بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی
درحقیقت: افرادی هستند که آرزو دارند از طریق اینترنت در خانه درآمدهای قابل توجهی به دست بیاورند و واقعا هم این کار را انجام می دهند.

درحقیقت افرادی هستند که آرزو دارند از طریق اینترنت در خانه درآمدهای قابل توجهی به دست بیاورند و واقعا هم این کار را انجام می دهند.

این یک توضیح واضح و هویدا برای مطمئن بودن است، اما چرا درست است؟

یک عامل اغلب بر فکر من مسلط است که بسیاری از مردم هنگامی که چیزی می خواهند بخرند، انتخابی ناچیز و کم ارزش است.

بیشتر افراد اغلب اوقات از روی احساسات و هیجانات یا دیگر موفقیت ها همین طور تصمیم می گیرند که وارد شغلی شوند به ندرت بیش می آید که افراد وقت را صرف تجزیه و تحلیلهای بجرانی کنند که بتوانند به هدف برسند ولی چه این کار را بکنند چه نکنند برای آنها مناسب است.

هم اکنون، حتی اگر شما در کاری که می کنید راحت هستید، به مجموعه سوالهایی فکر کنید که برای شما سودمند هستند، بدون تردید و یا با روش کردن فکر چیزی را که از قبل درگیر آن بودید مرور کنید و فشار لازم را برای تغییر چیزهایی که سبب بهترین کار برای شما می شود را بدهید.

واضح است اگر شما از قبل به دنبال کاری بوده اید، تغییر جهت هایی را مشاهده می کردید.

به منظور این بحث، ما صریحا در مورد محصولات صحبت خواهیم کرد. هر چند که فهمیدن فرصتهای تجاری، بازار یا کار همیشه ضروری است.

با دقت به تمام جنبه های گفته شده رسیدگی کنید و مجددا جلوتر از اکثریت زیادی از بازارهای اینترنتی قرار بگیرد، این به شما یک برنامه مناسب برای داد و ستد ارائه می دهد که موجب موفقیت بیشتر شما خواهد شد.

باور داشتن خودتان

هنگامی که محصول و یا گروهی از محصولات را در بازار انتخاب می کنید، ابتدا باور کردن خودتان پیش می آید. در شبکه های بازاری این کاملا برای اعتقاد داشتن، دوست داشتن بحرانی است و هر چه استفاده از محصول کار شما را ارائه می دهد. بدون باور شما هرگز برای دیگران اعتبار ندارید.

هم اکنون، توجه به حراج گذاشتن اثاثیه تقریبا مهم نیست. اغلب، شما می توانید مانند یک دلال کار کنید یعنی خریداران و فروشندگان را با هم مرتبط کنید. فروشنده کسی است که به خریدار اعتماد می دهد و همچنین کسی است که مسئول هر ضمانت، استرداد است.

شما فورا می توانید از سایتهای مختلف با درخواست 1 از 2 بلافاصله با بینندگان ارتباط برقرار کنید که می توانید از آن سایت خرید کنید و ارتباط را قطع کنید. با این نوع سایت ها لازم نیست که بیننده بداند که آنها چه کسانی هستند و آیا آنها به خود باور دارند یا نه. او واضح است اگر شما مشکلی شخصی در محصول و سایت دارید باور شخصیت مهم است. ما می توانیم در مورد بهترین روش کار بحث کنیم اما اگر شما به کاری که می کنید ایمان داشته باشید در محیط کار هم دارای اعتبار خواهید بود، در غیر این صورت فاقد اعتبار خواهید شد.(

از نظر شخصی خودم، هرگز بدون باور محصولی را تهیه نمی کنم. اغلب یک شغل می تواند به سختی بدون شک و تردید چه شما آن را ارائه می دهید یا ندهید پیشرفت کند.

توجه به هدف گیری در داد و ستدتان

معتقدم که بسیاری از موسسات شرکت ورشکست خواهند شد زیرا هرگز narrowly به هدف بازار خود را توجه نمی کنند.

بعضی از افراد مرکز تجارتشان « کار به واسطه خانه» است در برنامه هر کسی می خواهد کار به واسطه خانه داشته باشد، اما این برنامه سبب از دست دادن هدف آنها می شود. در اینجا اختلافات بزرگی بین بعضی از افرادی که در خانه بخاطر ایجاد یک مرکز تجارت برای خود کار می کنند و افرادی که درخانه کارهای دیگران را بفروش می رسانند وجود دارد.

پاسخ به سوالهای زیر در زمانی است که شما می خواهید کالایی را بفروشید.

(1واقعا چه کسی به این کالا علاقه مند خواهد شد؟

(2این گروه به اندازه کافی بزرگ هست که حامی تجارت من باشند؟

(3این گروهی است که من بتوانم به هدف برسم؟

(4من در ارتباط با آنها می توانم از قبل داد و ستد کنم؟

(5چقدر من رقیب پیدا خواهم کرد؟

(6رقابت من چقدر بدون اشکال است؟

(7توجه به فنون داد و ستد قابل دسترس

بخاطر می آورم که در مورد یک کالای ویژه هیجان زده شده بودم، و به آن معتقد بودم ، می خواستم آن را با دیگران تقسیم کنم، فقط آن در یک دیوار آجری قرار گرفته بود. این اتفاق، هنگامیکه می خواهیم آن را انجام دهیم سبب دلسردی می شود.

قبل از اینکه شما محصول تان را به فروش برسانید، نگرشی در مورد اینکه چگونه می خواهید این کار را انجام دهید داشته باشید. به موارد زیر توجه کنید:

(1آیا من از قبل تماس هایی که سبب علاقمندی به کار باشد داشته ام؟

(2می توانم یک جریان عادی برقرار کنم که موجب شود محصول من قبل از اینکه افراد جدید ثابت شوند یک سود دهی برای من داشته باشد؟

(3چه روشهایی برای بازار این محصول نتیجه خواهد داشت؟

و بعد به هر یک از روشهای بازار به طور ویژه توجه کنید. برای نمونه جست و جوی ماشین ها، نشان می دهد چگونه مردم راهنماهایی هستند که محصول شما را هدایت می کنند؟ چقدر رقابت بر سر این راهنما ها انجام می شود؟

همچنین برای نمونه دیگر، در اینجا اطلاعاتی جمع آوری شده که به شما اجازه می دهد به طور هفتگی در مورد بازار اطلاعات کسب کنید.

شناخت عناصر لازم بازار

به محصول خود توجه کنید. این یک محصول منحصر است و اینکه مشتری بطور یکسان تمام آن را خریداری خواهد کرد؟ شما فقط محصول را می فروشید یا اینکه به محصول خود نیز توجه کافی دارید؟

بعضی محصولات می توانند فورا فروخته شوند در حالیکه دیگران با احتیاج بیشتری به دنبال آن هستند؟ آیا شما ابزارهایی برای دنبال کردن مشتریها دارید؟

آیا شما چیزی دارید برای افرادی که می خواهند یک خرید منحصر بکنند، برای مشتری خصوصیات کالا را بازگو کند؟ یا به محصولات دیگر توجه کند؟

شما باید برای شیو ه های عرضه کالای خود درستکار باشید تا آن شیوه در بازار یک عامل موثر باشد.

بررسی هزینه های مالی و حساب در آمد و خرج

در هر مقطعی برای ما در رسیدن به موفقیت توقفی وجود دارد. هر تجارتی برای بدست آوردن سرمایه مراحل مختلف را طی می کند. و شما باید به آن چیزی که سبب محافظت از کارتان می شود قبل از شروع تجارت توجه کنید.

تنها من نیستم که در مورد چیزهایی که در برگیرنده ارزشهاست صحبت می کنم، اگر محصول را برای خودتان کسب کنید ارزش آن بیشتر می شود.

البته تمام اینها به چگونه پاسخ دادن شما به سوالات بالا مربوط می شود. هرگز تظاهر نکنید که شما همیشه فوری فروش می کنید که هزینه های آینده شما را پنهان خواهد کرد یا مخصوصا اگر شما از همان ابتدا مقروض هستید. شما باید برنامه برای اتفاقات غیر منتظره داشته باشید تا از تجارت شما حفاظت شود و اینکه همیشه بتواند از آن حمایت کند

. نتیجه

اگر در اینجا هر چیزی که جالب است در مورد بازار و داد و ستد در اینترنت باشد، می تواند مهیج باشد. در تماس به عقیده بسیاری به آسانی انجام می شود و می توان درمدت کوتاهی از زمان مقداری فروش کرد که هیجان آور می باشد. هر چند این هیجان خطرناک است ولی همه ما احتیاج به فهمیدن و درک چیزهای داریم که می تواند اتفاق بیفتد.

با تلاش شما می توانید به موفقیت برسید. فقط تلاش خود را برای کار کردن با محصولی که برای موفقیت شما واقعی نیست متوقف نکنید ... زیرا دیگران با آن موفق بوده اند.

از موفقیت دیگران درس بگیرید . و از سیستم آنها پیروی کنید. که این روش انتخاب، و در نتیجه موفقیت شما را در پی خواهد داشت.

منبع خبر: سایت جامع خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی
  ۱۲ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۹:۷:۲۹ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد