ادامه تغییرات مدیریتی در فولکس

ادامه تغییرات مدیریتی در فولکس
برنهارد میر پس از پنج سال از ریاست خودروسازی اشکودا کنار می‌رود. به گزارش رویترز، برنهارد میر پس از پنج سال ریاست بر خودروسازی اشکودا، آخر همین ماه از سمتش کنار می‌رود.

برنهارد میر پس از پنج سال از ریاست خودروسازی اشکودا کنار می‌رود. به گزارش رویترز، برنهارد میر پس از پنج سال ریاست بر خودروسازی اشکودا، آخر همین ماه از سمتش کنار می‌رود. اشکودا بزرگ‌ترین خودروسازی واقع در جمهوری چک است که در سال ۱۸۹۵ تاسیس شد و اکنون یکی از زیرمجموعه‌های خودروسازی آلمانی فولکس واگن محسوب می‌شود. اشکودا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده است جانشین میر در ماه آگوست و توسط اعضای هیات‌مدیره انتخاب خواهد شد اما از ذکر دلایل کناره‌گیری میر خودداری کرده است.

میر سال ۲۰۱۵ و از گروه خودروسازی پورشه به اشکودا آمد و موفق شد با متنوع‌سازی تولیدات این خودروساز به‌ویژه در حوزه خودروهای شاسی‌بلند، سودآوری آن را به بالاترین سطح تاریخ خود برساند. اشکودا که بیشترین ارزش صادراتی را در بین واحدهای تولیدی کشور جمهوری چک دارد در سال جاری و به‌دلیل شیوع ویروس کرونا با یکی از بدترین سال‌های عملیاتی خود مواجه است. سال قبل این خودروساز ۲۴/ ۱ میلیون خودرو فروخته بود. تغییرات مدیریتی گروه فولکس واگن تنها محدود به زیرمجموعه‌های آن نیست: آندریاس رنشلر، مدیر خودروهای سنگین فولکس واگن نیز پیش‌تر اعلام کرد در ماه ژوئن بازنشسته می‌شود و قرار است هربرت دیز، مدیرعامل فولکس واگن نیز به‌زودی جای خود را به رالف برندستاتر بدهد.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۵:۴۴:۴۸ قبل از ظهر
برچسب ها:
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد