فروش سکه 345 هزار تومانی در رکود بازار

فروش سکه 345 هزار تومانی در رکود بازار
گزارش خبرآنلاین از بازار این فلز گران بها در روز سه شنبه نیز حاکی از این است که رکود در بازار طلا همچنان ادامه دارد.
« رکود »، این شاید کلیشه ای ترین کلمه باشد که فروشندگان طلا طی روز ها اخیر در توصیف وضعیت بازار آن را مطرح کرده اند. گزارش خبرآنلاین از بازار این فلز گران بها در روز سه شنبه نیز حاکی از این است که رکود در بازار طلا همچنان ادامه دارد به طوریکه با وجود افزایش قیمت طلا طی چند روز اخیر در بازار های جهانی در بازار داخلی چندان تمایلی برای خرید و فروش آن وجود ندارد. رکود در بازار طلا در حالی است که قیمت  سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 345 هزار تومان اعلام شد.
از سوی دیگر نیم سکه بهار آزادی با قیمت 173 هزار تومان فروخته شد وهمچنین ربع سکه روز سه شنبه با قیمت 87 هزار تومان در بازار فروخته شد.
همچنین قیمت هر مثقال طلای 17 عیار طی روز جاری 150 هزار و 300 تومان و قیمت هر مثقال طلای 18 عیار 159 هزار و 890 تومان و قیمت هر گرم طلای 18 عیار 347 هزار تومان در بازارهای رسمی اعلام شده است.
گفتنی است نوسان قیمت طلا در بازار های جهانی همچنان ادامه دارد و فعالان بازار پیش بینی می کنند طی روز های آینده قیمت این فلز گران بها در بازار های جهانی با کاهش مواجه شود. موضوعی که شاید بر رکود بازار داخلی نیز اثر گذار باشد و بار دیگر رونق به این بازار را باز گرداند.
منبع خبر: خبر آنلاین
  ۲۰ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱:۲۴:۱۸ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد