اعلام آمادگی کروز برای ارتقای کیفیت خودروها

 اعلام آمادگی کروز برای ارتقای کیفیت خودروها
در حال تجهیز بزرگ‌ترین مرکز طراحی قطعات خودرو با بهترین دستگاه‌های طراحی هستیم که حاصل آن سبب ارتقای تولیدات داخلی قطعات کشور می‌شود.

 در حال تجهیز بزرگ‌ترین مرکز طراحی قطعات خودرو با بهترین دستگاه‌های طراحی هستیم که حاصل آن سبب ارتقای تولیدات داخلی قطعات کشور می‌شود.به گزارش روابط عمومی کروز، نادر سخا مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی با اشاره به اینکه کروز با ایجاد بزرگ‌ترین مرکز طراحی قطعات خودرو، آمادگی تولید پیشرفته ترین قطعات خودرو را دارد، گفت: برای داخلی‌سازی قطعات هزینه‌های فراوان و سرمایه‌گذاری بالایی کرده‌ایم و طبق اشارات مقام معظم رهبری به‌ویژه در مورد صنعت خودرو مستحکم‌تر قدم بر می‌داریم و اعلام می‌کنیم برای داخلی‌سازی قطعات با کیفیت بیشتر از قطعات خارجی همیشه آماده ایم.

سخا در مورد طراحی قطعات در شرکت کروز خاطرنشان کرد: از مرحله مهندسی معکوس گذشته‌ایم و امروز توان آن را داریم براساس درخواست خودروساز، همگام با هر سطح از تکنولوژی روز دنیا، سیستم‌های داخلی خودرو را از ابتدا طراحی کنیم.شرکت صنایع تولیدی کروز به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده قطعات خودرو در کشور، بیش از ۲۰ درصد از قطعات حساس و پیشرفته خودروهای داخلی از جمله کنترلرها، نشانگرها، مالتی مدیا، دسته سیم و... را با برترین کیفیت تولید و ارائه می‌کند. این شرکت علاوه بر ایجاد اشتغال برای ۱۲هزار نفر، نقش چشمگیری در امر تولید و خودکفایی کشور دارد.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۴:۴۴:۵۳ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد