نوسانات سکه در تعطیلات

نوسانات سکه در تعطیلات
در بازار سکه نیز در نوروز کمی قیمت این فلز گرانبها افزایش یافت ولی فشار زیادی در تعطیلات به قیمت طلای جهانی وارد شد و همین مساله موجب می‌شد که سکه‌بازان در مقایسه با بازیگران دلار،‌ رفتار احتیاطی بیشتری را در دستور کار خود قرار دهند.

در بازار سکه نیز در نوروز کمی قیمت این فلز گرانبها افزایش یافت ولی فشار زیادی در تعطیلات به قیمت طلای جهانی وارد شد و همین مساله موجب می‌شد که سکه‌بازان در مقایسه با بازیگران دلار،‌ رفتار احتیاطی بیشتری را در دستور کار خود قرار دهند. سکه روز ۱۱ فروردین روی قیمت ۱۱ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان قرار گرفت که نسبت به تاریخ ۲۷ اسفند ۹۰ هزار تومان بیشتر بود. با این حال، باید به این نکته اشاره کرد که سکه در تاریخ ۲۸ اسفند سال گذشته افزایش قابل توجهی را تجربه کرده و توانسته بود به محدوده ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی نیز نزدیک شود. در دوران نوروز، زمانی که دلار به کانال ۲۶ هزار تومانی رفت، معامله‌گران حاضر شدند فلز گرانبهای داخلی را بالای ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خریداری کنند.

با این حال، در تاریخ دهم و یازدهم فروردین اوضاع به سود کاهشی‌های بازار سکه پیش رفت و قیمت سکه در جاده نزولی حرکت کرد. طلای جهانی در دوران تعطیلات در مقاطعی حتی زیر هزار و ۷۰۰ دلار معامله شد و این موضوع خریدهای سکه‌بازان را کاهش داد.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۸:۵۲:۴۴ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد