لزوم مدیریت زمان در مراجعه به مراکز شماره‌گذاری خودرو

 لزوم مدیریت زمان در مراجعه به مراکز شماره‌گذاری خودرو
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: باتوجه به خلوت بودن مراکز شماره‌گذاری در بعد از ظهرها، پیشنهاد می‌شود بخشی از مراجعان با مدیریت زمان، ساعت ۱۳ تا ۱۷ را برای دریافت خدمات از مراکز شماره‌گذاری انتخاب کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: باتوجه به خلوت بودن مراکز شماره‌گذاری در بعد از ظهرها، پیشنهاد می‌شود بخشی از مراجعان با مدیریت زمان، ساعت ۱۳ تا ۱۷ را برای دریافت خدمات از مراکز شماره‌گذاری انتخاب کنند. سردار سیدکمال ‌هادیانفر با بیان این مطلب افزود: با توجه به تدابیر ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مراکز شماره‌گذاری از اسفندماه سال گذشته، شاهد یک وقفه ۴۰ روزه در ارائه خدمت به هموطنان بودیم که با عنایت به همراهی مردم در مشارکت برای قطع زنجیره ویروس کرونا، از روز شنبه (۶ اردیبهشت‌ماه) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی موفق به ارائه خدمت شدیم.

وی افزود: هموطنان می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۵ بعدازظهر و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ ظهر به مراکز شماره‌گذاری در سراسر کشور مراجعه کنند. سردار ‌هادیانفر ادامه داد: کسانی که در صف ورود به این مراکز یا داخل مراکز حضور دارند، پذیرفته شده و ارائه خدمت به آنان تا اتمام درخواست‌شان ادامه خواهد داشت. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در خاتمه گفت: آن دسته از هموطنانی که مدت وکالت‌نامه آنها دارای زمان بیشتری است، می‌توانند در روزهای آینده که از حجم مراجعان کاسته می‌شود برای دریافت خدمات به این مراکز مراجعه کنند.

 

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۹:۰:۷ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد