عده‌ای در بازار طلا خانواده‌ام را تهدید می‌کنند

عده‌ای در بازار طلا خانواده‌ام را تهدید می‌کنند
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا: عده‌ای در بازار طلا خانواده‌ام را تهدید می‌کنند
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا با بیان اینکه نباید به طلا نگاهی فله‌ای داشته باشیم و نباید از سرمایه در گردش طلا‌فروش مالیات بر ارزش افزوده اخذ شود، گفت: عده خاصی بازار طلا را هدایت می‌کنند و حتی خانواده‌های ما را هم تهدید می‌کنند. عبادالله محمدولی درباره مشکل اخیر صنف طلا با سازمان امور مالیاتی کشور گفت: به نظر می‌رسد کم‌کاری از مجموعه صنف ما بوده است چرا که اگر ما می‌توانستیم با سازمان امور مالیاتی پیش از اجرای قانون جلسات متعددی داشته باشیم و اطلاعات لازم را به این سازمان بدهیم امروز دچار این مشکل نمی‌شدیم و چون کاری نکرده‌ایم این مشکلات را داریم.
وی با بیان اینکه در روند تولید نباید مالیات بر ارزش افزوده اخذ شود چراکه ما باید قدرت رقابت داشته باشیم تا بازار به دست قاچاقچی‌ها نیفتد، افزود: دیدگاه‌های متفاوتی در سازمان امور مالیاتی وجود دارد. این سازمان معتقد است از سرمایه در گردش واحد تولیدی که ابزار کار او است نیز باید به ازای هر یک گرم که به ریال تبدیل می‌شود 3 درصد مالیات اخذ شود.
محمدولی اضافه کرد: ما معتقدیم مالیات بر ارزش افزوده باید برای خرید و فروش باشد. ما همه زندگیمان همین سرمایه در گردشی است که داریم. اگر می‌خواهند تولید طلا و صنعت طلا پایدار بماند نباید به طلا نگاهی فله‌ای داشته باشند. محمدولی در ادامه افزود: متأسفانه عده خاصی هستند که بازار را هدایت می‌کنند و چه بخواهی و چه نخواهی این قشر وجود دارند و چون دراین کار منفعت است چنین برخوردهایی طبیعی است و حتی پیش آمده است که عده خاصی برای منافع خودشان خانواده‌های ما را تهدید می‌کنند. عدم برخورد جدی با قاچاقچیان صنف طلا باعث شده است که بسیاری از صنعتگران ما از این صنف خارج شوند و به کارهای دیگری بپردازند. 
منبع خبر: وطن‌امروز
  ۲۰ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۶:۳۸:۲۹ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد