رویداد چشمگیر نمایشگاه خودروی پکن

 رویداد چشمگیر نمایشگاه خودروی پکن
در نمایشگاه بین‌المللی خودروی پکن، استارت‌آپ تحت حمایت علی بابا خودروی پرنده جدیدی را به نمایش گذاشت. هشت ملخ و یک قاب شبیه کپسول بیشتر شبیه به پهپادی است که قابلیت حمل انسان را دارد و کمتر می‌توان نام خودروی پرنده روی آن گذاشت.

در نمایشگاه بین‌المللی خودروی پکن، استارت‌آپ تحت حمایت علی بابا خودروی پرنده جدیدی را به نمایش گذاشت. هشت ملخ و یک قاب شبیه کپسول بیشتر شبیه به پهپادی است که قابلیت حمل انسان را دارد و کمتر می‌توان نام خودروی پرنده روی آن گذاشت. علی بابا، بزرگ‌ترین خرده‌فروش آنلاین چین که حکم آمازون چینی‌ها را دارد در استارت‌آپ خودروهای برقی چینی به نام Xpeng سرمایه‌گذاری کرده و حالا نمونه اولیه یکی از محصولات این شرکت در نمایشگاه پکن به نمایش گذاشته شده است. سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های خودروهای برقی و خودران‌ها یکی از راهبردهای بلندمدت علی بابا است. این نمونه اولیه را شپنگ‌های تک Xpeng Heitech که یکی از واحدهای فناوری استارت‌آپ شپنگ است طراحی کرده است. این واحد بخش مهمی از تحقیق و توسعه (آر‌اند‌دی) بلند‌مدت این شرکت به حساب می‌آید و کسب و کار اصلی و راهبرد مرکزی این استارت‌آپ تغییری نکرده است، از مهم‌ترین فناوری‌هایی که این واحد دنبال می‌کند نقشه برداری و فناوری‌های دقت بالا است.

این وسیله پرنده می‌تواند دو سرنشین داشته باشد و برای پروازهای کوتاه بین ۲ تا ۲۵ متر ارتفاع مناسب است. این پروژه هنوز در فاز طراحی است و برای انجام سرمایه‌گذاری جدید نیاز به ارزیابی و سنجش دقیق بازار دارد.برایان گو Brian Gu، قائم‌مقام رئیس هیات‌مدیره شپنگ در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی پکن می‌گوید: این [وسیله هوایی] بخشی از اکتشاف و اختراع مرکز آر‌اند دی است که می‌خواهد حمل و نقل را در مقیاسی بزرگ‌تر مورد بررسی قرار دهد.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۸:۱۶ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد