فراخوان سانتافه در آمریکا

 فراخوان سانتافه در آمریکا
هیوندای‌موتور فراخوانی را برای ۹ هزار و ۳۹۹ دستگاه از مدل‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ شاسی‌بلند سانتافه اعلام کرده است که بین ۱۶ مارس ۲۰۰۵ تا ۲۲ سپتامبر ۲۰۰۹ به فروش رفته‌اند. دلیل این فراخوان وجود نقصی در مدار الکتریکی است که می‌تواند به ایجاد حریق منتهی شود.

 هیوندای‌موتور فراخوانی را برای ۹ هزار و ۳۹۹ دستگاه از مدل‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ شاسی‌بلند سانتافه اعلام کرده است که بین ۱۶ مارس ۲۰۰۵ تا ۲۲ سپتامبر ۲۰۰۹ به فروش رفته‌اند. دلیل این فراخوان وجود نقصی در مدار الکتریکی است که می‌تواند به ایجاد حریق منتهی شود. این فراخوان که در سازمان ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا نیز به ثبت رسیده حاکی از آن است که این نقص مربوط به مدار الکتریکی در سیستم ترمز ای‌بی‌اس خودرو است و امکان دارد در معرض رطوبت، با اتصال مواجه شود.
هیوندای اعلام کرد که اگر این مدار الکتریکی اتصالی کند می‌تواند خطر آتش‌سوزی در بخش موتور را به همراه داشته باشد که در نتیجه، سانحه یا آسیب جدی به سرنشینان خودرو و دیگر کاربران جاده و عابران پیاده را در پی دارد.این خودروساز کره‌ای هشدار داد که احتمال آتش‌سوزی حتی در موتور خاموش خودرو نیز وجود دارد چراکه سیستم ای‌بی‌اس به‌طور مداوم نیروی برق را دریافت می‌کند.

 

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۵:۶:۱۶ قبل از ظهر
برچسب ها:
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد