نگراني از كاهش تقاضاي آسيا، قيمت طلا را در بازار سنگاپور كاهش داد

نگراني از كاهش تقاضاي آسيا، قيمت طلا را در بازار سنگاپور كاهش داد
قيمت جهاني طلا كه اخيرا به بالاترين سطح آن در بيش از دو ماه گذشته رسيده بود، در شرايطي كه نشانه ها بر كاهش تقاضاي نقدي طلا از سوي چين دلالت مي كند، كاهش پيدا كرد.
به نقل از بلومبرگ، همچنين كاهش قيمت طلا پس از آن صورت گرفت كه يك شاخص فني علامت داد كه قيمت ها ممكن است آماده كاهش باشند.
قيمت جهاني نقره و پلاتين نيز روز سه شنبه كاهش يافت.
قيمت تحويل فوري طلا پس از آنكه اخيرا بالاترين سطح خود از هفتم ژوئن (۱۷ خرداد) را تجربه كرد، در ساعت ۱۱:۴۱ صبح روز جاري (سه شنبه ) در سنگاپور شش دهم درصد كاهش يافت و به يكهزار و ۳۹۶ دلار و يك سنت در هر اونس رسيد و قبل از آن، قيمت هر اونس طلا در اين بازار يك هزار و ۳۹۷ دلار و ۷۱ سنت بود.
بر اساس اطلاعات بازار طلاي شانگهاي، حجم طلا با خلوص ۹۹/۹۹ درصد ديروز (دوشنبه) در چين به هفت هزار ۹۹۹ كيلوگرم رسيد كه كمترين حجم از ۱۰ آوريل (۲۱ فروردين) است.
قيمت طلا براي تحويل در ماه دسامبر ( ۱۰ آذر تا ۱۰ دي) امروز در بازار كامكس نيويورك يك درصد بالا رفت و به يكهزار و ۴۰۷ دلار در هر اونس رسيد كه در سطح بالاترين قيمت روز گذشته بود. قيمت طلا پيش تر در اين بازار يك هزار و ۳۹۷ دلار و ۴۰ سنت بود.
قيمت تحويل فوري نقره امروز در بازار سنگاپور با ۳/۱ درصد كاهش به ۹۹۲۵/۲۳ دلار رسيد و پيش تر ۱۲۱۵/۲۴ دلار در هر اونس بود.
قيمت نقدي نقره ديروز تا ۴۱۸/۲۴ دلار در هر اونس نيز بالا رفت كه بالاترين قيمت از ماه مه (ارديبهشت) بود.
قيمت تحويل فوري يا نقد پلاتين امروز در سنگاپور با چهار دهم درصد كاهش به يك هزار و ۵۴۲ دلار و ۶۵ سنت و پالاديوم با دو دهم درصد كاهش به ۷۴۷ دلار و ۵۰ سنت در هر اونس رسيد. 
منبع خبر: ایرنا
  ۵ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۶:۳۴:۴۵ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد