بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۲۷بهمن ۹۹

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۲۷بهمن ۹۹
امروز سهامداران شرکت‌های سپنتا، سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت و حمل و نقل پتروشیمی در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولید برق عسلویه مپنا و تهیه غذای دنا آفرین فدک در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۷هزار و ۳۰۶واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۵۷هزار و ۶۱واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۹۶۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۷هزار و ۶۹۰میلیارد تومان در ۷۸۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سپنتا، سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت و حمل و نقل پتروشیمی بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های ایران تایر، سالمین و سیمان اصفهان بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۷۲۹میلیون ورقه به‌ارزش ۱۷هزار و ۳۶۱میلیارد تومان در ۴۰۷هزار نوبت، آیفکس ۸۴واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۷۳۱واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولید برق عسلویه مپنا، تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک و سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های تولید مولد نیروگاهی جهرم، هتل پارسیان کوثر اصفهان و ذوب آهن اصفهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع خبر: مشرق نیوز
  ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱:۴:۵۲ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد