دستگيري3سارق طلافروشي‌هاي پايتخت

دستگيري3سارق طلافروشي‌هاي پايتخت
فرمانده انتظامي تهران بزرگ خبرداد: مجروح شدن5عابر در پي تيراندازي سارقان مسلح شب گذشته طلا فروشي غرب تهران

در پي وقوع 5 فقره سرقت از طلافروشي‌هاي پايتخت طي دو هفته گذشته، فرمانده انتظامي تهران بزرگ از دستگيري 3 تن از سارقان خبر داد و گفت: سرقت مسلحانه شب گذشته از يك طلافروشي غرب پايتخت با دستگيري يكي از سارقان ناكام ماند.

سردار حسين ساجدي‌نيا روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به اينكه طي دو هفته اخير 5 مورد سرقت از طلا فروشي‌هاي پايتخت به وقوع پيوسته است افزود: دو مورد از اين سرقت‌ها ناكام بوده و سرقت از سه طلا فروشي به سرانجام رسيده است. اين در حاليست كه تاكنون سه سارق در رابطه با اين سرقت‌ها از سوي پليس دستيگر شده‌اند.

وي خاطرنشان كرد: طلا فروشي‌هايي كه مورد سرقت قرار گرفته‌اند مجهز به دوربين مدار بسته بوده‌اند اما دوربين يكي از اين طلا فروشي‌ها خراب بوده و دوربين دو طلافروشي نيز در زمان سرقت خاموش بوده‌اند.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ در خصوص جزئيات سرقت مسلحانه از يك طلافروشي در غرب تهران در شامگاه سه‌شنبه افزود: در پي تماس فوري مردم با پليس 110 مبني بر وقوع يك فقره سرقت مسلحانه از يك طلا فروشي در منطقه جانبازان غربي بين خيابان كرمان و مسيل باختر در حوالي ساعت 21 ماموران پليس به محل حادثه اعزام شدند.

وي ادامه داد: با حضور بموقع ماموران پليس اين سرقت مسلحانه ناكام ماند و دو تن از سارقان كه با موتورسيكلت در خارج از محوطه طلافروشي و دو تن ديگر اقدام به سرقت كرده بودند با ماموران پليس درگير شده و به سوي مردم تيراندازي كردند.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به اينكه بر اثر تيراندازي سارقان مسلح به روي مردم 5 تن از عابران در محل مجروح شدند افزود: ماموران پليس با رعايت موازين قانون استفاده از سلاح، به سوي سارقان تيراندازي و يكي از سارقان را دستگير كردند.

وي خاطر نشان كرد: سه تن ديگر سارقان نيز از سوي پليس شناسايي شده‌اند كه تلاش پليس براي دستگيري ديگر اعضاي اين باند ادامه دارد.

وي تصريح كرد: مجروحان اين حادثه به بيمارستان منقل شده‌اند.

حال 2 مجروح منتقل شده به بيمارستان امام حسين(ع) مساعد است

3 مجروح منتقل شده به بيمارستان رسالت در ICU به سر مي‌برند

همچنين اورژانس تهران نيز اعلام كرد: در پي اين حادثه 3 مجروح به بيمارستان رسالت و دو تن ديگر به بيمارستان امام حسين(ع) منتقل شدند.

به گزارش ايسنا، حال 2 تن از مجروحان منتقل شده به بيمارستان امام حسين(ع) هم‌اكنون مساعد است و 3 مجروح منتقل شده ديگر به بيمارستان رسالت در حال حاضر در ICU به سر مي‌برند.  (منبع : خبرگزاري ايسنا)

منبع خبر: .
  ۲۰ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۶:۱۷:۰ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد