تثبیت سکه بالای مرز ۶ میلیونی

تثبیت سکه بالای مرز ۶ میلیونی
در ابتدای روز گذشته در بازار سکه، معامله‌گران بازار آزاد و دلالان این فلز گرانبها را در آستانه محدوده ۶ میلیون و ۴۲۰ هزار تومانی معامله می‌کردند؛ ولی هر چقدر قیمت دلار پایین‌تر رفت، سکه نیز کاهشی‌تر شد؛ حدود ساعت ۴ بعدازظهر دیروز در معاملات غیررسمی، فلز گرانبهای داخلی روی عدد ۶ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان قرار داشت.

در ابتدای روز گذشته در بازار سکه، معامله‌گران بازار آزاد و دلالان این فلز گرانبها را در آستانه محدوده ۶ میلیون و ۴۲۰ هزار تومانی معامله می‌کردند؛ ولی هر چقدر قیمت دلار پایین‌تر رفت، سکه نیز کاهشی‌تر شد؛ حدود ساعت ۴ بعدازظهر دیروز در معاملات غیررسمی، فلز گرانبهای داخلی روی عدد ۶ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان قرار داشت. سکه در آخرین روز اسفندماه به عدد ۶ میلیون و ۲۰ هزار تومانی رسیده بود. با توجه به نبود فعالیت بازیگران رسمی و جوسازی‌های ناشی از مشکلات اقتصادی و افت قیمت نفت، سفته‌بازان ممکن است در ساعات انتهایی روز قیمت‌ها را بتوانند کمی بالاتر ببرند.

البته بخش زیادی از رشد ۳۲۰ هزار تومانی سکه در این فاصله ناشی از افزایش دوباره طلا در بازارهای جهانی بوده است. اونس در انتهای اسفند یک بار دیگر تا مرز هزار و ۵۰۰ دلاری عقب‌نشینی کرد، ولی روز جمعه در بازارهای جهانی بالای مرز هزار و ۶۰۰ دلاری بسته شد.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۷:۵۱ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد