سکه ‌آتی تقویت شد

سکه ‌آتی تقویت شد
معاملات آتی سکه طلا در جریان معاملات امروز برخلاف جلسه معاملاتی گذشته با کمی تقویت به کار خود پایان داد، در حالی که با افزایش قابل توجهی ۱۶ هزار قرارداد منعقد شد.
معاملات آتی سکه در جلسه معاملاتی ۱۰ شهریور ۹۲ با کاهش حداقل 4 درصدی خرید و فروش شده و سرمایه‌گذاران روزهای گذشته خود را تحت تاثیر قرار داد؛ به طوری که سکه آتی شهریور حدود یک میلیون و 104 هزار تومان معامله شد.
بنابراین گزارش، در این جلسه معاملاتی سکه تحویل مهرماه نیز با کاهش حدود 4 درصدی به محدوده یک میلیون و 60 هزار تومان رسید.
بنابراین گزارش، سررسید معاملاتی شهریورماه و مهرماه بورس کالا با کمی تقویت در مجموع با حجمی نزدیک به 1500 قرارداد پیگیری شدند؛ سکه شهریور ماه یک میلیون و 117 هزار و 500 تومان در آخرین قیمت و سر رسید مهرماه یک میلیون و 166 هزار تومان ارزش‌گذاری شد.
در جریان معاملات امروز سکه آتی بورس کالا، سررسید آبان ماه بیشترین حجم قراردادهای آتی را به خود اختصاص داد و با حجمی نزدیک به 9 هزار قرارداد با افزایش 1.29 درصد با قیمت تسویه شده یک میلیون و 210 هزار و 930 تومان معامله شد.
همچنین سررسید معاملاتی آذر ماه در ساعات پایانی افزایش بیش از 2.5 درصدی را تجربه کرد و با حجمی نزدیک به 6 هزار و 200 قرارداد، به قیمت تسویه شده یک میلیون و 240 هزار و 775 تومان به کار خود پایان داد.
مدیر بازرسی و امور اعضای بورس کالا از لغو مجوز کارگزاری ایران سهم در بخش قراردادهای آتی خبرداده بود و تاکید کرده بود که این شرکت مجاز به فعالیت در بخش قراردادهای آتی نیست.
طبق مصوبه هیئت پذیرش درخصوص تعیین وجه تضمین اولیه قرارداد آتی سکه طلا و با توجه به افزایش قیمت تسویه روزانه قراردادهای فعال طی روزهای اخیر، از روز شنبه 16 شهریورماه 92 پس از اتمام روز معاملاتی وجه تضمین اولیه با افزایش 150 هزار تومانی 3 میلیون و 600 هزار تومان تعیین شده است.

منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۴:۵۷ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد