قیمت جهانی طلا ۴ دلار افزایش یافت

قیمت جهانی طلا ۴ دلار افزایش یافت
امروز در بازارهای جهانی با کاهش ارزش دلار، قیمت طلا ۴ دلار افزایش یافت.

امروز در بازارهای جهانی هر اونس طلا با 4 دلار افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت 1228 دلار معامله شد.
امروز فلز زرد در کمترین زمان به قیمت 1226 دلار و 70 سنت و در بیشترین زمان به قیمت 1232 دلار خرید و فروش شد. قیمت امروز فلز زرد نسبت به یک ماه گذشته با 15 دلار و 30 سنت کاهش همراه بود اما نسبت به یک سال گذشته افزایش 40 دلاری را تجربه کرد.
خبرگزاری رویترز درباره دلیل افزایش قیمت طلا نوشت:کاهش ارزش دلار باعث شد ارزش طلا برای کشورهایی که با ارز غیر از دلار خریداری می‌کنند ارزان شود که همین مسئله تقاضا و به تبع آن قیمت را افزایش داد.
طی روزهای گذشته گمانه‌زنی برای افزایش نرخ بهره در آمریکا سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری روی فلز زرد کم اشتها کرده بود و همین مسئله کاهش قیمت فلز زرد را سبب شد اما امروز کاهش ارزش دلار این روند را برگرداند.
امروز همچنین قیمت نقره افزایش 9 سنتی داشت، سایر فلزات گرانبهای پلاتینوم و پالادیوم هم افزایش‌هایی به ترتیب 12 و 10 دلار را تجربه کردند اما قیمت رادیوم نسبت به روز گذشته ثابت بود.

منبع خبر: 
  ۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۶:۴۱ بعد از ظهر
نظرات (1)

میرزایی  ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۷:۴۳ قبل از ظهر

باسلام و احترام محضرتان تشکر بابت مطالب زیبا بازم بسیار قدرتمند ظاهر شدید سایت بسیار زیبایی دارید. قطعا یکی از سایت های موفق در آینده نزدیک خواهید بود... قالب سایت هم خیلی زیباست افتخار ما آشنایی با شماست امیدواریم روزی باشما همکاری کنیم

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد