ساماندهی بازار خودرو در عرض یک روز

 ساماندهی بازار خودرو در عرض یک روز
وزیر صنعت، معدن و تجارت به سازمان‌ حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار مسوولیت داد تا ظرف ۲۴ ساعت آینده بازار خودرو را ساماندهی کنند.

 وزیر صنعت، معدن و تجارت به سازمان‌ حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار مسوولیت داد تا ظرف ۲۴ ساعت آینده بازار خودرو را ساماندهی کنند. رضا رحمانی در حاشیه جلسه بررسی وضعیت بازار که با حضور جمعی از صاحب‌نظران، دانشگاهیان و انجمن‌های مرتبط در وزارت صنعت برگزار شد، اظهار کرد: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مکلف است در روش‌های کنترل و نظارت خود بر بازار خودرو تجدیدنظر و در سریع‌ترین زمان ممکن و برای فروکش کردن تلاطم به وجود آمده در این بازار، اقدامات مقتضی را انجام دهد و نتایج را به شهروندان گزارش کند.

وی اضافه کرد: شورای رقابت نیز باید تا امروز طبق دستورالعمل‌های خود نسبت به تعیین قیمت خودرو اقدام و نتیجه را به ستاد تنظیم بازار کشور برای تصویب نهایی ارائه کند. رحمانی تاکید کرد: در همین راستا ستاد تنظیم بازار نیز ضرورت دارد در اسرع وقت نسبت به تصویب نهایی تصمیمات اعلامی شورای رقابت با اولویت تامین حداکثری حقوق شهروندان اقدام و اطلاع‌رسانی کند. وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تاکیدات انجام‌شده به مدیران خودروسازی کشور در جلسه اخیر خود با آنها تصریح کرد: خودروسازان تکلیف دارند در نحوه ثبت‌نام متقاضیان، اصلاحات لازم را اعمال و در این مورد شفاف‌سازی لازم را انجام دهند.رحمانی گفت: هر یک از این اقدامات باید تا ۲۴ ساعت آینده به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و عملیاتی شوند که بازار به نحو مطلوبی مدیریت و مصرف‌کنندگان واقعی خودرو بتوانند به سهولت دسترسی به خودرو داشته باشند.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵:۱۲ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد