زن سارق طلاي كودكان دستگير شد

زن سارق طلاي كودكان دستگير شد
زن ميانسالي كه طلاي كودكان را در يك لحظه به سرقت ‌مي‌برد توسط مأموران پليس دستگير شد.
زن ميانسالي كه طلاي كودكان را در يك لحظه به سرقت ‌مي‌برد توسط مأموران پليس دستگير شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، ساعت 8 شب 24 شهريور امسال مأموران كلانتري130 نازي‌آباد براساس تماس تلفني با مركز فوريت‌هاي پليسي و اعلام اين مركز، به آدرس خ پارس بازارچه دوم نازي آباد مراجعه و اقدام به دستگيري يك زن به نام سكينه 45 ساله كردند.
مأموران دريافتند اين زن اقدام به سرقت 6 حلقه النگو از دست دختر بچه‌اي كرده بود كه پس از آن قصد متواري شدن داشته، اما چند نفر از مردم كه متوجه اين سرقت شده بودند وي را دستگير و با پليس تماس گرفتند.
با انتقال اين زن به كلانتري و تشكيل پرونده مقدماتي، به دستور نژاد حصاري بازپرس شعبه هشتم دادسراي ناحيه 16 تهران، پرونده به همراه متهم جهت رسيدگي تخصصي به پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ تحويل شد.
كارآگاهان با بررسي پرونده‌هاي كلانتري و پايگاه هفتم، يك نفر مالباخته ديگر را شناسايي كرده و با دعوت وي كه پدر يك دختر بچه بوده معلوم شد طلاجات دختر 5 ساله‌اش به شيوه فوق و در بازارچه دوم نازي‌آباد سرقت شده است.
اظهارات هر 2 شاكي نشان مي‌داد اين زن با حضور در اين بازارچه كه معمولاً شلوغ است، با زير نظر گرفته افرادي كه دختربچه‌اي را به همراه دارند و در ساعات شلوغ كه والدين هنگام خريد نسبت به فرزند خردسال‌شان كم توجه بوده و يا به علت بازيگوشي دختر بچه؛ از اين فرصت استفاده كرده و به بهانه دادن شكلات و غيره دختربچه را به كنار كشانده و در لحظه‌اي كوتاه طلاجات وي شامل النگو و گردنبند و گوشواره را سرقت و از آنجا دور مي‌شده است.
در زمان دستگيري، سكينه تنها لحظاتي قبل به شيوه فوق دختر بچه 4 ساله را بغل كرده و زماني كه مادر دختربچه از غيبت وي نگران شده بود با دستپاچگي داد و فرياد راه انداخت.
يك زن ديگر كه براي خريد به بازارچه آمده بود مدعي شد من يك دختر بچه را كه بي‌تابي مي‌كرد در بغل زن ميانسالي ديدم، چون قبلاً هم شنيده بودم طلاي دختر بچه‌ها را در اين محل مي‌دزدند، از اين زن سؤال كردم: بچه شماست و او گفت: نوه‌ام است، اما دختر بچه گفت خانم اين زن مرا دزديده است و زن ميانسال گفت نوه‌ام شيرين زبان است.
اين زن در مقابل كارآگاهان اعتراف كرد و مدعي شد من اعتياد به مواد مخدر دارم و همسر دوم يك مرد دستفروش هستم. براي مخارج اعتيادم دست به سرقت مي‌زنم. كه تا به حال فقط 3 بار سرقت كرده‌ام.
سرهنگ كارآگاه علي غياثوند رئيس پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: با توجه به اين كه احتمال سرقت‌هاي بسيار زياد ديگر به شيوه فوق و حتي احتمال بچه دزدي از سوي اين زن وجود دارد، دستور چاپ بدون پوشش تصوير وي صادر شده است.
وي ادامه داد: از مالباختگاني كه طلاجات دختر بچه آنان به ويژه در بازارچه دوم نازي‌آباد به شيوه فوق سرقت شده دعوت مي‌شود جهت پيگيري موضوع يا طرح شكايت به پايگاه هفتم پليس آگاهي واقع در ميدان 15 خرداد، يا شعبه هشتم بازپرسي دادسراي ناحيه 16 تهران مراجعه و يا باشماره تلفن 21864796 يا 21864806 تماس بگيرند. 
منبع خبر: خبرگزاري فارس
  ۱۰ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۲:۲۰:۴۵ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد