برنامه هوندا برای بازار آمریکا

برنامه هوندا برای بازار آمریکا
شرکت هوندا، در سبد محصولاتی خود در بازار آمریکا تغییراتی ایجاد می‌کند. این شرکت خودروساز ژاپنی فروش مدل‌های فیت، سیویک کوپه و آکورد با گیربکس دستی را در آمریکا کاهش می‌دهد.

شرکت هوندا، در سبد محصولاتی خود در بازار آمریکا تغییراتی ایجاد می‌کند. این شرکت خودروساز ژاپنی فروش مدل‌های فیت، سیویک کوپه و آکورد با گیربکس دستی را در آمریکا کاهش می‌دهد. هوندا تایید کرد یازدهمین نسل سیویک اواخر ۲۰۲۱ رونمایی خواهد شد. سدان Si با مدل جدیدی باز خواهد گشت. همچنین تولید سیویک هاچبک برای فروش در بازار خودروی آمریکا جایگزین می‌شود. مدل سال ۲۰۲۱ مینی ون اودیسه هم شامل تغییراتی در ظاهر خواهد شد. هوندا خود را آماده فروش مینی ون اودیسه جدید در ماه اوت می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد که HR-V کاملا جدیدی برای سال ۲۰۲۲ در راه است.

هوندا توضیح داد که تغییرات در روند فروش بر تصمیماتی که می‌گیرند تاثیر گذاشته است. مدل HR-V و سیویک هاچبک جای فروش سیویک کوپه و فیت سابکامپکت را گرفته است و به این دلیل خودرو ساز تصمیم گرفته که این مدل ها را برای فروش در بازار خودروی آمریکا عرضه نکند و تریم های دیگر را جایگزین آن کند. طبق شایعات انتظار می‌رود برای هر دو در آینده مدل فیس لیفت وجود داشته باشد اما هوندا هنوز جزئیاتی در این رابطه اعلام نکرده است.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۵:۴۱ بعد از ظهر
برچسب ها:
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد