شاخص بورس 57 هزار واحدی شد

شاخص بورس 57 هزار واحدی شد
دماسنج بازار سرمایه در معاملات اولین روز هفته به روند ریزشی خود ادامه داد و تا کانال 57 هزار واحدی عقب نشینی کرد.
دماسنج بازار سرمایه در معاملات اولین روز هفته به روند ریزشی خود ادامه داد و تا کانال 57 هزار واحدی عقب نشینی کرد.
دماسنج بازار سرمایه در اولین روز از معاملات به روند نزولی هفته گذشته شدت داد و با افت 654 واحدی مواجه شد و بازدهی خود را تا سطح 52 درصد کاهش داد.
به این ترتیب افت دسته جمعی قیمت‌ها در بورس تهران و تشکیل صف‌های فروش دماسنج بازار سرمایه را با افت 1.1 درصدی مواجه کرد و آن را تا سطح 57 هزار و 491 واحد عقب راند.
در بازار امروز شرکت‌های ملی مس، بانک ملت، نفت و گاز تامین،فولاد مبارکه، سرمایه‌گذاری غدیر، صندوق بازنشستگی، چادرملو، بانک تجارت، پالایشگاه بندرعباس و پتروشیمی‌های شازند و پردیس بشترین تاثیر را در افت 654 واحدی گذاشتند و در مقابل شرکت‌های هلدینگ خلیج فارس، فولاد خراسان و کشتیرانی با اثر مثبت خود مانع از افت بیشتر شاخص بورس شدند.
در حالی جو امروز بازار بدون هیجان بود که شرکت‌های کشتیرانی،فرآورده‌های نسوز پارس و گلوکوزان معدود شرکتهایی بودند که از تقاضای خرید برخوردار شدند و شرکتهای مطرحی چون پالایشگاه بندرعباس، مپنا، بانک ملت، بانک سینا، سایپا، مخابرات، ایران خودرو، گروه بهمن و زامیاد بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.
در بازار منفی امروز حجم معاملات نیز کاهش یافت و 161 میلیون سهم به ارزش 58 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه نیز تا سطح 282 هزار میلیارد تومان کاهش یافت. 
منبع خبر: خبرگزاری ایسنا
  ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۹:۹:۱۴ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد