، الماس تراش گلابی شکل ممکن است برش ایدئال او باشد.

انگشتر تک نگین طلا الماس تراش اوال برای شورشی پیچیده

انگشتر تک نگین طلا الماس تراش اوال

ویژگی‌های شخصیتی الماس بیضی شکل: پیچیده، منحصربه‌فرد، مستقل، نوآور بودن می‌باشد.

الماس بیضی شکل یا همان الماس تراش اوال شباهت‌های زیادی با الماس تراش برلیان دارد؛ اما به نوبه خود منحصربه‌فرد است. این یک ویژگی منحصربه‌فرد است که آن را از الماس تراش برلیان متمایز می‌کند، اما همچنان آن را به‌خوبی در قلمرو زیبایی بی‌انتها نگه می‌دارد.

اگر همسرتان راهی برای متمایزشدن از دیگران دارد، شکل بیضی ممکن است برای او مناسب باشد. این شکل سنگی فریاد نمی‌زند "من متفاوت هستم"، بلکه آن را به‌عنوان یک واقعیت بیان می‌کند و آن را برای زنی که آن‌قدر خود را به‌خوبی می‌شناسد، گزینه مناسبی است. او سبک خودش را به‌خوبی می‌شناسد و سعی نمی‌کند منحصربه‌فرد باشد، بلکه به طور طبیعی این کار را انجام می‌دهد.

انگشتر تک نگین طلا الماس تراش امرالد برای افراد قوی قلب

انگشتر تک نگین طلا الماس تراش امرالد

ویژگی‌های شخصیتی الماس تراش امرالد یا زمردی: انعطاف‌پذیر، قوی، مستقل و با اعتمادبه‌نفس.

الماس تراش امرالد یا الماس زمردی شکل دارای لبه‌های مستقیم فراوان و طراحی معماری پلکانی است. انگشتر تک نگین طلا الماس تراش امرالد برای زنی ایدئال است که می‌داند از زندگی چه می‌خواهد و از به‌دست‌آوردن آن نمی‌ترسد. او جاه‌طلب است، اما بیشتر از آن سرسخت است و می‌تواند در مقابل هر چیزی که زندگی به او می‌اندازد بایستد.

این سنگ همچنین دارای خاصیت قدیمی است، و آن را در میان کسانی که به هنر دکو یا زیبایی‌شناسی دهه ۱۹۲۰ علاقه دارند، محبوب است.

انگشتر تک نگین طلا الماس تراش کاشن برای زنانی با روحیه نوستالژیک

انگشتر تک نگین طلا الماس تراش کاشن

ویژگی‌های شخصیتی الماس تراش کاشن: نوستالژیک، عاشقانه، شیک‌پوش، راحت.

انگشتر تک نگین طلا الماس تراش کوسن یک سبک وینتیج است که تقریباً ترکیبی از الماس تراش برلیان گرد و تراش پرنسسی است. دارای شکل مربعی با گوشه‌های گرد و وجوه بزرگ است که درخشندگی فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند.

اگر همسرتان به لباس‌های قدیمی یا عتیقه‌ها علاقه داشته باشد، ممکن است الماس تراش کاشن را دوست داشته باشد. این سبک بی‌انتها در طول قرن‌ها محبوب بوده است و نسبت به الماس تراش برلیان گرد نسبت به آن احساس زرق‌وبرق بیشتری دارد.

انگشتر تک نگین طلا الماس تراش کاشن مناسب برای افرادی است که احساساتی و نوستالژیک هستند و درعین‌حال به سبک منحصربه‌فرد خود نیز اعتماد دارند.

شکل کوسنی این الماس، با وجود سنتی بودن آن، بسیار مدرن است. خانم‌هایی مجذوب این شکل الماس می‌شوند که به صورتی خاص دارای این دو ویژگی (سنتی و مدرن بودن)، هستند.

انگشتر تک نگین طلا الماس تراش مارکیز برای افراد طرف‌دارترند و مد روز

انگشتر تک نگین طلا الماس تراش مارکیز

ویژگی‌های شخصیتی الماس مارکیز: مد روز، اصیل، منحصربه‌فرد، دراماتیک، با اعتمادبه‌نفس.

الماس مارکیز شکلی کشیده دارد که در هر دو انتها به طور یکنواخت مخروطی می‌شود و تصور سنگ بزرگ‌تری را به آن می‌دهد. فرم بلندتر آن همچنین می‌تواند انگشتان را بلندتر و باریک‌تر نشان دهد.

این یک شکل الماس بسیار متمایز است که واقعاً روی هر انگشتری و روی هر دستی ظاهر می‌شود. شریک زندگی شما ممکن است این شکل الماس را دوست داشته باشد اگر خود را علاقه‌مند به مد روز بداند. این سنگ برای افرادی با سلیقه‌های منحصربه‌فرد و معاصر است. او از فشاردادن محدودیت‌های روند مد امروزی نمی‌ترسد و دوست دارد از جمعیت جدا باشد.

خانم‌هایی که مجذوب انگشتر تک نگین طلا الماس تراش مارکیز می‌شوند، خانم‌های معاشرتی، خوش‌گذران و خوش مشرب و درعین‌حال پرشور و اشتیاق برای چالش‌های زندگی خود هستند.

او ممکن است استعداد دراماتیک داشته باشد، اما این فقط باعث می‌شود که او سرگرم‌کننده‌تر و ماجراجوتر شود.

انگشتر تک نگین طلا الماس تراش قلب برای زنانه‌ترین زن‌های عاشق

انگشتر تک نگین طلا الماس تراش قلب - زر

ویژگی‌های شخصیتی الماس: عمیقاً عاشقانه، احساسی، دلسوز، زنانه و دوست‌داشتنی.

خانم‌هایی جذب الماس‌های به شکل قلب می‌شوند که بسیار عاشق‌پیشه، حساس و احساساتی هستند.

همان‌طور که از نام آن پیداست، یک الماس به شکل قلب در قلب عشق تراشیده شده و نماد کامل عشق و فداکاری واقعی است. این یک برش عالی برای یک زن واقعی دخترانه است، کسی که زنانگی را تراوش می‌کند و به آن اعتماد دارد. او یک شخص رمانتیک است و چیزهای ظریف زندگی را دوست دارد و قطعا همیشه چشمش به دنبال انگشتر تک نگین طلا الماس تراش قلب می باشد.

اشکال بسیار بیشتری برای امتحان وجود دارد!

شکل‌ها و برش‌های الماس بی‌نقص بیشتری وجود دارد، نشانگرهای بالا تنها نمونه‌ای از اشکال استاندارد موجود در بازار هستند. بسیاری از الماس‌های نامزدی به میراث‌های خانوادگی تبدیل می‌شوند که از عشق برای نسل‌های بعدی فراتر می‌روند. شخصیت و سبک زنان خود را در نظر بگیرید؛ زیرا این در نهایت نمادی از عشق شما است که برای همیشه باقی می‌ماند.

چه شکل الماسی برای انگشتر تک نگین طلا بخرم؟

چه شکل الماسی برای انگشتر تک نگین طلا بخرم؟

بسیاری از مردان به ما می‌پرسند که چه تراش از الماس را برای حلقه بخرم؟ ازآنجایی‌که ما عاشق هنر سفارشی کردن هر حلقه نامزدی متناسب با استایل هر خانم هستیم، معتقدیم که ابتدا باید شخصیت و هر ویژگی دیگری را که به ما کمک می‌کند الماس کاملی را انتخاب کنیم که مظهر آن‌ها در طول زندگی باشد، درک کنیم.

متخصصان ما در سایت زر همیشه شیفته و علاقه‌مند هستند تا به شما کمک کنند تا الماسی را انتخاب کنید تا به بهترین شکل شخصیت محبوب شما را منعکس کند. برای انتخاب انگشتر تک نگین طلا الماس مناسب برای شخص خاص خود، همین امروز با مشاوران ما تماس بگیرید و از آنها برای خرید بهترین مدل حلقه طلا و جواهر کمک بخواهید.

افسانه‌های تراش الماس و سفارش انگشتر تک نگین طلا الماس

برای بسیاری از افراد، یک تراش باکیفیت و خاص از الماس، مهم‌ترین عنصر حلقه ازدواج جواهر محسوب می‌شود و این چالش در کنار دیگر چالش‌های خرید الماس می‌تواند انرژی و وقت زیادی را به خود اختصاص دهد. بااین‌حال انتخاب مرجعی معتبر و حرفه‌ای در دنیای طلا و جواهرات می‌تواند راهی به‌مراتب سرراست‌تر را پیش روی شما قرار دهد.

ما همواره مخاطبین فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات زر را در مورد بیان و اجرای تخیلات خود درزمینه‌ی طراحی و سفارش جواهرات ترغیب می‌کنیم و این موضوع در مورد سفارش انگشتر تک نگین طلا الماس نیز صدق می‌کند.

شما می‌توانید یک تراش مارکیز یا پرنس را سفارشی‌سازی کرده و در مرکز این حلقه ازدواج زنانه قرار دهید. برای به حداکثر رساندن ویژگی‌های رمانتیک کافی است تا یک تراش قلبی از الماس را سفارشی‌سازی کنید. یا برای مرموز و عمیق جلوه دادن حلقه ازدواج زنانه می‌توانید یک تراش امرالد را سفارشی‌سازی کنید چراکه حالتی از یک تالار آینه و شکلی باوقار و اشرافی را به نمایش می‌گذارد.

انگشتر تک نگین طلا الماس در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات زر

جهت بهینه‌سازی قیمت حلقه ازدواج زنانه طلا سفید می‌توانید با کاهش حجم طلای به‌کاررفته در طراحی محصول یا تغییر رنگ طلای پایه، قیمت تمام‌شده‌ی حلقه زنانه جواهر را به میزان چشم‌گیری کاهش داده و به بودجه‌ی پیشنهادی خود نزدیک‌تر کنید.

همچنین استفاده از رنگ طلای پایه‌ی زرد و یا رزگلد می‌تواند حالت برونگرایانه و گرم‌تری را به حلقه ازدواج زنانه ببخشد. کلیه‌ی خدمات بسته‌بندی و ارسال محصول به نقاط مختلف کشور به‌علاوه‌ی بیمه‌ی طلا و جواهرات از طرف فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات زر به‌صورت رایگان صورت گرفته و شما می‌توانید در کلیه‌ی مراحل سفارش از مشاوره‌ی رایگان این مجموعه بهره‌مند شوید. برای افراد علاقه‌مند به تهیه‌ی این حلقه ازدواج زنانهو دیگر جواهرات کلکسیونی و قیمتی نیز امکان مراجعه و خرید حضوری فراهم است که می‌تواند زمینه‌ی اعتمادسازی و همکاری طولانی‌مدت را فراهم کند.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۵:۴۱ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد