اکثر طلافروشیها به مرکز 110 متصل هستند

اکثر طلافروشیها به مرکز 110 متصل هستند
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه بیشتر طلافروشیهای تهران به مرکز 110 متصل هستند.
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه بیشتر طلافروشیهای تهران به مرکز 110 متصل هستند گفت: طلافروشیهایی که تا کنون اقدام به نصب سیستمهای هشدار نکرده اند اقدامات لازم را برای نصب سیستم هشدار دهنده و اتصال آن به مرکز 110 انجام دهند.
سرهنگ محسن خانچرلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اتصال طلافروشیها به کلانتریها افزود: این اقدام به صرف برپایی یک جلسه انجام نمی شود بلکه باید مکانیزم آن تعریف شده و زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری آن فراهم شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر طلافروشهایی که به سیستم هشدار سرقت مجهز هستند از طریق اتصال به شرکت آلارم به مرکز فوریتهای پلیسی متصل شده اند و اکنون به دنبال اتصال آنها به کلانتریها هستم.
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: بیشتر طلافروشیها به مرکز فوریتهای پلیس متصل هستند و پلیس در صورت بروز مشکل در اسرع وقت در محل حاضر می شود برهمین اساس توصیه می شود سایر طلافروشیهایی که تا کنون اقدام به نصب سیستمهای هشدار نکرده اند اقدامات لازم را برای نصب سیستم هشدار دهنده و اتصال آن به مرکز 110 انجام دهند.
وی گفت: در صورت بروز مشکل پلیس قبل از همه و حتی پیش از مالک مغازه در محل حادثه حضور می یابد برهمین اساس طلافروشها می توانند با اتصال به مرکز فوریتهای پلیسی زمینه خدمتگذاری بیشتر را برای پلیس فراهم کند. 
منبع خبر: خبرگزاري مهر
  ۲۹ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۷:۳:۱۱ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد