قاتل فراری،رئیس باند دزدان طلافروشی

قاتل فراری،رئیس باند دزدان طلافروشی
دایی و خواهرزاده 2 عضو این باند اعتراف کردند ...
وقتی همسایه‌های این طلافروش صدای شلیک تیر را شنیدند و به خیابان‌ها ریختند، دیدند هر 4 دزد با خونسردی از طلافروشی بیرون آمده و سوار برخودرو و موتوسیکلت‌هایشان می‌خواهند فرار کنند.
یکی از دزدان وقتی موتوسیکلتش روشن نشد و حلقه تنگ محاصره مردم را دید به تیراندازی پراکنده پرداخت و با هدف قراردادن 3 مرد به سمت کوچه‌ای دوید و از 2 زن که سرنشینان خودروی پژویی بودند خواست پیاده شوند.
ساعت 21 شامگاه سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال‌جاری، 4 مرد نقابدار وارد طلافروشی ملکیان در 16 متری مجیدیه شدند و با تهدید اسلحه کلت و کلاشینکف خواستند جواهرات را به سرقت ببرند.
دزد دستپاچه با وجود سوار شدن به این پژو باز نتوانست خود را کنترل کند و با برخورد به درختی هنوز به خود نیامده بود که از سوی مردی جوان خلع‌سلاح شد و به دام افتاد.
با دستگیری این دزد وقتی ماموران کلانتری شنیدند 8 کیلو‌گرم طلا به سرقت رفته است پرونده را در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار دادند.
در تجسس‌های ویژه پلیس مشخص شد این مرد تبهکار به همراه خواهر‌زاده‌اش و 2 دزد حرفه‌ای دیگر دست به این سرقت مسلحانه در شلوغ‌ترین خیابان مجیدیه زده است.
با راهنمایی‌های وی همدست آشنا که کسی جز خواهرزاده‌اش نبود نیز بازداشت شد و اعترافات تازه‌ای کرد.
قاتل فراری سردسته باند

این دایی و خواهرزاده خطرناک جزئیات سرقت مسلحانه را به گردن گرفتند و بازجویی‌ها نشان داد سردسته باند یک مجرم تحت تعقیب به‌اتهام قتل است. این شاخه تحقیقی نشان داد که قاتل فراری از مدت‌ها پیش تحت تعقیب اداره 10 پلیس آگاهی بوده و در زندگی زیرزمینی‌ای که دارد به تشکیل باند مسلحانه دست زده و حمله به طلافروشی‌های تهران را در دستور کار این شبکه مخوف قرار داده است.
بنا به گزارش خبرنگار «وطن‌امروز» با اطلاعاتی که پلیس آگاهی دارد عملیات سایه‌به سایه آغاز شده تا 2 مجرم فراری نیز بازداشت شده و پرده از دیگر اقدامات تبهکارانه‌شان برداشته شود.
منبع خبر: وطن‌امروز
  ۲۵ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۵:۴۵:۵۲ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد