پیشنهاد عرضه خودرو در بورس

 پیشنهاد عرضه خودرو در بورس
معاون دادستان کل کشور اعلام کرد: به‌تازگی رئیس قوه‌قضائیه پیرامون حل مشکلات بازار خودرو پیشنهادی داده که بررسی کارشناسی روی آن در حال انجام است.

 معاون دادستان کل کشور اعلام کرد: به‌تازگی رئیس قوه‌قضائیه پیرامون حل مشکلات بازار خودرو پیشنهادی داده که بررسی کارشناسی روی آن در حال انجام است. سعید عمرانی در مورد رشد قیمت خودرو در روزهای اخیر گفت: اکنون به خودرو به‌عنوان کالای سرمایه‌ای نگاه می‌شود و برخی احساس می‌کنند که کالا می‌تواند مانند دلار و سکه باشد. وی ادامه داد: در برخی از بررسی‌ها مشاهده کرده‌ایم ۱۰ هزار خودرو در انباری دپو شده است.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: بین قیمت کارخانه و بازار تفاوت فاحشی وجود دارد که از جمله دلایل آن می‌توان به حضور دلال‌ها، نوع ثبت‌نام و دیگر موارد اشاره کرد. وی ادامه داد: در همین مورد، رئیس قوه‌قضائیه پیشنهاد عرضه خودرو در بورس را ارائه داده‌اند. وی گفت: اگر خودرو در بورس بیاید با کارهای کارشناسی انجام شده، هم تولید افزایش خواهد یافت و هم قیمت کاذب از بین می‌ رود. عمرانی تاکید کرد: اکنون خودرو از سایر بازارها تاثیر می‌گیرد و درعین حال عده‌ای به واسطه آن سرمایه‌گذاری می‌کنند و به همین دلیل عطش خرید وجود دارد.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۴:۴۸:۰ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد