بازار بورس در فاصله 500 واحدی 90هزار

بازار بورس در فاصله 500 واحدی 90هزار
شاخص کل بورس اوراق بهادار دیروز نیز به پیشروی خود باوجود عرضه‌های رو به افزایش، ادامه داد و توانست با رشد 65/0 درصدی، خود را به فاصله 500واحدی تا حد تاریخی 90هزار واحدی برساند.
شاخص کل بورس اوراق بهادار دیروز نیز به پیشروی خود باوجود عرضه‌های رو به افزایش، ادامه داد و توانست با رشد 65/0 درصدی، خود را به فاصله 500واحدی تا حد تاریخی 90هزار واحدی برساند.
دیروز شاخص با 573واحد رشد به رقم 89هزار و 500واحد رسید که رشد خوبی برای یک روز پر از عرضه بود. روز گذشته عرضه‌های سنگین به ویژه گروه ساختمانی را در برگرفت تا بيشتر نمادهای این گروه به سمت افت قیمت هدایت شوند.
در مسائل کلان دیروز سخنان وزیر امور اقتصادی و دارایی از اهمیت برخوردار بود. علی طیب‌نیا در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس در مورد انتقاد بخش تعاون از رویکرد دولت نسبت به این بخش اظهار كرد: دولت یازدهم به بخش تعاون اعتقاد دارد و آن را یکی از ارکان اقتصاد می‌داند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به اینکه تعاونگران با خروج تعاونی از سهام عدالت مخالف بوده و آن را خلاف قانون می‌دانند، نظر دولت در این راستا چیست، تصریح کرد: هنوز طرح‌های دولت در مورد سهام عدالت اعلام نشده است که بخواهند با آن مخالفت کنند. در آینده نزدیک برای چگونگی وضعیت سهام عدالت و تعاونی‌های آن تصمیم‌گیری خواهد شد.
در گروه خودرویی دیروز روند بهبود سود شرکت‌های قطعه‌سازی که با گزارش ایران رادیاتور شروع شده بود ادامه یافت و شرکت مهندسی نصیر ماشین با 4 میلیارد تومان سرمایه، پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند 92 بر اساس عملکرد واقعی دوره 6 ماهه را منتشر كرد.در گروه خودرویی، مدیرعامل شرکت گروه خودروسازی سایپا گفت: قیمت محصولات این گروه تولیدي تا پایان سال جاری تغییر نمی‌کند و سعی خواهیم کرد قیمت‌های فعلی را حفظ کنیم.سعید مدنی در گفت‌وگو‌ با خبرگزاري مهر افزود: برنامه‌هایی که برای این شرکت در سایپا شمال داریم، استفاده از پتانسیل طرح خودروهای فرسوده در استان و ایجاد توسعه خطوط قطعه سازان است که خوشبختانه در استان پتانسیل بسیار مناسبی در جریان است.
در گروه پتروشیمی پترول دیروز با برگزاری مجمع اقدام به تقسیم سود 250ریالی کرد. در مجموع، بازار دیروز بازاری مثبت بود که در آن 550میلیارد تومان سهام معامله شد. 
منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۱۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۸:۲۱:۴ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد