نوسازی ۱۷ هزار و ۱۰۹ واحد در بافت فرسوده

نوسازی ۱۷ هزار و ۱۰۹ واحد در بافت فرسوده
عضو هیئت ‌مدیره بانک مسکن تسهیلات نوسازی ۱۷ هزار و ۱۰۹ واحد در بافت فرسوده پرداخت شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری صدا و سیما از وزارت راه و شهرسازی؛ آقای محمدحسن علمداری با اعلام اینکه تسهیلات ۱۷ هزار و ۱۰۹ واحد در بافت فرسوده به متقاضیان برای نوسازی واحد‌ها پرداخت شده است رقم این تسهیلات را ۱۱۴۴ میلیارد تومان برشمرد.

عضو هیئت‌مدیره بانک مسکن با یادآوری این مطلب که ارایه تسهیلات در بافت فرسوده از سال ۹۸ بر اساس قرارداد عاملیت انجام شده است، از پرداخت تسهیلات بافت فرسوده به ۳ هزار و ۷۵۵ پروژه که معادل ۱۷ هزار و ۱۰۹ واحد است خبر داد.

علمداری گفت: مبلغ قرارداد منعقد شده با مالکان بافت‌های فرسوده، ۱۱ هزار و ۴۴۴ میلیارد ریال است.

وی یادآور شد: بانک مسکن طبق سیاست‌هایی که ابلاغ شده، در تهران و کلانشهر‌ها تا ۵۰ درصد تسهیلات بافت فرسوده و در سایر شهر‌ها ۴۰ میلیون تومان را با سود ۹ درصد، پرداخت می‌کند. همچنین برای افرادی که به مبلغ بیشتری نیاز دارند در تهران تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان و در سایر شهر‌ها ۲۰۰ و ۱۶۰ میلیون تومان با نرخ شود ۱۸ درصد پرداخت می‌کند.

علمداری در خصوص افزایش تسهیلات بافت فرسوده از ۵۰ به ۱۰۰ میلیون تومان، گفت: بانک مسکن موافق افزایش تسهیلات است. پیشنهادی نیز در دولت مطرح است تا تسهیلات بافت فرسوده از ۵۰ به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یابد که این موضوع باید در شورای پول و اعتبار، مصوب و ابلاغ شود.

منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱:۹:۵۱ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد