برنامه رنو برای آلپاین

رنو قصد دارد برند آلپاین را به پایلوت محصولات برقی تبدیل کند. برند اسپرت آلپاین در سال ۲۰۱۷ توسط رنو احیا شد و در راستای برنامه خود برای تولید یک خودروی با عملکرد بالا، محصول A۱۱۰ را معرفی کرد. در حال حاضر اما آینده آلپاین و تولید محصولاتش در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
رنو قصد دارد برند آلپاین را به پایلوت محصولات برقی تبدیل کند. برند اسپرت آلپاین در سال ۲۰۱۷ توسط رنو احیا شد و در راستای برنامه خود برای تولید یک خودروی با عملکرد بالا، محصول A۱۱۰ را معرفی کرد. در حال حاضر اما آینده آلپاین و تولید محصولاتش در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

 رنو قصد دارد برند آلپاین را به پایلوت محصولات برقی تبدیل کند. برند اسپرت آلپاین در سال ۲۰۱۷ توسط رنو احیا شد و در راستای برنامه خود برای تولید یک خودروی با عملکرد بالا، محصول A۱۱۰ را معرفی کرد. در حال حاضر اما آینده آلپاین و تولید محصولاتش در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. کارخانه تولیدکننده آلپاین اگر چه در سال گذشته از سوی گروه رنو به‌روزرسانی شد ولی حالا به‌عنوان بخشی از برنامه ۷/ ۱ میلیارد پوندی کاهش هزینه‌ها، در فهرست تعطیلی قرار گرفته و گمان می‌رود تولید خودروی A۱۱۰ در آن به زودی متوقف شود.

ژان دومنیک سنار، رئیس هیات مدیره رنو در پاسخ به سوالی در مورد جزئیات این برنامه گفت: «آلپاین برند بسیار خوبی است اما کارخانه محل تولید آن به اندازه کافی تولید ندارد. ما باید به افزایش ارزش این تاسیسات کمک کنیم». رنو اعلام کرده در راستای برنامه‌های جدید خود تمرکز بیشتری بر تولید خودروهای برقی خواهد گذاشت و احتمالا آلپاین را به یک برند تولید برقی‌های با عملکرد بالا تبدیل خواهد کرد. این تصمیم به رنو کمک می‌کند علاوه بر حفظ نام آلپاین، محصولات برقی جدیدی را برای رقابت روانه بازار کند.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۸:۸ بعد از ظهر
برچسب ها:
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید: