سومین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر تهران، نمایشگاهی بعد از 4 سال

سومین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر تهران، نمایشگاهی بعد از 4 سال
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: سومین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر تهران با چند سال وقفه، دیماه سال 89 با حضور اکثر صنعتگران طلا و جواهر کشور برگزار می شود.
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: سومین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر تهران با چند سال وقفه، دیماه سال 89 با حضور اکثر صنعتگران طلا و جواهر کشور برگزار می شود.
سید قوام الدین امین در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: طبق ارتباطات برقرار شده در مورد نمایشگاه، بسیاری از صنعتگران خارجی جهت شرکت در این نمایشگاه به تهران دعوت شدند.
وی گفت:در این نمایشگاه که با هدف پیشرفت امر تولید و صنعت طلا و جواهر کشور برگزار می شود؛ بسیاری از تولیدکنندگان طلا و جواهر و همچنین تولید کنندگان و وارد کنندگان ماشین آلات طلا و جواهر شرکت می کنند.
وی در مورد نمایشگاه های تخصصی طلا و جواهر گفت: سعی کردیم در تمام نمایشگاه های خارجی مرتبط با صنعت طلا و جواهر مثل نمایشگاه های ایتالیا، ترکیه، تایلند، هنگ کنگ و ... همکاران را تشویق کنیم تا با حضور و یا حتی شرکت در نمایشگاه ها از تکنولوژی روز دنیا عقب نمانند و با ایجاد تعامل با همکاران خود در کشورهای دیگر موجب پیشرفت صنعت طلا سازی ایران شوند.
امین افزود: همیشه هیات مدیره اتحادیه نیز به همین منظور در تمامی نمایشگاه های بین المللی خارجی یک نفر را به عنوان نماینده خود اعزام می کند تا از جدیدترین متد و تکنولوژی دنیا بازدید کند.
وی گفت: به طور مثال نیز در نمایشگاه طلا و جواهر سال قبل کشور ایتالیا هیات اعزامی ضمن بازدید از نمایشگاه، با ایجاد تعامل با شرکت های تولید کننده ماشین آلات طلا و جواهر، تعداد قابل توجهی ماشین آلات را جهت تجهیز کارخانه خود خریداری کردند که این جای خرسندی صنعتگران ما است.
نایب رییس اتحادیه تهران در مورد اقدامات و فعالیت های اخیر هیات مدیره اتحادیه گفت: طی مکاتبات با سازمان بازرسی و نظارت، کل بازرسان مناطق شهر تهران جهت ایجاد هماهنگی و همکاری بیشتر  بازرسان اتحادیه به سازمان بازرسی و نظارت تهران معرفی شدند.
وی افزود: همچنین طبق جلساتی که هیات مدیره اتحادیه با رییس جدید اداره استاندارد تهران انجام شد، طرح ساماندهی آزمایشگاه های طلا ( ری گیری ) آغاز شد و در حال حاضر نیز تعداد 27 ری گیری جهت تایید استاندارد از طرف اتحادیه تهران به اداره استاندارد معرفی شدند.
امین گفت: با توجه با این مطلب که آزمایشگاه های ری گیری در تهران به روش کوبلاسیون ( جددیدترین و دقیق ترین روش آزمایش طلا ) فعالیت می کنند؛  در حال حاضر اکثر طلاجات آب شده نیز،  با انگ ری گیری در بازار تهران توزیع می شود که این خود باعث شده اشتباه عیار یا تخلف در مورد طلای آب شده و ری گیری به زیر 2 درصد برسد.
منبع خبر: اتحادیه صنف طلا و جواهر
  ۳۱ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۷:۱۴:۰ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد