شوک آمریکا به بازار طلا و سکه - جهش شبانه قیمت سکه

شوک آمریکا به بازار طلا و سکه - جهش شبانه قیمت سکه
بازار سکه روز گذشته به فرمان افزایشی ها حرکت کرد اما در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز 18 اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟

بازار سکه روز گذشته به فرمان افزایشی ها حرکت کرد. قیمت سکه دیروز توانست 140 هزار تومان بالا برود و با قیمت 12 میلیون و 270 هزار تومان  معامله شود.
دیروز در کنار قیمت سکه، بازار ارز تهران هم شاهد افزایش قیمت دلار بود و در بازار جهانی طلا قیمت اونس طلا از مرز 2 هزار دلار  عبور کرده بود.
شوک آمریکا به بازار طلا و سکه
روز گذشته دولت آمریکا واردات نفت از روسیه را تحریم کرد، معامله گران بازار طلا این اقدام را افزایش تنش بین روسیه و آمریکا تلقی کردند و قیمت اونس طلا به یکباره جهش چشمگیری را تجربه کرد.
این فلز گران بهای جهانی دیروز در مقطعی به محدوده 2 هزار و 100 دلار هم نزدیک شد  و همین عامل باعث خوش بینی معامله گران به افزایش بیشتر قیمت طلا شد و ضربه محکمی به بازار سکه وارد شد.
احتیاط معامله گران سکه
ارزش ذاتی سکه به بالای محدوده ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نفوذ کرده است و این موضوع می تواند در ابتدای روز جاری زمینه ساز قدرت نمایی صعودی های بازار شود. البته دیشب در بازار پشت خطی معامله گران سکه رفتار احتیاطی داشتند. جمعی از سکه بازان تصور می کنند که ممکن است دلار در روز جاری کمی از مرز ۲۶ هزار تومانی عقب نشینی کند و به همین دلیل تمایل زیادی به خرید فلز گران بهای داخلی نداشتند.
اما در معاملات پشت خطی  شب گذشته  معامله گران قیمت سکه را برای امروز  18  اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟
جهش چشمگیر قیمت سکه در معاملات پشت خطی
قیمت سکه در  معاملات پشت خطی شب گذشته  با 12  میلیون و 315  هزار تومان معامله شد.این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی دوشنبه شب  225 هزار تومان بالا رفته بود. در معاملات پشت خطی دوشنبه شب قیمت سکه بر روی 12  میلیون و 90  هزار تومان قرار داشت.

منبع خبر: اقتصادنیوز
  ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۴:۴۴:۳۹ بعد از ظهر
برچسب ها:
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد