افت فروش برقی‌ها در بازار چین

 میزان فروش خودروهای برقی در بازار چین در ماه گذشته میلادی ۸۲ هزار دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵/ ۲۳ درصد کاهش داشته است. براساس این آمار و ارقام منتشر شده در وب‌سایت insideevs، سهم خودروهای برقی در بازار چین که شامل تمام الکتریکی و پلاگین هیبریدی می‌شود، در ماه گذشته میلادی ۷/ ۳ درصد بوده است که از این تعداد ۷۴ هزار دستگاه خودروی سواری به فروش رسیده که نسبت به مه ۲۰۱۹ میلادی ۴/ ۲۴ درصد کمتر است.
میزان فروش خودروهای برقی در بازار چین در ماه گذشته میلادی ۸۲ هزار دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵/ ۲۳ درصد کاهش داشته است. براساس این آمار و ارقام منتشر شده در وب‌سایت insideevs، سهم خودروهای برقی در بازار چین که شامل تمام الکتریکی و پلاگین هیبریدی می‌شود، در ماه گذشته میلادی ۷/ ۳ درصد بوده است که از این تعداد ۷۴ هزار دستگاه خودروی سواری به فروش رسیده که نسبت به مه ۲۰۱۹ میلادی ۴/ ۲۴ درصد کمتر است.

 میزان فروش خودروهای برقی در بازار چین در ماه گذشته میلادی ۸۲ هزار دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵/ ۲۳ درصد کاهش داشته است. براساس این آمار و ارقام منتشر شده در وب‌سایت insideevs، سهم خودروهای برقی در بازار چین که شامل تمام الکتریکی و پلاگین هیبریدی می‌شود، در ماه گذشته میلادی ۷/ ۳ درصد بوده است که از این تعداد ۷۴ هزار دستگاه خودروی سواری به فروش رسیده که نسبت به مه ۲۰۱۹ میلادی ۴/ ۲۴ درصد کمتر است.

در سال‌های اخیر که استقبال بی‌نظیری از خریداری و استفاده از خودروهای الکتریکی، پاک و دوستدار محیط زیست شده است، بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در جهان به سمت و سوی توسعه، تولید و عرضه خودروهای برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی روی آورده‌اند. چین نیز یکی از بزرگ‌ترین بازارهای فروش خودرو در جهان به‌شمار می‌رود که در صورت تجربه روند کاهشی یا افزایشی، کارشناسان و تحلیلگران معمولا آن را به بسیاری دیگر از بازارهای جهانی تعمیم می‌دهند.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۴:۲۱:۱۹ بعد از ظهر
برچسب ها:
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید: